Ach flikker toch op, er viel weinig aan te merken op Braamhaar vanmiddag. Natuurlijk deed jullie huisclown het aan het boerse publiek voorkomen dat dit wel zo was, maar die moet eerst z'n sterretjes maar van z'n arm af wassen om weer een eerste stap te zetten naar enige geloofwaardigheid.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef leolinedance het volgende:
Kan de KNVB, met al haar geld, niet een paar goede scheidsrechters kopen in het buitenland ergens?
Het niveau in Nederland is wel zo laag...En, naar het nu blijkt, zijn ze tot overmaat van ramp ook nog eens niet objectief
![]()
Lijkt me een HEEL GOED planquote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef leolinedance het volgende:
Kan de KNVB, met al haar geld, niet een paar goede scheidsrechters kopen in het buitenland ergens?
Het niveau in Nederland is wel zo laag...En, naar het nu blijkt, zijn ze tot overmaat van ramp ook nog eens niet objectief
![]()
Ach, zo slecht floot ie niet. Al deelde ie wel erg veel gele kaarten uit aan Ajax, terwijl ie soortgelijke situaties bij psv niet bestrafte. Verder weinig op aan te merken volgens mij.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef leolinedance het volgende:
![]()
quote:Misschien dat er aan de goal voorafgaand een beslissing van hem is geweest om 'voordeel' te geven, dat het een reactie was van "yes, goed gezien" tegen zichzelf.
Niet schelden, je hoeft je zo niet te verdedigen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, er viel weinig aan te merken op Braamhaar vanmiddag. Natuurlijk deed jullie huisclown het aan het boerse publiek voorkomen dat dit wel zo was, maar die moet eerst z'n sterretjes maar van z'n arm af wassen om weer een eerste stap te zetten naar enige geloofwaardigheid.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef okee6 het volgende:
Volgende keer shirt uit en voor de tribune langs lopen
Waar zeg ik dan dat hij slecht floot? Ik postte juist dat het wel mee viel, vooral vergeleken met andere scheidsrechters de laatste weken.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, zo slecht floot ie niet. Al deelde ie wel erg veel gele kaarten uit aan Ajax, terwijl ie soortgelijke situaties bij psv niet bestrafte. Verder weinig op aan te merken volgens mij.
Ik geloof hem ook wel, maar dan nog was het niet verstandig van hem om z'n blijdschap over die beslissing op deze manier te tonen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik geloof hem wel hoor. Beetje dom dat zoiets gelijk uit z'n verband wordt getrokken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond z'n verhaal wel redelijk plaucibelplausibel.
scherp broerquote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien dat er aan de goal voorafgaand een beslissing van hem is geweest om 'voordeel' te geven, dat het een reactie was van "yes, goed gezien" tegen zichzelf.
Zo niet dan is het uitermate dubieus, ook al was het de 5-1
Je lijkt wel gefrustreerdquote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat hij slecht floot? Ik postte juist dat het wel mee viel, vooral vergeleken met andere scheidsrechters de laatste weken.
Sommigen hier lezen ook alleen maar wat ze willen lezen he![]()
Exact. Maar dat hij Huntelaar geen geel gaf, vind ik meer verwijtbaar dan zo'n gebaar. Deze uitleg is helder, die andere beslissing niet. Komt men niet op terug, censuur.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt blij zijn met je beslissing maar je moet als scheidsrechter wel boven elke vorm van discussie verheven blijven, erg domme reactie van Braamhaar... geniet lekker in jezelf maar zo'n vuistje is echt too much...
Waar maak jij dat uit op?quote:
Precies. Ik vind dat elke scheidsrechter moet gaan juichen als 'ie een goede beslissing maakt. Zeker in een beladen wedstrijd als deze. Ook al valt er net een doelpunt, gewoon even een vreugdedansje maken bij een goede beslissing, top.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond z'n verhaal wel redelijk plaucibel.
quote:
Ik ben misschien te visueel ingesteld maar ik loop dus nu echt paars aan van het lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan krijgen we dus situaties als, bijvoorbeeld:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan krijgen we dus situaties als, bijvoorbeeld:
- Penalty Heerenveen, juiste beslissing: Dick Jol met een driedubbele salto en hand achter z'n oor langs de tribunes.![]()
- Zware tackle bestraft met rood waarna Wegereef zijn Jamaïcaanse danspasjes gaat uitoefenen rond de cornervlag.![]()
- Een terecht afgekeurd doelpunt waarna Vink de moonwalk probeert te doen.![]()
Dat hebben alle psv supporters ook wel gezien hoor. Geen dingen posten die niet waar zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef hardcorebass het volgende:
jonge, die vent krijgt zoveel commentaar en nu maakte hij een goede beslissing en daarom lacht ie en steekt ie zn vuist omhoog, je ziet ook dat ie naar zijn grensrechter keek... psv was gewoon ..slecht vandaag, maarja alle boeren willen daar niet aan geloven
Heb je dat plaatje zelf gemaakt?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[afbeelding]
Zonder te kijken wist ik 99% zeker dat jorien de TS was....![]()
Jullie zijn gemeen, ik ga het tegen mn moeder zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als er iemand een calimero is dan zijn jullie het wel
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje zelf gemaakt?![]()
Kijk maar uit voor spandoekjesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje zelf gemaakt?![]()
Ik krijg een verkeerde mental image.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat weinig inlevningsvermogen hier zeg. Die man liep over van emoties. Jarenlange opgebouwde expertise zag hij hier belichaamd worden.
Braamhaartje, neem een pilsje en spring er vanavond een keertje extra bovenop ! (Y)
Ik denk het niet, anders zou je bij elke verkeerde beslissing gezeik krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef renz0r het volgende:
Is er overigens ergens te lezen, of ooit bekent gemaakt, voor welke club scheidsrechters in het privé leven zijn?
Ik weet het van 7 scheidsrechters, maar vanwege het kinderachtige niveau van een aantal fokkers kan ik het hier niet plaatsen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef renz0r het volgende:
Is er overigens ergens te lezen, of ooit bekent gemaakt, voor welke club scheidsrechters in het privé leven zijn?
Allemaal voor Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef renz0r het volgende:
Nee, al heb je natuurlijk altijd bepaalde verhalen. Ik denk dat het ook naïef is om te verlangen dat scheidsrechters compleet clubloos zijn. Dan moet je dus scheidsrechters van buiten de voetballerij halen en die hebben niet dezelfde 'feeling' met het spel. Ieder kind in Nederland heeft wel een soort voorkeur voor een club, al was het dan maar omdat je uit de omgeving komt. Meerdere scheidsrechters hebben eerst zelf gevoetbald en ik las sommige ook in de jeugdopleidingen van bepaalde clubs, dus dan heb je sowieso al een bepaalde voorkeur.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef renz0r het volgende:
Triest hequote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik weet het van 7 scheidsrechters, maar vanwege het kinderachtige niveau van een aantal fokkers kan ik het hier niet plaatsen.
Wie zijn slechte verliezers? Kinders tochquote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH slechte verliezers, heerlijkPSV werd gewoon afgemaakt. Hij liet gewoon doorspelen na een overtreding, en dat pakte goed uit.
ja of je leest de draad evenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH slechte verliezers, heerlijkPSV werd gewoon afgemaakt. Hij liet gewoon doorspelen na een overtreding, en dat pakte goed uit.
Idd, ik denk dat je wel weet waar ik op doel.Ik zet de clubs hier neer, en het trollen kan weer beginnen....quote:
ja leuk toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat je wel weet waar ik op doel.Ik zet de clubs hier neer, en het trollen kan weer beginnen....![]()
joh trek je er niets van aan. lekker dom trollen. dat doen de coaches en spelers ook.quote:
Uit deze reactie blijkt al dat jij er eentje bentquote:Op zondag 18 maart 2007 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zijn slechte verliezers? Kinders toch![]()
jajaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uit deze reactie blijkt al dat jij er eentje bent![]()
Nee, dan noemt hij zichzelf blinde tyfushond.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef Marcosss het volgende:
Braamhaar is nu dus blij met een goede beslissing met zichzelf. Zou hij bij een verkeerde beslissing dan zichzelf de rode kaart geven?
Iedereen is voor Ajax, het is niet voor niets dé club van Nederland.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Echt belachelijk idd![]()
![]()
En maak me nou maar eens wijs dat ze bij de KNVB niet voor Ajax zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dan noemt hij zichzelf blinde tyfushond.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
grapjasquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Iedereen is voor Ajax, het is niet voor niets dé club van Nederland.
Je gelooft toch zeker niet zelf dat scheidsrechters onafhankelijk zijn he? Dat hadden we hier al langer door, maar eindelijk wordt `t dan toch bevestigd. Op tv nog wel...quote:
Wat jij wilt joh!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker niet zelf dat scheidsrechters onafhankelijk zijn he? Dat hadden we hier al langer door, maar eindelijk wordt `t dan toch bevestigd. Op tv nog wel...
De waarheid is hard.quote:
Je hebt z'n verklaring toch gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker niet zelf dat scheidsrechters onafhankelijk zijn he? Dat hadden we hier al langer door, maar eindelijk wordt `t dan toch bevestigd. Op tv nog wel...
Okequote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uit deze reactie blijkt al dat jij er eentje bent![]()
Ik wil het meer zien, scheidsrechters die genieten.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het iig nog nooit eerder gezien, een scheids die juicht om een goede beslissing.. [afbeelding]
Dapper.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke![]()
Wat een bedroevend niveau haalt dit topic weer eens![]()
Ik durf zelfs te stellen dat het nog lager is dan dat van PSV vanmiddag![]()
Tis ook niet eerlijk hequote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hugo gemaildmisschien is het bij studio voetbal haha
Ik vind het ook wel een grappig topic, zeker als je weet wie de TS is.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:10 schreef SCH het volgende:
Dit zijn nou de leukere topics. Hilarisch gifje![]()
![]()
mr van den Herikquote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een grappig topic, zeker als je weet wie de TS is.
Joh die paar gekken niet zo serieus nemen. 't Is gewoon 'n lolletje ... negeer die paar debielen gewoon lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef SoupNazi het volgende:
Kankergezeik. Braamhaar fluit de beste wedstrijd van dit seizoen, en nog wordt hij afgezeken omdat hij zijn vak goed beoefend.
Moet dat nou weer zo genoemd worden...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef SoupNazi het volgende:
.....gezeik. Braamhaar fluit de beste wedstrijd van dit seizoen, en nog wordt hij afgezeken omdat hij zijn vak goed beoefend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |