Ja, die ken ik ook. Bij ons was het ons mam die vroeger altijd de restjes opat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Tezz het volgende:
Ons mam zei altijd (nog steeds trouwens) wanneer mijn vader vroeger het 'leste bietje' uit de pannen 'pitste' (want hij vond het zonde om te laten liggen): "Ge wordt nie dik van goed eten, van sund worde dik! "
Witte wè sunt is? Goei bôter aan oew gat smèère en droog brood ééte.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Tezz het volgende:
Ons mam zei altijd (nog steeds trouwens) wanneer mijn vader vroeger het 'leste bietje' uit de pannen 'pitste' (want hij vond het zonde om te laten liggen): "Ge wordt nie dik van goed eten, van sund worde dik! "
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Limbo's/Brabo's zijnDomme carnavalvierders....
Die translator heb ik in gebruik.. om het spraakgebrek van boven de sloot te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Hey, is er iemand met een zwakzinnigentaal-translator langsgekomen hier?
*kuch* zullen we even het ABN vergelijken met het infantiele gebrabbel van hierboven?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die translator heb ik in gebruik.. om het spraakgebrek van boven de sloot te begrijpen.
dreug browt bedoel de?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Witte wè sunt is? Goei bôter aan oew gat smèère en droog brood ééte.
Ligt er maar net aan, uit waar je vandaan komt. Jij zult meer uit de buurt van ehv komen denk ik?quote:
Goeie grap, man.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die translator heb ik in gebruik.. om het spraakgebrek van boven de sloot te begrijpen.
Haha, nogal!! Hellemond nog wel. En trots erop!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan, uit waar je vandaan komt. Jij zult meer uit de buurt van ehv komen denk ik?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef SwiffMeister het volgende:
ABN = Algemene Brabantse Norm
En niets anders.
Ut leste bietje ut de pan is altèd sunt. Moar wel laekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Tezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |