Dat zijn de foto's voor later ,Spuuglokje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre is huilerig en Wouter heeft een zelfvoldane grijns omdat ie zijn zusje verdrietig heeft weten te maken (en ondertussen wrijft Tristan zeep uit zijn oog):
[afbeelding]
Sterre deelt een klap uit, maar Wouter duikt weg en gaat vanaf nu nog harder lachen:
[afbeelding]
Sterre vindt het allemaal echt niet leuk meer:
[afbeelding]
*ahum* mama's genen komen om het hoekje kijken *kuch*quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef pinquit het volgende:
en romijn!!volgens mij ben jij echt uberintelligent ofzo, je doet allemaal al zoveel
![]()
![]()
Mooie collagesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben me aan het bezig houden met de vele fotos die we van Thijs gemaakt hebben alle 21 maandjes, en kwam toen een paar leuke tegen nog van de vakantie in Hongarije, en heb er een collage van gemaakt;
[afbeelding]
en dan maak je er nog maar 1tje bij, paar dagen voor het overlijden gemaakte fotos
[afbeelding]
in eerste instantie toen ik deze foto zag, dacht ik dat het Jordy was van Githaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:18 schreef Jelief het volgende:
leuke, lieve, mooie kindjes : check
[afbeelding]
alleen de laarsjes verklappen dat het hier om een meisje gaat![]()
Ze had ook bijna alleen maar jongenskleren aanquote:Op zondag 1 april 2007 14:53 schreef Martineke het volgende:
[..]
in eerste instantie toen ik deze foto zag, dacht ik dat het Jordy was van Githahet is dat er bij stond van die laarsjes, anders had ik het echt niet gezien
Dat dopen is inderdaad erg leuk, het ritueel duurt bij elkaar bijna een uur waarbij echt vanalles gebeurt...:)quote:Op maandag 2 april 2007 10:58 schreef Martineke het volgende:
hey wat leuk om eens een russische traditie te zien. en dat onderdompelen is wel wat anders dan dat gespetter hier![]()
mooi meisje ookhoe heet ze?
dit is het totaalpakket, gekocht bij Toys 'R us (of hoe je het ook schrijft) voor 15 euro.quote:Op maandag 2 april 2007 10:57 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke waar heb je dat zwabbertje vandaan? Riley zou dat ook super vinden
mooie naamquote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef Dynia het volgende:
[..]
Dat dopen is inderdaad erg leuk, het ritueel duurt bij elkaar bijna een uur waarbij echt vanalles gebeurt...:)
Ze heet Yuliya Anastasiya
Die wil ik ook! Voor als ie kan lopenquote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Martineke het volgende:
[..]
dit is het totaalpakket, gekocht bij Toys 'R us (of hoe je het ook schrijft) voor 15 euro.
[afbeelding]
Gut, ik geloof dat ik al 4 dagen onzichtbaar ben hier ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Noah![]()
![]()
emma stoere chick
thijs![]()
![]()
![]()
Brent![]()
![]()
romijn en maxim wat een binkies![]()
en drie prachtige grotere meiden bo janneke en ook suus in het park ( das toch jul. park? )
coolbabe knap![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gut, ik geloof dat ik al 4 dagen onzichtbaar ben hier ofzo
Stelletje mutsen.
Oh ja, niet op jou persoonlijk gericht hoor, maar het valt me gewoon op dat ik al 4 dagen consequent wordt overgeslagen, ik zal wel paranoia worden ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik zal vast nog wel meer mensen vergeten zijn
![]()
Vanmiddag naar de kermis Bas, dat vindt ie vast leukerquote:Op maandag 2 april 2007 12:45 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke: ik ga nu de auto maar eens starten richting de toysSuper!
quote:Op maandag 2 april 2007 12:50 schreef lcicle het volgende:
Vivi, stel je eens niet zo aan
Die van jou is de mooiste, dat weet je best!
goed zoquote:Op maandag 2 april 2007 12:45 schreef Conekiller het volgende:
@Martineke: ik ga nu de auto maar eens starten richting de toysSuper!
Zo gaat het hier in Griekenland (uiteraard) ookquote:Op maandag 2 april 2007 10:41 schreef Dynia het volgende:
Ze is pas geleden ook gedoopt, dat was wel erg leuk. Alleen in Nederland worden ze een beetje natgespetterd, maar volgens de Russische traditie gaat ze helemaal onder! En dat was natuurlijk meteen dikke tranen!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Martineke het volgende:
Brent wat doe je
ooit een beeb zo boos zien kijken?
als je (nep)boos naar Romijn kijkt doet hij dat terug
[afbeelding]
en zn broer is ook niet veilig
[afbeelding]
hij krijgt 'm pas als z'n broertje geboren isquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Martineke het volgende:
[..]
goed zoeen mede dweiler dalijk
wel foto maken hoor
quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, ik begrijp het best hoor, ik reageer ook vaak zat niet op iedereen maar geen 1 reactie op mijn prinsje raakt me in mijn moederhart he
Oke, over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |