Stereo installatie uit de fitness-ruimte.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
Waar had huub die duck tape nou omgebonden, Een tosti apparaat ofzo?
Dat is nu een draagbare cd spelerquote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Stereo installatie uit de fitness-ruimte.
stereo uit fitnessroomquote:Op maandag 19 maart 2007 09:44 schreef havefun het volgende:
hahaha was dat de grapquote:Op maandag 19 maart 2007 09:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
stereo uit fitnessroom
was wel lachen vannacht toen die opeens keihard aanging![]()
Het antwoord van Brian klopt niet. Terwijl Japio bezig was de stekkers los te maken ging Brian met z'n voet op de luidspreker-kabels staan en trok de boxen los. Daarbij zagen hij en Japio op dat moment al dat de kabel kapot was getrokken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wie heeft die draden eraf getrokken?
Brian: Jaap Jaap Jaap..
(Ja natuurlijk, daar heeft ie personeel voor)
en daar gaf ik dus een opmerking over, het slaat namelijk gewoon helemaal nergens op wat ze zegt, niet over die ''kut''pijn en niet over het opvoeden tot hun 18e.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De uitspraak van Natasia was iets anders: "Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn en ze Huub heten."
Blijft het nog wel een rare vergelijking.
Dat denkt Huub ook. Hij zegt haar : "Als het je niet bevalt, dan ga je maar ergens anders poetsen"quote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Yollie het volgende:
Kan Palma haar kop eens houden!
Ik snap werkelijk niet waar ze zich steeds mee bemoeit. Ze is huishoudster dus ze heeft gewoon op te ruimen en niet te zeiken. Als ze bij mij zou werken, was ze allang ontslagen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:51 schreef Yollie het volgende:
Kan Palma haar kop eens houden!
Gelijk heeft ze toch. Als zij daar het hele huis onder schijten dan zou ik het ook niet gaan opruimen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar ze zich steeds mee bemoeit. Ze is huishoudster dus ze heeft gewoon op te ruimen en niet te zeiken. Als ze bij mij zou werken, was ze allang ontslagen.
Dan gaat ze toch naar huis!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:57 schreef havefun het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze toch. Als zij daar het hele huis onder schijten dan zou ik het ook niet gaan opruimen.
Hij adviseert haar naar Duitsland te gaan om de wachtlijsten te ontlopen, want hij merkt dat ze last heeft van haar stem.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Palma, wanneer wordt je geopereerd aan je stembanden"
Palma : "Over een paar maanden"
Huub : "Dan ga ergens anders naar toe. Ik irriteer me mateloos aan jouw stem"
Schuilt er ook al een Groot Tekenaar in deze alleskunner?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat cartoons maken Sjors en Sjimmy en de struisvogel. Hoop dat hij wel weet dat hij zelf de struisvogel is!
Een stakker is die knul toch? Met het IQ van een worteltje profileert hij zich als de grote dichter, tekenaar en kasanova.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schuilt er ook al een Groot Tekenaar in deze alleskunner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |