Stereo installatie uit de fitness-ruimte.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
Waar had huub die duck tape nou omgebonden, Een tosti apparaat ofzo?
Dat is nu een draagbare cd spelerquote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Stereo installatie uit de fitness-ruimte.
stereo uit fitnessroomquote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
hahaha was dat de grapquote:Op maandag 19 maart 2007 09:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
stereo uit fitnessroom
was wel lachen vannacht toen die opeens keihard aanging![]()
Het antwoord van Brian klopt niet. Terwijl Japio bezig was de stekkers los te maken ging Brian met z'n voet op de luidspreker-kabels staan en trok de boxen los. Daarbij zagen hij en Japio op dat moment al dat de kabel kapot was getrokken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wie heeft die draden eraf getrokken?
Brian: Jaap Jaap Jaap..
(Ja natuurlijk, daar heeft ie personeel voor)
en daar gaf ik dus een opmerking over, het slaat namelijk gewoon helemaal nergens op wat ze zegt, niet over die ''kut''pijn en niet over het opvoeden tot hun 18e.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De uitspraak van Natasia was iets anders: "Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn en ze Huub heten."
Blijft het nog wel een rare vergelijking.
Dat denkt Huub ook. Hij zegt haar : "Als het je niet bevalt, dan ga je maar ergens anders poetsen"quote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Yollie het volgende:
Kan Palma haar kop eens houden!
Ik snap werkelijk niet waar ze zich steeds mee bemoeit. Ze is huishoudster dus ze heeft gewoon op te ruimen en niet te zeiken. Als ze bij mij zou werken, was ze allang ontslagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Yollie het volgende:
Kan Palma haar kop eens houden!
Gelijk heeft ze toch. Als zij daar het hele huis onder schijten dan zou ik het ook niet gaan opruimen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar ze zich steeds mee bemoeit. Ze is huishoudster dus ze heeft gewoon op te ruimen en niet te zeiken. Als ze bij mij zou werken, was ze allang ontslagen.
Dan gaat ze toch naar huis!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze toch. Als zij daar het hele huis onder schijten dan zou ik het ook niet gaan opruimen.
Hij adviseert haar naar Duitsland te gaan om de wachtlijsten te ontlopen, want hij merkt dat ze last heeft van haar stem.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Palma, wanneer wordt je geopereerd aan je stembanden"
Palma : "Over een paar maanden"
Huub : "Dan ga ergens anders naar toe. Ik irriteer me mateloos aan jouw stem"
Schuilt er ook al een Groot Tekenaar in deze alleskunner?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat cartoons maken Sjors en Sjimmy en de struisvogel. Hoop dat hij wel weet dat hij zelf de struisvogel is!
Een stakker is die knul toch? Met het IQ van een worteltje profileert hij zich als de grote dichter, tekenaar en kasanova.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schuilt er ook al een Groot Tekenaar in deze alleskunner?
Hoho! Een Grote Stakker, dan altijd nog, hè!?!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Een stakker is die knul toch? Met het IQ van een worteltje profileert hij zich als de grote dichter, tekenaar en kasanova.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Eric: maar Brian dan moet je zeker nog wel terug om een hiv test te doen.
Natasia: waar bemoei je je mee? Al valt die hier dood neer, wat boeit je dat.
Daar heeft ze een punt. Ik zou ook mijn schouders ophalen.
Goh dat is nou typisch een uitspraak voor een kindje van Godquote:Op maandag 19 maart 2007 09:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De uitspraak van Natasia was iets anders: "Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn en ze Huub heten."
Blijft het nog wel een rare vergelijking.
zo, ontslag voor de kickboxleraarquote:Op maandag 19 maart 2007 09:34 schreef Yollie het volgende:
Huub is terug van de arts en heeft een scheurtje in zijn rib.
Wie gaat ze meehelpen?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Palma gaat meehelpen met de sigaretten.
die had dat idee toch wel eens besproken met brian en bart, om Huub eens te grazen te nemen.quote:
Hij is er alleen maar goed in om op een wigga te lijken, verder helemaal nietsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schuilt er ook al een Groot Tekenaar in deze alleskunner?
Ze heeft het ook aan God te danken. Gij zult kinderen baren met smart etc.. Eva's schuld.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh dat is nou typisch een uitspraak voor een kindje van God![]()
exact, weg ermee dus. is toch geen boeiend televisie-itemquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
die had dat idee toch wel eens besproken met brian en bart, om Huub eens te grazen te nemen.
Denk dat het sowieso wel handig is voor Tien om eea geleidelijk te laten afvloeienquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
exact, weg ermee dus. is toch geen boeiend televisie-item
nee dat is realistisch, dat heeft toch iedereen als ze de streams een beetje volgen. Het heeft nog lang geduurd!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
Brian is para, hij denkt dat de huishouding wat tegen hem heeft.
Ja oke ik zou ook wat tegen hem hebben, maar het is weer laf dat hij natasia op herma afstuurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef 2live het volgende:
[..]
nee dat is realistisch, dat heeft toch iedereen als ze de streams een beetje volgen. Het heeft nog lang geduurd!
1 moment moet Natasia voelen HOE intens gehaat ze is..dat haar leven voorbij is na DGK. Dat ze nog jarenlang voor hoer, slechte moeder en dergelijke wordt uitgemaakt...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
Brian: Er gebeurt veel, er gebeurt veel... ze zijn nu weer bezig!
Natasia: Het enige wat zij doen is kinderachtige tv maken.
10 januariquote:Op maandag 19 maart 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
die had dat idee toch wel eens besproken met brian en bart, om Huub eens te grazen te nemen.
I hope so.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
Brian is zo op het randje! Heerlijk, hij gaat dit niet lang meer trekken!
en eergisteren, en die dag ervoor........quote:Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef 2live het volgende:
brian heeft weer afgeluisterd, gisteren
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
10 januari
11:24 - "Beuken jullie hem"
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.” Bart staat niet te springen om het plan. Gelukkig maar!
bron: tien
Brian zegt laat Huub en Eric die radio naar boven halen en aansluiten. Natasia zegt nee jij moet de snoeren aansluiten want jij hebt de snoeren eruit gehaald.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef DainBramage het volgende:
Natasia kan niet trainen omdat er geen muziek is.....![]()
In Noord-Holland veel sneeuw. Hier in Amstelveen ook!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wat is het daar winters, hier schijnt de zon!
Hier sneeuwde het om 8.15 uur.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wat is het daar winters, hier schijnt de zon!
jij bent echtquote:Op maandag 19 maart 2007 10:31 schreef Rest het volgende:
Die Huub en Eric zijn eigenlijk ook echt wel treurige beunhazen.
Boeien,nerd,hier in Eindhoven schijnt de zon.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
In Noord-Holland veel sneeuw. Hier in Amstelveen ook!![]()
erger! ik was toen zo razend, heb dit toen gemailt naar tien (niet dat je antwoord krijgt maar wou mijn kwaadheid kwijt) en heb het bewaard.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:33 schreef klootje het volgende:
[..]
Boeien,nerd,hier in Eindhoven schijnt de zon.
Die jongen heeft toch totaal geen zelfreflectie, alles ligt aan andere mensen en aan de grote boze wereld. En hoe meer je het over andere dingen hebt, hoe minder je over jezelf na hoeft te denkenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het om 8.15 uur.
Brian is bang voor de kleine kinderen die de uitzending kijken. Nee, neuken zonder condoom doet het heel goed en dat schelden doet het ook leuk.
Ik vind het een wonder dat zij überhaupt nog kunnen bellen of iemand uitnodigen. Zij moet toch geen cp meer overhouden.
Wat krijgt Huub volgens Brian dan meer voor elkaar?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
Brian baalt dat Huub meer voor elkaar krijgt. Hij vindt het allemaal oneerlijk. Dat zit hem ontzettend dwars volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |