quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Yoni het volgende:
Maxim
Ik vind het wel een hele aandoenlijke foto zo... vooral omdat ie daar zo met dat doekje zit. Ging hij het uit zichzelf schoonmaken?
Als je een kind bent wel denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef Spelbesturing het volgende:
en als je nou gewoon heul lief bent,mag je dan een foto van jezelf posten?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef snoopy het volgende:
Het is een kinderfototopic, dus het mag wel
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Yoni het volgende:
Maxim
Ik vind het wel een hele aandoenlijke foto zo... vooral omdat ie daar zo met dat doekje zit. Ging hij het uit zichzelf schoonmaken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:23 schreef Yoni het volgende:
Kinderfototopic 100 zat alweer helemaal vol met leuke foto's!
Een aantal nog even van vandaag:
[afbeelding]
Dat je dat uit zo'n klein stukje foto haaltquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef mrien het volgende:
Was de papa van Sara toevallig afgelopen vrijdag bij een concert van Di-Rect in Hengelo?
Wat heerlijk dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En Suug wat een leuk jurkje heeft Maria aan! Welk merk is dat?
Ja, op foto's mis je een hoop ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Suzanna![]()
wat een stel! Bijna te mooi om waar te zijn zo joh!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef nanalune het volgende:
MaximRomijn.. wat kun je práchtig kleuren! en dat koppie erbij! érrug serieus
is speciaal voor kinderen en op de achterkant staat: stay in bed for world peacequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:31 schreef pinquit het volgende:
twan zo te zien een leuke verjaardag gehad! en wat heb je veel gekregen
en wat een hip john lennon shirt![]()
ik vind saskia zo leuk![]()
![]()
en dean!! wat leuk om jou weer eens te zien!!
Die kleine had ik al tijdens de zwangerschap gekocht, een jongensbroek maar onder het mom van een stoer meisje kan hem ook aan. Toen ik hem een half jaar geleden in de grote maat afgeprijsd zag kon ik natuurlijk niet anders dan hem weer kopen. Ik heb wel de galgen een heel eind in moeten korten anders kon ze hem pas in de herfst aan en dan met hoog waterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef bixister het volgende:
oja zo grappig die broeken van emma, ik dacht eerst even 'jeee kan ze die nog aaan!!!!'![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef SadKingBilly het volgende:
zijn er hier nog mensen met leuke strand / sneeuw foto's overigens? Kinderen kunnen daar zo geweldig op reageren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Suzanna![]()
wat een stel! Bijna te mooi om waar te zijn zo joh!
Jolie hoeft echt niet meer naar bed tussen de middag. Ze slaapt aan het eind van de middag wel even op de stoep.
[afbeelding]
komen er nog spuugjes vandaagquote:Op zondag 25 maart 2007 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Bibikuif wat een fijne foto's!
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Wie weet, opa en oma komen om een uur langs om met ons naar de dierentuin te gaan. Ik denk dat we wel weer wat foto's maken.
En Evenstar, ontzeeeeeettend bedankt namens Wouter.![]()
Ja tondeusequote:
Had hij daar geen schrik van dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja tondeuse. Werd gek van die rar Einstein haren wat ie aan die zijkant had
Laat ik zeggen dat ik zooooooo'n makkelijk kind heb dat we hem gewoon in de kinderstoel konden zetten met een liga en oma mooi zijn haren eraf kon halen. Hij vond het wel even raar dat gezoem aan zijn hoofd maar toen ie zag wat het was was het al niet leuk meerquote:
Ik wacht nog steeds geduldig op een foto van Lis in haar mooie roze skipakquote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef snoopy het volgende:
Wat lief Lois!
En ze heeft nog krullen ook!!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
wat een ogen !!! heel mooi
Dit is echt weer zo'n héérlijke échte Spuuglokje foto!quote:
Hier kon Luuke wel een zusje zijn van Kai!quote:
Ik zie hem ook hoor. Inderdaad die onderste gezichtshelft, het zouden zo broer en zus kunnen zijn als je deze foto naast Kai houdt. Alle kindjes op de foto's zijnquote:
Luuke, het is maatje 98, nog een beetje te groot denk ik....maar wie weet komt mama hem snel bij vraag en aanbod tegen en dan moet je maar heel hard roepen dat je Dora zietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:10 schreef Lishe het volgende:
Ik zie het ook! K@i vs. Luuke.Maar het is eigenlijk een toevalstreffer, haar mondje zit normaal anders, zegmaar.
Ik glunder helemaal van jullie commentaren. Mijn wildebras.![]()
Yoni, ik geniet nog steeds zo van de foto die jij op de meet gemaakt hebt.
Chaca, wat een pracht-dames heb je. Luuke is jaloers op de Dora-trui.
En de prachtige rode wangen van Storm....![]()
Liam wil tegenwoordig zelf vaak Ezra op schoot, hij is sinds een paar weken ineens helemaal weg van zijn broertje, zo lief is datquote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Belana die foto van Liam en Ezra![]()
Echt super en hoe krijg je dat voor elkaar joh
![]()
Ik ook hoor maar hij trok er steeds meer mooie lange haren uit waardoor hij een knoepert van een kale plek op zijn hoofd had. Wie weet leert hij het kroelen nu af en kunnen we het dan weer laten groeien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef lcicle het volgende:
Ahhhh Kai! Wat hebben ze gedaan! Je mooie haren!
Kai is nog steeds een knapperd hoor, maar ik vond 'm mét prachtige lange haren nog knapper.![]()
Ah gelukkig, het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar hij trok er steeds meer mooie lange haren uit waardoor hij een knoepert van een kale plek op zijn hoofd had. Wie weet leert hij het kroelen nu af en kunnen we het dan weer laten groeien.
Dat zijn de foto's voor later ,Spuuglokje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre is huilerig en Wouter heeft een zelfvoldane grijns omdat ie zijn zusje verdrietig heeft weten te maken (en ondertussen wrijft Tristan zeep uit zijn oog):
[afbeelding]
Sterre deelt een klap uit, maar Wouter duikt weg en gaat vanaf nu nog harder lachen:
[afbeelding]
Sterre vindt het allemaal echt niet leuk meer:
[afbeelding]
*ahum* mama's genen komen om het hoekje kijken *kuch*quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef pinquit het volgende:
en romijn!!volgens mij ben jij echt uberintelligent ofzo, je doet allemaal al zoveel
![]()
![]()
Mooie collagesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben me aan het bezig houden met de vele fotos die we van Thijs gemaakt hebben alle 21 maandjes, en kwam toen een paar leuke tegen nog van de vakantie in Hongarije, en heb er een collage van gemaakt;
[afbeelding]
en dan maak je er nog maar 1tje bij, paar dagen voor het overlijden gemaakte fotos
[afbeelding]
in eerste instantie toen ik deze foto zag, dacht ik dat het Jordy was van Githaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:18 schreef Jelief het volgende:
leuke, lieve, mooie kindjes : check
[afbeelding]
alleen de laarsjes verklappen dat het hier om een meisje gaat![]()
Ze had ook bijna alleen maar jongenskleren aanquote:Op zondag 1 april 2007 14:53 schreef Martineke het volgende:
[..]
in eerste instantie toen ik deze foto zag, dacht ik dat het Jordy was van Githahet is dat er bij stond van die laarsjes, anders had ik het echt niet gezien
Dat dopen is inderdaad erg leuk, het ritueel duurt bij elkaar bijna een uur waarbij echt vanalles gebeurt...:)quote:Op maandag 2 april 2007 10:58 schreef Martineke het volgende:
hey wat leuk om eens een russische traditie te zien. en dat onderdompelen is wel wat anders dan dat gespetter hier![]()
mooi meisje ookhoe heet ze?
dit is het totaalpakket, gekocht bij Toys 'R us (of hoe je het ook schrijft) voor 15 euro.quote:Op maandag 2 april 2007 10:57 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke waar heb je dat zwabbertje vandaan? Riley zou dat ook super vinden
mooie naamquote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef Dynia het volgende:
[..]
Dat dopen is inderdaad erg leuk, het ritueel duurt bij elkaar bijna een uur waarbij echt vanalles gebeurt...:)
Ze heet Yuliya Anastasiya
Die wil ik ook! Voor als ie kan lopenquote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Martineke het volgende:
[..]
dit is het totaalpakket, gekocht bij Toys 'R us (of hoe je het ook schrijft) voor 15 euro.
[afbeelding]
Gut, ik geloof dat ik al 4 dagen onzichtbaar ben hier ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Noah![]()
![]()
emma stoere chick
thijs![]()
![]()
![]()
Brent![]()
![]()
romijn en maxim wat een binkies![]()
en drie prachtige grotere meiden bo janneke en ook suus in het park ( das toch jul. park? )
coolbabe knap![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gut, ik geloof dat ik al 4 dagen onzichtbaar ben hier ofzo
Stelletje mutsen.
Oh ja, niet op jou persoonlijk gericht hoor, maar het valt me gewoon op dat ik al 4 dagen consequent wordt overgeslagen, ik zal wel paranoia worden ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik zal vast nog wel meer mensen vergeten zijn
![]()
Vanmiddag naar de kermis Bas, dat vindt ie vast leukerquote:Op maandag 2 april 2007 12:45 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke: ik ga nu de auto maar eens starten richting de toysSuper!
quote:Op maandag 2 april 2007 12:50 schreef lcicle het volgende:
Vivi, stel je eens niet zo aan
Die van jou is de mooiste, dat weet je best!
goed zoquote:Op maandag 2 april 2007 12:45 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke: ik ga nu de auto maar eens starten richting de toysSuper!
Zo gaat het hier in Griekenland (uiteraard) ookquote:Op maandag 2 april 2007 10:41 schreef Dynia het volgende:
Ze is pas geleden ook gedoopt, dat was wel erg leuk. Alleen in Nederland worden ze een beetje natgespetterd, maar volgens de Russische traditie gaat ze helemaal onder! En dat was natuurlijk meteen dikke tranen!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Martineke het volgende:
Brent wat doe je
ooit een beeb zo boos zien kijken?
als je (nep)boos naar Romijn kijkt doet hij dat terug
[afbeelding]
en zn broer is ook niet veilig
[afbeelding]
hij krijgt 'm pas als z'n broertje geboren isquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Martineke het volgende:
[..]
goed zoeen mede dweiler dalijk
wel foto maken hoor
quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, ik begrijp het best hoor, ik reageer ook vaak zat niet op iedereen maar geen 1 reactie op mijn prinsje raakt me in mijn moederhart he
Oke, over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |