quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Yoni het volgende:
Maxim
Ik vind het wel een hele aandoenlijke foto zo... vooral omdat ie daar zo met dat doekje zit. Ging hij het uit zichzelf schoonmaken?
Als je een kind bent wel denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef Spelbesturing het volgende:
en als je nou gewoon heul lief bent,mag je dan een foto van jezelf posten?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef snoopy het volgende:
Het is een kinderfototopic, dus het mag wel
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Yoni het volgende:
Maxim
Ik vind het wel een hele aandoenlijke foto zo... vooral omdat ie daar zo met dat doekje zit. Ging hij het uit zichzelf schoonmaken?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:23 schreef Yoni het volgende:
Kinderfototopic 100 zat alweer helemaal vol met leuke foto's!
Een aantal nog even van vandaag:
[afbeelding]
Dat je dat uit zo'n klein stukje foto haaltquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef mrien het volgende:
Was de papa van Sara toevallig afgelopen vrijdag bij een concert van Di-Rect in Hengelo?
Wat heerlijk dat je dat vraagt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En Suug wat een leuk jurkje heeft Maria aan! Welk merk is dat?
Ja, op foto's mis je een hoop ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Suzanna![]()
wat een stel! Bijna te mooi om waar te zijn zo joh!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef nanalune het volgende:
MaximRomijn.. wat kun je práchtig kleuren! en dat koppie erbij! érrug serieus
is speciaal voor kinderen en op de achterkant staat: stay in bed for world peacequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:31 schreef pinquit het volgende:
twan zo te zien een leuke verjaardag gehad! en wat heb je veel gekregen
en wat een hip john lennon shirt![]()
ik vind saskia zo leuk![]()
![]()
en dean!! wat leuk om jou weer eens te zien!!
Die kleine had ik al tijdens de zwangerschap gekocht, een jongensbroek maar onder het mom van een stoer meisje kan hem ook aan. Toen ik hem een half jaar geleden in de grote maat afgeprijsd zag kon ik natuurlijk niet anders dan hem weer kopen. Ik heb wel de galgen een heel eind in moeten korten anders kon ze hem pas in de herfst aan en dan met hoog waterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef bixister het volgende:
oja zo grappig die broeken van emma, ik dacht eerst even 'jeee kan ze die nog aaan!!!!'![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef SadKingBilly het volgende:
zijn er hier nog mensen met leuke strand / sneeuw foto's overigens? Kinderen kunnen daar zo geweldig op reageren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Suzanna![]()
wat een stel! Bijna te mooi om waar te zijn zo joh!
Jolie hoeft echt niet meer naar bed tussen de middag. Ze slaapt aan het eind van de middag wel even op de stoep.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |