Denk dat het sowieso wel handig is voor Tien om eea geleidelijk te laten afvloeienquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
exact, weg ermee dus. is toch geen boeiend televisie-item
nee dat is realistisch, dat heeft toch iedereen als ze de streams een beetje volgen. Het heeft nog lang geduurd!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
Brian is para, hij denkt dat de huishouding wat tegen hem heeft.
Ja oke ik zou ook wat tegen hem hebben, maar het is weer laf dat hij natasia op herma afstuurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef 2live het volgende:
[..]
nee dat is realistisch, dat heeft toch iedereen als ze de streams een beetje volgen. Het heeft nog lang geduurd!
1 moment moet Natasia voelen HOE intens gehaat ze is..dat haar leven voorbij is na DGK. Dat ze nog jarenlang voor hoer, slechte moeder en dergelijke wordt uitgemaakt...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
Brian: Er gebeurt veel, er gebeurt veel... ze zijn nu weer bezig!
Natasia: Het enige wat zij doen is kinderachtige tv maken.
10 januariquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
die had dat idee toch wel eens besproken met brian en bart, om Huub eens te grazen te nemen.
I hope so.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
Brian is zo op het randje! Heerlijk, hij gaat dit niet lang meer trekken!
en eergisteren, en die dag ervoor........quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef 2live het volgende:
brian heeft weer afgeluisterd, gisteren
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
10 januari
11:24 - "Beuken jullie hem"
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.” Bart staat niet te springen om het plan. Gelukkig maar!
bron: tien
Brian zegt laat Huub en Eric die radio naar boven halen en aansluiten. Natasia zegt nee jij moet de snoeren aansluiten want jij hebt de snoeren eruit gehaald.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef DainBramage het volgende:
Natasia kan niet trainen omdat er geen muziek is.....![]()
In Noord-Holland veel sneeuw. Hier in Amstelveen ook!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wat is het daar winters, hier schijnt de zon!
Hier sneeuwde het om 8.15 uur.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wat is het daar winters, hier schijnt de zon!
jij bent echtquote:Op maandag 19 maart 2007 10:31 schreef Rest het volgende:
Die Huub en Eric zijn eigenlijk ook echt wel treurige beunhazen.
Boeien,nerd,hier in Eindhoven schijnt de zon.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
In Noord-Holland veel sneeuw. Hier in Amstelveen ook!![]()
erger! ik was toen zo razend, heb dit toen gemailt naar tien (niet dat je antwoord krijgt maar wou mijn kwaadheid kwijt) en heb het bewaard.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef klootje het volgende:
[..]
Boeien,nerd,hier in Eindhoven schijnt de zon.
Die jongen heeft toch totaal geen zelfreflectie, alles ligt aan andere mensen en aan de grote boze wereld. En hoe meer je het over andere dingen hebt, hoe minder je over jezelf na hoeft te denkenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het om 8.15 uur.
Brian is bang voor de kleine kinderen die de uitzending kijken. Nee, neuken zonder condoom doet het heel goed en dat schelden doet het ook leuk.
Ik vind het een wonder dat zij überhaupt nog kunnen bellen of iemand uitnodigen. Zij moet toch geen cp meer overhouden.
Wat krijgt Huub volgens Brian dan meer voor elkaar?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Brian baalt dat Huub meer voor elkaar krijgt. Hij vindt het allemaal oneerlijk. Dat zit hem ontzettend dwars volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |