Ga eerst idd met die kite oefenen
Ik wilde zeggen dat ik ook wel zou komen maar ik zie dat er een strakke oosten wind staat

Irritante van wind uit het oosten (uit de duinen) is dat de wind erg instabiel is (veel vlagen) wat betekent dat je vlieger vaker in zal klappen en onvoorspelbaarder. Aan de andere kant denk ik niet dat je daar met gewoon vliegeren heel veel last van gaat hebben, vooral in de buggy is het dramatisch.
Qua tijd zou ik je zaterdag in de middag adviseren maar heel veel verschil maakt het niet uit. De kunst is dan om een plek te vinden waar de duinen redelijk laag zijn en/of waar het strand heel breed is; dan kun je dichter bij de zee gaan staan. Op die manier heb je het minste last van vuile wind. Kijk wel van te voren even hoeveel wind er staat:
http://www.actuelewaterdata.nl/windgegevens/ Een 4m2 kun je met 80kg tot ruim 4bft nog wel houden als beginner maar daarna gaat ie echt met je op de loop als je niet weet wat je doet. Het is een beetje afhankelijk van het soort vlieger maar goed, kijk daar even goed naar

Tis zonde als je aankomt bij zee en dan pas merkt dat het te hard waait. Daar is de reis te lang voor
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)