quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef Danny het volgende:
en als para brodda kan ik 'm dan weer WEL waarderen
Een bonk frustatie, die Brian..........quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef Danny het volgende:
en als para brodda kan ik 'm dan weer WEL waarderen
weet ik niet. Brian denkt dat Huub veel meer mag, grenzen opzoeken etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgt Huub volgens Brian dan meer voor elkaar?
Hij probeerde eerst de gewichten aan te vallen. Ging weer wat schreeuwen in een voor mij onverstaanbare taal en ging toen huilen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Is ie weer aan het janken?
Hij is zichzelf al aan het opfokken sinds hij niet mee mocht naar het circuit.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stond zichzelf zo op te fokken dat hij begon te janken. Echt zelfontbranding !
[afbeelding]
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef 2live het volgende:
Wat eng he, toen hij in zijn gezicht begon te slaan....
Prachtige screenshot!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stond zichzelf zo op te fokken dat hij begon te janken. Echt zelfontbranding !
[afbeelding]
Misschien een advertentie zetten bij gevonden voorwerpen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef Danny het volgende:
op de muziek van 'camptown ladies sing their songs, doodah doodah':
'en brian is weer para-brodda, doodah, doodah,
en brian is weer para-brodda, all the doodah day...'
Maar serieus; laat die gast ajb opnemen in een inrichting ofzo. En zoek even uit of er niet nog een tbs kliniek is die een Brian Kubatz mist ofzo.
maar wel kijken he.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Rest het volgende:
Men, ik vind het een treurig programma.
Deze shit moet van de buis gehaald worden, dit is gewoon mensonterend. Wat een troep.
ook dat, hij is gevaarlijk die Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:42 schreef solara4 het volgende:
maar ze moeten hem beschermen hoor, dit gaat nog eens fout
Huub zou gewaarschuurd moeten worden
Wat wordt er gezegd?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:43 schreef anno-i-mus het volgende:
Tering ... REDACTIE .... grijp eens in ..... dit soort uitspraken kan toch niet????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |