Louis!!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We zijn de beste!
We zijn de beste en niet alleen van Amsterdam, maar ook van rotterdam.
En van eindhoven!
je vergeet ''de wereld''quote:Op maandag 19 maart 2007 11:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We zijn de beste!
We zijn de beste en niet alleen van Amsterdam, maar ook van rotterdam.
En van eindhoven!
AZ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Play Offs niet verliezen. Straks haalt Twente voorronde CL moeten we ook niet hebben natuurlijk.
Je vergeet de pandoering.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
idd.. mooie nieuwskopjes!
de Telegraaf.nl: Ajax brengt spanning terug
VI.nl: Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven
FCUpdate.nl: Jarig Ajax maakt Eredivisie weer spannend
Nieuws.nl: Ajax declasseert PSV in Eindhoven
Nu.nl: Ajax vernedert PSV
AD: Ajax geeft PSV een afstraffing
Trouw: Ajax troeft PSV op alle fronten af
Spits: Ajax zet de deur op een kier
Zondag zijn ze vrij.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
De grote vraag is of er zondag ook 4-4-2 wordt gespeeld.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:38 schreef twi het volgende:
Inderdaad, dat kut interlandvoetbal. Nou, dan mag PSV de finale halen van de CL en daarin verliezen
/edit: Ohnee, doe maar niet. Liverpool moet 'm namelijk winnen
Jammer dat die tik van Heitinga op Perez zijn neus er niet op staat.quote:
Yeps.. mag hopen dat het zondag ook gewoon lekker een nulletje of 6 wordt.. ten minste een fatsoenlijke rit naar huis..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:
Je weet toch hoe AJAX altijd punten verliest tegen de kleintjes..
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yeps.. mag hopen dat het zondag ook gewoon lekker een nulletje of 6 wordt.. ten minste een fatsoenlijke rit naar huis..
quote:
quote:5,6 miljoen verlies voor Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft het afgelopen halfjaar een verlies geleden van 5,6 miljoen euro. De belangrijkste oorzaak lag in het niet meespelen van de beursgenoteerde voetbalclub in de lucratieve Champions League.
De licht gestegen kaartverkoop en reclame-inkomsten uit de nationale competitie konden de uitsluiting van de Champions League niet compenseren. De recettes uit de post Europa Cup daalden daardoor met ongeveer de helft naar 2,8 miljoen euro, terwijl de competitie de club slechts 0,6 miljoen meer omzet opleverde.
Daarnaast vielen de inkomsten uit sponsoring en televisie tegen. De omzet uit de verkoop van Ajax-gerelateerde producten steeg niet voldoende om de resultaten positief te beďnvloeden.
Ajax behaalde in het eerste halfjaar van 2005 nog een winst van 0,9 miljoen euro. De omzet daalde van 42,2 miljoen naar 33,9 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat was negatief en kwam uit op min 0,1 miljoen euro.
Ajax verwacht in de tweede helft van dit jaar door onder meer de recente uitschakeling in het UEFA Cup-toernooi ook operationeel verlies te draaien. Hoe het nettoresultaat uitvalt over het hele boekjaar hangt onder meer af van de transfer van spelers.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef twi het volgende:
5,6 miljoen valt nog mee. Als je ziet dat de CL doorgaans als je slechts de eerste ronde speelt zo'n 8-10 miljoen oplevert is dus alleen Vermaelen de oorzaak voor 't verlies. Verkopen, die Belg, maakt 'ie z'n fout weer goed
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef twi het volgende:
5,6 miljoen valt nog mee. Als je ziet dat de CL doorgaans als je slechts de eerste ronde speelt zo'n 8-10 miljoen oplevert is dus alleen Vermaelen de oorzaak voor 't verlies. Verkopen, die Belg, maakt 'ie z'n fout weer goed
Nee, volgens mij was dat echt Vermaelen.quote:
PSV heeft punten laten liggen inderdaad, maar Ajax heeft dat ook gedaan. Natuurlijk hopen we allemaal dat het nog lukt, maar als je reëel bent moet je gewoon inzien dat de kans groter is dat PSV kampioen wordt dan dat Ajax kampioen wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jammer dat die tik van Heitinga op Perez zijn neus er niet op staat.![]()
Maar ik verbaas me wel over wat reacties van sommigen hier in het vorige topic. Iedereen had zoiets van: "kampioen worden we toch niet meer..."
Ik hoop niet dat onze spelers zo denken. Het is ECHT nog mogelijk. PSV is zo matig op dit moment. En weten jullie nog hoe PSV na de winterstop begon? 8 punten verloren in slechts 3 duels.
Ajax is prima in staat om nu nog 5 wedstrijden te winnen, het team lijkt nu sterker dan ooit. En vergeet niet dat we aan het begin van het seizoen ook tien wedstrijden achter elkaar wonnen ofzo.
Het is wel erg positief gezien allemaal, maar het KAN nog. Hopenlijk beseffen 'onze jongens' dat ook.
dus zal er een goede speler verkocht moeten worden.quote:
Of volgend jaar een goed seizoen spelen!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus zal er een goede speler verkocht moeten worden.
Maak je dat ook eens een dagje mee.... En dat na jarenlange pesterijen!quote:
Veel zal afhangen van of de CL wordt gehaald.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus zal er een goede speler verkocht moeten worden.
Ohh, ik ben dan toch niet de enige die die gedachtengang heeft. Ik heb nog steeds een bepaald voorgevoel.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jammer dat die tik van Heitinga op Perez zijn neus er niet op staat.![]()
Maar ik verbaas me wel over wat reacties van sommigen hier in het vorige topic. Iedereen had zoiets van: "kampioen worden we toch niet meer..."
Ik hoop niet dat onze spelers zo denken. Het is ECHT nog mogelijk. PSV is zo matig op dit moment. En weten jullie nog hoe PSV na de winterstop begon? 8 punten verloren in slechts 3 duels.
Ajax is prima in staat om nu nog 5 wedstrijden te winnen, het team lijkt nu sterker dan ooit. En vergeet niet dat we aan het begin van het seizoen ook tien wedstrijden achter elkaar wonnen ofzo.
Het is wel erg positief gezien allemaal, maar het KAN nog. Hopenlijk beseffen 'onze jongens' dat ook.
Geen PSV-ers hier, dus gewoon lekker nababbelen met de Ajacieden vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |