quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
ons mam = brabants/limburgs. Niks boers aan.
Godvergeten pikkentrekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Limbo's/Brabo's zijnDomme carnavalvierders....
Rollende 'r' kakkerig?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier is een R gewoon een R. Niet zo'n vage rollende R die kakkerig klinkt.
Ja, dat is toch allemaal hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Rollende 'r' kakkerig?Juist niet. Een Leidsche 'r', dat is kak. En ik heb geen Leidsche, rollende of Belgische 'r'
Vroeger was daar een liedje over.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam dus ik laat m'n r lekker rollenIk slik 'm niet in zoals mensen uit het Gooi of vervang 'm door wat gekokhals zoals in Brabant
Draadstaalquote:Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Hedde ge dè gezeed gehad, ja minde dè werkluk woar? Hoe doede ge dè, hoe doede ge dè, hoe hedde ge dè gedoan.
Bredaas klinkt toch al weer een stukje anders dan 40km westelijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
vreemd...
ik woon in de buurt van breda dus niet zo heel ver van jouw vandaan,
en daar zeggen ze niks anders dan dat.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ons pap
Ons mam
Ons moeder
Ons opa
Ons oma
[ afbeelding ]
Ge moet er stokskes langs zette! Anders vèlt ut eraf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef flexster het volgende:
ons mam zeej dan altied "ge moet metser worden gij"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |