quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef Danny het volgende:
en als para brodda kan ik 'm dan weer WEL waarderen
Een bonk frustatie, die Brian..........quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef Danny het volgende:
en als para brodda kan ik 'm dan weer WEL waarderen
weet ik niet. Brian denkt dat Huub veel meer mag, grenzen opzoeken etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgt Huub volgens Brian dan meer voor elkaar?
Hij probeerde eerst de gewichten aan te vallen. Ging weer wat schreeuwen in een voor mij onverstaanbare taal en ging toen huilen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Is ie weer aan het janken?
Hij is zichzelf al aan het opfokken sinds hij niet mee mocht naar het circuit.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stond zichzelf zo op te fokken dat hij begon te janken. Echt zelfontbranding !
[afbeelding]
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef 2live het volgende:
Wat eng he, toen hij in zijn gezicht begon te slaan....
Prachtige screenshot!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stond zichzelf zo op te fokken dat hij begon te janken. Echt zelfontbranding !
[afbeelding]
Misschien een advertentie zetten bij gevonden voorwerpen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef Danny het volgende:
op de muziek van 'camptown ladies sing their songs, doodah doodah':
'en brian is weer para-brodda, doodah, doodah,
en brian is weer para-brodda, all the doodah day...'
Maar serieus; laat die gast ajb opnemen in een inrichting ofzo. En zoek even uit of er niet nog een tbs kliniek is die een Brian Kubatz mist ofzo.
maar wel kijken he.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Rest het volgende:
Men, ik vind het een treurig programma.
Deze shit moet van de buis gehaald worden, dit is gewoon mensonterend. Wat een troep.
ook dat, hij is gevaarlijk die Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef solara4 het volgende:
maar ze moeten hem beschermen hoor, dit gaat nog eens fout
Huub zou gewaarschuurd moeten worden
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:43 schreef anno-i-mus het volgende:
Tering ... REDACTIE .... grijp eens in ..... dit soort uitspraken kan toch niet????
Dit is zeker iets om over na te denken...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef solara4 het volgende:
dat is hij allang vergeten, maar wij niet. Je krijgt alles terug...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:43 schreef tipsch het volgende:
Goed idee he rat, mensen tot fysiek geweld aanzetten
Zeker weten....................en hij lult het op voorhand al goed.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef FSR het volgende:
Dat worden weer pammetjes... Naar huis sturen doet de DGK toch niet... !
Veel ingehouden woede...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Wát een agressie zit er in die knul!!!
Dat Brian echt Huub en/of Eric echt iets gaat aandoen straks .... Maar natasia waarschuwt dat zij het niet waard zijn om voor te zitten.quote:
Voornamelijk de televaag. Daar waar Wilma Nanninga sociale taakstraf heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia denkt dat de kranten bol staan over DGK![]()
![]()
![]()
nou fun, mijn hart zat in mijn keel, hij was eng!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
Verdomme, ik schakel even uit en ik heb de fun gemist
Ja echt hè.....................en ik geniet.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
Oh het is zo onrechtvaardig allemaal.
Dan moet je dus betalen voor een schedel.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zegt Natasia nu, wat is een schedelfactuur![]()
Ok dan ff terug naar het begin, wat heeft brian gedaan bij Huub in het begin Precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij silvia precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij ilona, precies hetzelfde. Hij krijgt nu gewoon een koekje van eigen deeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
Jullie begrijpen helemaal niks ! Die gozer zit er elke dag en kan ze frustratie niet kwijt. 24/7 met andere mensen,camera's gezeik gezeik en nu na een paar maanden gaan mensen treiteren. Wat Huub vannacht deed moest ie bij iedereen hier op het forum doen midden op straat! 99% gaat hem slaan! Tuurlijk is brian ook geen lieverd maar dat is toch niemand.........?
stond hij niet laatste in de populariteitspoll?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef Yollie het volgende:
pffff eruit met die rat, mooie kans a.s. donderdag voor de redactie om er een draai aan te geven als ze er een nieuwe in plaatsen.
Nena je was toch klaar met Brian..of zit je nog in de macht van je loverboy?:)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
Jullie begrijpen helemaal niks ! Die gozer zit er elke dag en kan ze frustratie niet kwijt. 24/7 met andere mensen,camera's gezeik gezeik en nu na een paar maanden gaan mensen treiteren. Wat Huub vannacht deed moest ie bij iedereen hier op het forum doen midden op straat! 99% gaat hem slaan! Tuurlijk is brian ook geen lieverd maar dat is toch niemand.........?
Nou is dat zo dan, Natasia had het erover tegen Brian dat het niet voor niets is dat ze vandaag de krant niet hebben...ze denkt dat het gaat over de pesterijen, dat NL dat niet leuk vindt.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Voornamelijk de televaag. Daar waar Wilma Nanninga sociale taakstraf heeft.
blijkbaar geen kijker van het beginquote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok dan ff terug naar het begin, wat heeft brian gedaan bij Huub in het begin Precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij silvia precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij ilona, precies hetzelfde. Hij krijgt nu gewoon een koekje van eigen deeg.
Daar heeft hij zelf voor gekozen... en anders.....Dan gaatie toch lekker naar huisquote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
Van mij meg hij zichzelf helemaal verrot meppenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef solara4 het volgende:
maar jezelf slaan mag dus wel....
Eennalaatste, direct boven Amanda.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
stond hij niet laatste in de populariteitspoll?
Tijd voor de toneelhaak.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo doe je dan mee aan zo'n programma. Hij wordt helemaal para brotha!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
Amanda als laatste, maar een draai is er vast wel weer aan te geven.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef solara4 het volgende:
Nee dit is zijn moeder Nettyquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nena je was toch klaar met Brian..of zit je nog in de macht van je loverboy?:)
![]()
Hij is woonachtig in Almere hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef pullup het volgende:
Als ik nu uit het raam kijk zou ik ook op de Antillen willen zitten.
Ik gun het hem wel hoor om weer snel terug te keren
Ja maar dan net iets erger of niet dan ? Zoals ik al zei hij is ook geen lieverd ! Ik ben geen fanboy... ik ben voor niemand. Ik vind ze allemaal wel dingen doen die leuk en minder leuk zijn. Brain is het type dat allang geslagen had en dat dit nu gebeurd kan ik goed begrijpen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok dan ff terug naar het begin, wat heeft brian gedaan bij Huub in het begin Precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij silvia precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij ilona, precies hetzelfde. Hij krijgt nu gewoon een koekje van eigen deeg.
Niet ver genoegquote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is woonachtig in Almere hoor![]()
Dan is het één keer flippen. Zie je nou echt niet dat hij zichzelf helemaal gek aan het maken is?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Rest het volgende:
Het mooie is dat ik gok zo'n 90% van de posters hier in de situatie van brian al eerder was doorgeflipt, maar laten we nog even lekker met z'n allen genieten van deze hoogstaande beelden...
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wilde naar beneden gaan. Bij de trap luisterde hij even of er niemand was. Helaas, er waren mensen daar. Met z'n rode oogjes durft hij kennelijk niet naar beneden. Bij het raam staart hij nu naar het zwembad. Wat zal Brian zijn prive-slaapkamer nu missen !
Zeker, hij is 24/7 bezig met het spel, en zodra hij het gevoel krijgt dat hij zijn tegenstander niet aan kan gaat hij flippenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is het één keer flippen. Zie je nou echt niet dat hij zichzelf helemaal gek aan het maken is?
Hij is alleen maar bezig met het zgn spel. Huub en Eric, daar draait alles om. Hij kan geen normaal gesprek meer voeren. Voorheen was dat Nena en nu zijn het Huub en Eric.
Ga je dan ook niet een beetje twijfelen aan Brian's z'n onvermogen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef DainBramage het volgende:
Brian kijkt naar de sneeuw alsof hij het wil opsnuiven....
ja heb je gelijk in ! Maar mensen blijven mensen ! Dan moet je zo een reactie ook kunnen begrijpen. maar ik merk het al......fanboy.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Hoezo doe je dan mee aan zo'n programma. Hij wordt helemaal para brotha!
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is het één keer flippen. Zie je nou echt niet dat hij zichzelf helemaal gek aan het maken is?
Hij is alleen maar bezig met het zgn spel. Huub en Eric, daar draait alles om. Hij kan geen normaal gesprek meer voeren. Voorheen was dat Nena en nu zijn het Huub en Eric.
Ik zag het moment op het filmpje van de ruzie vannacht.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef MOON76 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Huub Brainless in zijn gezicht heeft gespuugd???
Helemaal mee eens!!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet dat hij zichzelf helemaal gek aan het maken is?
Dat is ook het verschil met Huub en Brian. Brian gaat er 24 uur per dag in op. Huub daar in tegen heeft een hoop lolquote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeker, hij is 24/7 bezig met het spel, en zodra hij het gevoel krijgt dat hij zijn tegenstander niet aan kan gaat hij flippen
Beledig Tupac niet zo! Die zou zich omdraaien in zijn graf als ie wist dat zo'n loser als Brian zichzeklf ziet als de Tupac der Lage Landen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef klootje het volgende:
thuglife,de reincarnatie van tupac is het.
quote:
LOL: Great minds think alike......quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opgekropte woede .....
[afbeelding]
Heb het hele filmpje van vannacht zitten kijken, maar brian kikte al bij een aai over zijn gezicht van je hebt me geslagen. Het spugen heb ik niet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef MOON76 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Huub Brainless in zijn gezicht heeft gespuugd???
Ja, ratten zijn ook dieren met gevoelquote:Op maandag 19 maart 2007 10:56 schreef Yollie het volgende:
Wat is hij zielig he, dat traantje over zijn rattenwang.
sjeez 2 verschillende mensen goh zouden er meer zijn......quote:Op maandag 19 maart 2007 10:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil met Huub en Brian. Brian gaat er 24 uur per dag in op. Huub daar in tegen heeft een hoop lol
Deborah Flens producent van DGK !quote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Yollie het volgende:
OOh iemand mag Huub niet bij de redactie en daar moet Brian nu mee gaan praten van Natasia. Als het aan haar (lees redactie) dan had Huub niet eens terug gekomen....
Palma moet toch zo neutraal mogelijk blijven. Zo helpt ze de anderen met de sigaretten en geeft Brian een peptalk. Moet kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
Die doos van een palma geeft Brian nog even een peptalk. "Je kan het" terwijl ze hem even lekker aait en vasthoudt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Brian oid. Maar ik zie net die beelden en ik vind het gewoon genant. En Huub en Eric zijn daar debet aan, die lui gaan ook wel wat mij betreft te ver.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
mooie capquote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De tranen beginnen weer spontaan te rollen
[afbeelding]
Dan had het na een maand al van de buis gehaald moeten worden. Brian krijgt de oogst die die gezaaid heeft.......meer niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef Rest het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Brian oid. Maar ik zie net die beelden en ik vind het gewoon genant. En Huub en Eric zijn daar debet aan, die lui gaan ook wel wat mij betreft te ver.
En gewoon het idee dat iedereen hier van geniet vind ik gewoon treurig, en dit programma heeft zo'n invloed op sommige mensen dat het wmb van de buis moet worden gehaald.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef Polonium-120 het volgende:
Die gozer is echt niet wijs. Loopt naar buiten om als een hond met de gekkekoeienziekte naar sneeuw te happen.
Jij hebt vannacht duidelijk niet gekeken. Ik had Huub allang geslagen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smeerlap!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Hij maakt zichzelf gek door zo met het spel bezig te zijn, te denken dat hij constant wordt afgeluisterd, terwijl dat zelden gebeurd. Hij doet dit zichzelf aan.
Deze had ik ook nog. Je ziet de traan net ontstaan .......quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mooie cap(probeerde hem te maken, was te laat)
Ik heb vannacht duidelijk wel gekeken. En huub deed precies hetzelfde als waar Brian vorige week Jaap toe had opgestookt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Jij heb vannacht duidelijk niet gekeken. Ik had Huub allang geslagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet toegeven dat ik toen nog niet keek.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dan had het na een maand al van de buis gehaald moeten worden. Brian krijgt de oogst die die gezaaid heeft.......meer niet.
die agressie vorm die brian heeft valt niet goed te praten. zonder camera's was het totaal verkeerd gegaan met deze jongen...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Palma moet toch zo neutraal mogelijk blijven. Zo helpt ze de anderen met de sigaretten en geeft Brian een peptalk. Moet kunnen.
Ik begrijp je niet verkeerd hoor alleen zie ik het anders. Hij maakt zichzelf zo ontzettend gek. Hij krijgt helemaal niet van die grote steken van Huub en Eric. Het spel slokt hem helemaal op en daar heeft hij Huub en Eric helemaal niet voor nodig. Ik vind het jammer dat we nooit een andere kant van Brian zien. We zien alleen maar iemand die constant wartaal uitslaat en obesessief bezig is. Die man heeft geen sprankje humor of levensvreugde in zich. Hij zal dat toch ooit wel hebben gehad, neem ik aan. Hij doet het zelf wat mij betreft. Hij kan ook eens een dag denken, fuck it en ik ga een leuke dag hebben. Hij kan dat niet, hij blijft maar lullen over het spel, over fysiek geweld etc. Er komt geen enkel positief woord uit die man.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef Rest het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van Brian oid. Maar ik zie net die beelden en ik vind het gewoon genant. En Huub en Eric zijn daar debet aan, die lui gaan ook wel wat mij betreft te ver.
En gewoon het idee dat iedereen hier van geniet vind ik gewoon treurig, en dit programma heeft zo'n invloed op sommige mensen dat het wmb van de buis moet worden gehaald.
pciesquote:Op maandag 19 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb vannacht duidelijk wel gekeken. En huub deed precies hetzelfde als waar Brian vorige week Jaap toe had opgestookt.
Daryl? Hetty? Wie ben je? Echt een zeldzaamheid dat iemand hier voor Brian is.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht duidelijk niet gekeken. Ik had Huub allang geslagen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smeerlap!
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet verkeerd hoor alleen zie ik het anders. Hij maakt zichzelf zo ontzettend gek. Hij krijgt helemaal niet van die grote steken van Huub en Eric. Het spel slokt hem helemaal op en daar heeft hij Huub en Eric helemaal niet voor nodig. Ik vind het jammer dat we nooit een andere kant van Brian zien. We zien alleen maar iemand die constant wartaal uitslaat en obesessief bezig is. Die man heeft geen sprankje humor of levensvreugde in zich. Hij zal dat toch ooit wel hebben gehad, neem ik aan. Hij doet het zelf wat mij betreft. Hij kan ook eens een dag denken, fuck it en ik ga een leuke dag hebben. Hij kan dat niet, hij blijft maar lullen over het spel, over fysiek geweld etc. Er komt geen enkel positief woord uit die man.
Heb je dat gezien, brian verzint alles erbij dat doet hij al weken maanden, daar was niets van te zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:05 schreef kingsmebber het volgende:
Spuug op je hand en dan in iemand ze gezicht wrijven ? tja als dat zo is dan heb ik het mis meschien...
en als ik terug denk aan het begin, dan had hij daar al rare acties, zoals naar Stephan...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet verkeerd hoor alleen zie ik het anders. Hij maakt zichzelf zo ontzettend gek. Hij krijgt helemaal niet van die grote steken van Huub en Eric. Het spel slokt hem helemaal op en daar heeft hij Huub en Eric helemaal niet voor nodig. Ik vind het jammer dat we nooit een andere kant van Brian zien. We zien alleen maar iemand die constant wartaal uitslaat en obesessief bezig is. Die man heeft geen sprankje humor of levensvreugde in zich. Hij zal dat toch ooit wel hebben gehad, neem ik aan. Hij doet het zelf wat mij betreft. Hij kan ook eens een dag denken, fuck it en ik ga een leuke dag hebben. Hij kan dat niet, hij blijft maar lullen over het spel, over fysiek geweld etc. Er komt geen enkel positief woord uit die man.
Dat is precies het punt waarom hij zo jaloers op Huub is, dat heeft hij ook uitgesproken.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef Rest het volgende:
[..]
Nee de aktie was net.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:07 schreef Document1 het volgende:
Is het de moeite waard om ook eens die streams aan te zetten?
Dat heb ik 100% zeker gezien! Brain zei nog "ik ben niet vies van je" en hield toch Huub ze handen vast zodat die niet in ze gezicht kwamen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je dat gezien, brian verzint alles erbij dat doet hij al weken maanden, daar was niets van te zien.
Als dat zo is, is dat toch treurig? En dan vind ik het ook treurig dat er zoveel Nederlanders zijn die daar van genieten.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |