Voor mij voldoendequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef blacktimothy12 het volgende:
die golven stellen toch niks voor:P...of niet?
Heye cool manquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:16 schreef FJD het volgende:
Wanneer begint het zee-vaar seizoen ongeveer?
Ik ga dit jaar (zodra ik werk heb) m'n buggyspullen verkopen en een complete kitesurf set kopen
Ik ga waarschijnlijk voor http://www.dekiteschool.nl/quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:21 schreef FJD het volgende:
Op welke locatie?
Ik wil het drie dagen achter elkaar gaan doen en de datums worden 1-3 mei of 15-17 mei. Ik ben dus even aan het afwachten .Ik hou je op de hoogte, want mijn beslissing wat dat betreft valt maandag waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:43 schreef FJD het volgende:
Super, gooi tegen die tijd dan even een update hier in het topic. Dan kijk ik of ik mee kom doen (als je daar zin in hebt natuurlijk).
Wil toch begin dit jaar beginnen met kitesurfen en zo'n les kan dan nooit kwaad
Nul. Dat beschrijft mijn ervaring. Huisgenoot neemt als het goed is dit weekend zijn kite van 4m2 mee dan gaan we daar wat mee spelen. Hij wil eigenlijk ook wel zo'n cursus doen,maar zit met geld en met die kiteheb ik dan iig iets geoefend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:06 schreef FJD het volgende:
Ik ga er ook eens over nadenken. "Pest" is sowieso dat ik een jaar of 3 in de buggy heb gezeten. Ik weet niet of jij al veel ervaring hebt maar als je nog geen ervaring hebt met powerkiten dan zitten we op een heel ander niveau. Om die reden dacht ik zelf meer aan een cursus van 3 uur
Ach ja we zullen wel zien tegen die tijd
Ik denk dat ik een aflevering in mijn eentje ga vullen deze zomerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef FJD het volgende:
Tis alleen stoer als jij dat ding onder controle hebt. Zo niet dan eindig je idd in het beste geval bij de Leukste ThuisOver het slechtste geval kun je maar beter niet nadenken
Dat zit toch in Katwijk?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:35 schreef Fliepke het volgende:
Ik was een poosje geband en heb nu 2 lessen gehad. Hopelijk binnenkort de derde.
Ik bak er niets van, maar het is erg gaaf en ik vind ook dat je best god begeleid wordt. Ik doe het bij dekiteschool.nl
Het zijn echter wel een beetje prutsers qua planning. Ik moet iedere keer mijn tel nummer doorgeven en dat soort ongein
Neequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef master_X het volgende:
en inmiddels al je 3 les gehad? ik woon zelf in Noordwijk
Het was idd niet helder van me.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:44 schreef Kriebbel het volgende:
Ja en als je zo doorgaat houd het straks snel een keer op
met een 13 meter in windkracht 6
Aanstaande dinsdag zou het OK moeten zijn om te kiten, anders woensdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef master_X het volgende:
Nog nooit geweest maar heb super reacties gehoord daar
Bedoel je niet als de wind wel goed is?quote:Op donderdag 25 september 2008 07:50 schreef master_X het volgende:
Haha ja ik weet, super groot. Zelf vaar ik altijd in Noordwijk 5 min fietsen. Mocht de wind niet okee zijn dan kunnen we altijd even afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |