Eennalaatste, direct boven Amanda.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
stond hij niet laatste in de populariteitspoll?
Tijd voor de toneelhaak.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo doe je dan mee aan zo'n programma. Hij wordt helemaal para brotha!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef kingsmebber het volgende:
Jullie begrijpen helemaal niks ! Die gozer zit er elke dag en kan ze frustratie niet kwijt. 24/7 met andere mensen,camera's gezeik gezeik en nu na een paar maanden gaan mensen treiteren. Wat Huub vannacht deed moest ie bij iedereen hier op het forum doen midden op straat! 99% gaat hem slaan! Tuurlijk is brian ook geen lieverd maar dat is toch niemand.........?
Amanda als laatste, maar een draai is er vast wel weer aan te geven.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef solara4 het volgende:
maar ze moeten hem beschermen hoor, dit gaat nog eens fout
Huub zou gewaarschuurd moeten worden
Nee dit is zijn moeder Nettyquote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nena je was toch klaar met Brian..of zit je nog in de macht van je loverboy?:)
![]()
Hij is woonachtig in Almere hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef pullup het volgende:
Als ik nu uit het raam kijk zou ik ook op de Antillen willen zitten.
Ik gun het hem wel hoor om weer snel terug te keren
Ja maar dan net iets erger of niet dan ? Zoals ik al zei hij is ook geen lieverd ! Ik ben geen fanboy... ik ben voor niemand. Ik vind ze allemaal wel dingen doen die leuk en minder leuk zijn. Brain is het type dat allang geslagen had en dat dit nu gebeurd kan ik goed begrijpen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok dan ff terug naar het begin, wat heeft brian gedaan bij Huub in het begin Precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij silvia precies hetzelfde, wat heeft brian gedaan bij ilona, precies hetzelfde. Hij krijgt nu gewoon een koekje van eigen deeg.
Niet ver genoegquote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is woonachtig in Almere hoor![]()
Dan is het één keer flippen. Zie je nou echt niet dat hij zichzelf helemaal gek aan het maken is?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Rest het volgende:
Het mooie is dat ik gok zo'n 90% van de posters hier in de situatie van brian al eerder was doorgeflipt, maar laten we nog even lekker met z'n allen genieten van deze hoogstaande beelden...
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wilde naar beneden gaan. Bij de trap luisterde hij even of er niemand was. Helaas, er waren mensen daar. Met z'n rode oogjes durft hij kennelijk niet naar beneden. Bij het raam staart hij nu naar het zwembad. Wat zal Brian zijn prive-slaapkamer nu missen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |