tja, maar vind t gewoon kut.. en voel me onzeker over.. zit er al een weekend tegenaan te hikken maar stel 't constant uitquote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef Zosk het volgende:
niet geschoten is altijd mis, en wat heb je te verliezen?
Geinige dingetjes zeg!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef birdydontfly het volgende:
VROLIJK!
ik sta op de http://www.craftygirls.nl frontpage
zonder dat ik er om gevraagd heb
Wat leuk! Toffe site heb je ook!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef birdydontfly het volgende:
VROLIJK!
ik sta op de http://www.craftygirls.nl frontpage
zonder dat ik er om gevraagd heb
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geinige dingetjes zeg!Dat konijntje bij die kernreactor..
![]()
![]()
dankjulliewelquote:
Whehehe, ik heb teveel gegeten. Bruine bonen ook nog eens. Snotverdrie.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
[..]
dankjulliewel
OT: beetje misselijkte veel kruiden in het eten gedaan
![]()
What happened?quote:
lang lang verhaal.....maar voel me echt kut!!!!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Lakai het volgende:
[..]
What happened?
Ik voel me keiiii goed
want ik heb veel geleerd!
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Teleurgesteld.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:23 schreef birdydontfly het volgende:
kut
vriendje niet aangenomen en ik had het nog wel zo gehoopt voor em
en ik heb mijn schouder verrekt gister toen ik uitgleed in die overvolle bus
dus nou heb ik pijhijnnn
ik ook, nog tot donderdagavond werken, dan een lang weekend naar CenterParcsquote:
nou fb, zet jij het bad maar vol, want nu mag je deze arme jongen eens even wassenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vandaag de laatste dag met mijn been in het gips!
Morgen naar zes weken mag het er eindelijk af!![]()
Zal wel stinken![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou fb, zet jij het bad maar vol, want nu mag je deze arme jongen eens even wassen
sterkte.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef francis997 het volgende:
triest, moe..verward..maar ja, mn oom ligt in het ziekenhuis en ligt daat in zeer zeer kritieke toestand. dus tja, ik voel me niet vrolijk![]()
thnx....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Houniet het volgende:
jullie moeten je wel goed voelen he
sterkte allemaal
Nou, doe es gek danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef RealZeus het volgende:
Waarom komt iedereen ineens met een date/scharrel? En ik heb nooit zoiets.
![]()
Herkenbaar. Verder wel rustig enzo; morgen om half 12 beginnen met werken. Altijd leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Koningin het volgende:
Ongeduldig...... alles gaat me te langzaam....
Hey hier Green Day - Wake me up when september ends.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Verdrietig..maar dat is soms wel lekker..zit nu lekker dramatische muziek te luisteren. Josh Groban nu met dont give up
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hey hier Green Day - Wake me up when september ends.
En ik ben moe, numb en nu ga ik proberen te slapen.
limburg?quote:Hiej geit 't daak d'r aaf !!!
je mag ook voor mij werkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lui, hele dag op de bank al zo'n beetje
Ik had eerder zoiets gehad van : mooi ik heb OV voorlopig niet meer met de fiets!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Goed! 's Ochtends lekker met de studie bezig geweest en zonet eindelijk de band van m'n fiets geplakt, hoef ik voorlopig ff niet met de bus!
eindelijk.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gips is zojuist na zes weken van mijn been gehaald.
Gatverdamme wat voelt dat slap spierloos en vies aan! Voel me nog gehandicapter dan met gips.
Ik moet nog van 7 tot 12 of zo, dus je mag je eigen werk afmakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag ook voor mij werkenmoet nog tot 2100h
wel lekker, maar wil naar huis
Hoezo ??quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef scrub_nurse het volgende:
blij dat vanavond niet doorgaat
verder wel ok
Doet je nieuwe aanwinst pijn?quote:
Gefeliciteerd!quote:
wat een contrast met pakweg 2 dagen geleden!!quote:
yep...life is strange....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Lakai het volgende:
[..]
wat een contrast met pakweg 2 dagen geleden!!
wiskunde verneukt.....en heeeeel erg hard ook......verdomme
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik voel me twee keer meester. En weledelgestreng.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik voel me twee keer meester. En weledelgestreng.![]()
Still got the bluesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Cudles het volgende:
Bluesy met B.B. King
Je moet het voor jezelf doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Tentamenweek voor de boegen mn hoofd is weer een enorme chaos, piekeren en piekeren over kutdingen en niks opnemen. Voel me gewoon waardeloos, waarom kan ik niet normaal studeren, mensen trots op me laten zijn, en anderzijds voor wie doe ik het eigenlijk allemaal
ik weet het gewoon niet meer
![]()
Dit klinkt veel te bekend...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Tentamenweek voor de boegen mn hoofd is weer een enorme chaos, piekeren en piekeren over kutdingen en niks opnemen. Voel me gewoon waardeloos, waarom kan ik niet normaal studeren, mensen trots op me laten zijn, en anderzijds voor wie doe ik het eigenlijk allemaal
ik weet het gewoon niet meer
![]()
quote:
Dank je wel heren.quote:
Je hebt je bul eindelijk binnen. Dan mag dat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel heren.![]()
Check: nog steeds twee keer meester. Onvoorstelbaar!![]()
Mag ik nu nog wel dronken over straat waggelen morgen?![]()
nou even kijken voor hoelang...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooooo lekkerrrrrr........heb er echt zin in....
![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk zijn de donkere dagen voorbij...![]()
beslissing was moeilijk.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nou even kijken voor hoelang...![]()
OT:steeds beter![]()
err??quote:Alsof er een kokosnoot op m'n hoofd is gevallen, alleen dan met chocola erbij.
jeweetwel, die speciale kokosnoten... Waar ze bounty's van maken...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:44 schreef Urquhart het volgende:
Vrolijk naar bed gegaan, en vrolijk weer opgestaan
Kut he dat revalideren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Overal spierpijn.
Ik ben nu echt ziek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:24 schreef Q. het volgende:
Ik begin ziek te worden. Goed bezig, Q.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:32 schreef Q. het volgende:
Alsof er een stoomwals over me heen heeft gereden. Urenlang.
Bij mij is die stoomwals op m'n hoofd tot stilstand gekomenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:32 schreef Q. het volgende:
Alsof er een stoomwals over me heen heeft gereden. Urenlang.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb een koppijn!
Vorig jaar was ik vandaag aan het werk, en het was wel een speciale dag nu is alles 10000000000 x andersquote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef _Bar_ het volgende:
Voorjaar... vorig jaar was ik nu nog aan het wandelen met mijn knulletje... dit jaar wandel ik ook maar nu alleen....
Nee nee het begon gisteren al. Heb niet echt gedronken.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken het.
Een kater noemt men dat.
Ik doe mee.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:23 schreef NiTiN het volgende:
ik heb me nog nooit zo verdrietig gevoeld.
Niks mis mee zo op z'n tijdquote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef NiTiN het volgende:
Damien Rice maakt me nu alleen maar aan het janken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef kastanova het volgende:
Niks mis mee zo op z'n tijd. Gaan zitten voor de bluezz
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |