Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gomes is ok![]()
Speelt alleen bij de verkeerde club.
Inderdaad. Bovendien heeft Ajax tegen Twente laten zien het wel te kunnen met een jongeling als vervanger voor een vaste waarde. Anita of Donald op de plek van Gabri lijkt mij de meest logische keuze.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Donald?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder niet wéér door het elftal slingeren, lekker laten staan en de jeugd een kans geven op de rechtshalfpositie. Dit elftal staat er, het zou zonde zijn om hier iets aan te veranderen.
Dat je niet hetzelfde kan spelen als een type speler wegvalt en vervangen wordt door een ander type. De reden dat het nu goed loopt is dat Gabri zich drie slagen in de rondte werkt (net als iedereen) en samen met Davids veel werk wegneemt van Sneijder, die daardoor samen met Babel en Huntelaar kan excelleren.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder of Kenneth Perez oof niet, dus wat is je punt?
Ik bel em wel ffquote:Op maandag 19 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
Conclusie: Donald op de plaats van Gabri.
Wie stuurt dit topic even naar henk@ajax.nl?
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef jna het volgende:
Inderdaad gewoon Donald laten spelen, dat is z'n favoriete positie dus waarom niet?
Ik ga voor Donald!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is ook Anita's favoriete positie. Volgens mij is Vurnon Anita ook meer hetzelfde soort speler als Gabri. Een agressief 'bijtertje'.
Stem ik ook voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon Maduro op de plek van Gabri.
Die kan dat verdedigend niet belopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef SaferSephy het volgende:
Wat dacht je van de mul?
Ja hoor.quote:
Niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar moet de mul dan komen te staan volgens jouw?
ultrasuid natuurlijk.quote:
Rechts op het middenveld. Klopt idd dat je dan verdediging mist maar tegen zwakkere ploegen kun je op die manier wel heerlijk pompen...de Mul is creatief genoeg daarvoorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef BonJovi het volgende:
Waar moet de mul dan komen te staan volgens jouw?
Danku.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.ultrasuid.nl/psvajax.htm
Gewoon alles winnen en dan zien we wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we trouwens de komende weken niet vergeten aan ons doelsaldo te werken.
Zou wel fijn zijn jaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we trouwens de komende weken niet vergeten aan ons doelsaldo te werken.
Idd, we moeten gewoon naar onszelf blijven kijken en vervolgens blijven hopen...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gewoon alles winnen en dan zien we wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |