abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 13:27:51 #101
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47432387
het moet nu echt op eigen kracht, PSV moet gewoon zelf niet meer verliezen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 19 maart 2007 @ 13:29:33 #102
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47432446
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef AminBen het volgende:
Ik ga er vanuit dat we 2 duels mogen verliezen want dit wisselvallig Ajax gaat nooit 15 uit 5 halen.

Moet kunnen.
Dat zou geweldig zijn, zie jullie alleen niet 2 keer verliezen. Maar een gelijkspel erbij is ook goed, want op doelsaldo redden we het ook. Welke clubs zie je psv van verliezen?

Ik zie Ajax wel die 15 punten halen.
Secrets never die. Only people.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:33:47 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47432593
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:29 schreef PizzaSalami het volgende:

want op doelsaldo redden we het ook.
Je hebt nu wel een minder doelsaldo...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 19 maart 2007 @ 13:38:40 #104
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47432781
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je hebt nu wel een minder doelsaldo...
Scheelt 4 punten inderdaad, maar gezien het programma mag je toch hopen dat dat wel goed komt.
En anders gooien we het op onderling resultaat .
  maandag 19 maart 2007 @ 13:39:11 #105
159022 AminBen
El Maestro
pi_47432803
quote:

[..] Welke clubs zie je psv van verliezen?
Bij NEC doet PSV het altijd goed.
Noodleidend Vitesse thuis moet kunnen.
Aissati houdt met Twente wel in als hij voor open doel staat in Eindhoven

Dan heb je Utrecht en NAC nog, voor NAC heb ik nog het meest vrees want dan zitten we nog zonder Kone.

PSV heeft in eigen huis zeker wat goed te maken
  maandag 19 maart 2007 @ 13:39:43 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47432820
quote:

Dat zou geweldig zijn, zie jullie alleen niet 2 keer verliezen. Maar een gelijkspel erbij is ook goed, want op doelsaldo redden we het ook. Welke clubs zie je psv van verliezen?

Het zou eigenlijk wel heel bizar zijn als PSV het nog weggeeft.
Volgende duel uit tegen NAC op 31 Maart zal heel belangrijk zijn, win je die zie ik het PSV niet meer uit handen geven.

ajax zal normaal gesproken wel 15 punten pakken uit de laatste 5 duels maar dit seizoen is niet echt normaal.
Als excelsior ajax in de arena op 2-2 kan houden kunnen ook Heracles, Sparta en NAC dat, al zal de wedstrijd van gisteren wel een enorme boost voor de ajaxselectie geweest zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47432878
Anders kopen we Zoetebier toch gewoon ff om?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:41:50 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47432889
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:38 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Scheelt 4 punten inderdaad, maar gezien het programma mag je toch hopen dat dat wel goed komt.
En anders gooien we het op onderling resultaat .
6 doelpunten
quote:
Fysieke klachten houden Sun, Farfán en Culina thuis

Tot genoegen van trainer Ronald Koeman blijven Jefferson Farfán, Jason Culina en Xiang Sun in Eindhoven. Vanwege blessures hoeft het drietal geen verre vluchten te maken voor oefenduels.
Xiang Sun en Culina hadden het zaterdag in Guangzhou tegen elkaar moeten opnemen. Maar door respectievelijk knieklachten en een buikspierblessure hebben de Chinese en de Australische teamgenoten moeten afzeggen voor de vriendschappelijke interland.

Farfán hoeft niet af te reizen naar Yokohama, waar hij had moeten aantreden tegen Japan. Een hamstringblessure maakt het onmogelijk voor de aanvaller Peru te dienen in het vriendschappelijke duel.

Trainer Koeman had zich zondag zijn onvrede geventileerd over de interlandverplichtingen van zijn selectie. Volgens de PSV-coach zat een aantal spelers er fysieke 'doorheen'. Bovendien gaat het bij enkelen om oefeninterlands.

'De spelers gaan naar China, Tokio en Amerika. Dat is natuurlijk te absurd voor woorden', aldus Koeman in De Telegraaf. 'Al weet je het natuurlijk van te voren als je spelers uit die gebieden aantrekt.'

Afgelopen week werd al duidelijk dat Arouna Koné (knie) en Alex (hamstring) de uitnodigingen uit respectievelijk Ivoorkust en Brazilië niet konden beantwoorden. Ondanks een schorsing heeft Timmy Simons toestemming gekregen zich in het Belgische kamp te melden om morele steun te verschaffen voor het kwalificatieduel met Portugal.
pi_47432905
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef cultheld het volgende:
Anders kopen we Zoetebier toch gewoon ff om?
pi_47433192
quote:

[..]
Volgens mij is het juist deze instelling die grote clubs als Ajax en PSV soms de das om doet tegen de kleintjes.
We sure are cute for two ugly people.
pi_47433341
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef AminBen het volgende:
Ik ga er vanuit dat we 2 duels mogen verliezen want dit wisselvallig Ajax gaat nooit 15 uit 5 halen.

Moet kunnen.
Ajax is idd verschrikkelijk wisselvallig, de ene keer scoren ze 4 keer in een zware uitwedstrijd en de week erna 5 keer....

Let's face it, Ajax heeft alleen nog maar makkelijke wedstrijden en ze zijn in bloedvorm. PSV speelt met de week lachwekkender en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze tegen NAC ineens wel kunnen voetballen, we missen kwaliteit en kwantiteit in de selectie.

Na de winterstop hebben we elke "moeilijke" wedstrijd verloren (Roda uit, AZ en Ajax thuis) en zelfs tegen degradatiekandidaten konden we het niet trekken (Sparta, Excelsior). De wedstrijden die wel gewonnen werden waren ook verre van overtuigend. Tegen Heerenveen mochten we niet klagen over de arbitrage en konden we in de 2e helft tegen 10 man niet eens 1 keer scoren. Tegen Heracles viel de 0-1 pas in de laatste 10 minuten. Tegen Groningen waren we onmachtig en winnen we ook pas in de laatste minuten van de wedstrijd. Wat te denken van de thuiswedstrijd tegen RKC? Vroege voorsprong maar wel 2 keer vanuit een dood spelmoment en RKC is eigenlijk de ploeg die de meeste kansen krijgt. Tegen Ajax word je overal op het veld voor paal gezet en de heren kunnen het niet eens opbrengen om vol de duels in te gaan.

Tegen de kleintjes kunnen we het al niet brengen en zodra de tegenstander van een hoger niveau is wordt er gewoon verloren. Ondertussen roept Koeman verschillende keren "dat zo'n wedstrijd er wel eens tussen zit" en hij "de ploeg geen verwijt kan maken over inzet".

Laten we de lijn van na de winterstop eens doortrekken naar de rest van het seizoen:
NAC: verlies.
NEC: misschien een moeizame overwinning maar nieuw puntverlies valt niet uit te sluiten.
Twente: uit de categorie "moeilijk" dus dat kan ook zomaar puntverlies worden.
Utrecht: Verlies
Vitesse: Laten we om er maar niet een al te zwartgallig verhaal van te maken maar een overwinning neerzetten maar in deze vorm is niks zeker helaas.
De komende 3 duels liggen ook nog eens fijn rond de tweestrijd tegen Liverpool wat de kans op puntverlies alleen maar verhoogt.

De conclusie: ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat PSV kampioen wordt, het is al sinds de winterstop wachten op de "grote vorm" en die komt gewoon niet, blessures en schorsingen eisen ook nog een hun tol tegen het eind van het seizoen. Negatief? Nee, een scherpe analyse van hoe PSV ervoor staat en een extrapolatie van het getoonde spel naar de komende 5 wedstrijden....

Ik hoop echt dat het allemaal goed komt maar ik zou niet weten waar ik die hoop op moet baseren. Misschien blijft Kluivert wel heel de komende 5 wedstrijden en kan er eindelijk eens enigzins gevoetbald worden. Maar ja, Kluivert die 5 wedstrijden heel blijft? Laten we hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 13:55:43 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47433385
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

6 doelpunten
[..]
iig fijn dat die 3 in Eindhvoen blijven, rustig herstellen zodat we iig topfit naar NAC kunnen. Dat zal het breekpunt worden voor de volgende 5 wedstrijden. Verlies je daar zal het heel lastig worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47433393
quote:

[..]

NAC en Utrecht uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 maart 2007 @ 13:57:37 #114
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47433463
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ajax is idd verschrikkelijk wisselvallig, de ene keer scoren ze 4 keer in een zware uitwedstrijd en de week erna 5 keer....

Let's face it, Ajax heeft alleen nog maar makkelijke wedstrijden en ze zijn in bloedvorm. PSV speelt met de week lachwekkender en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze tegen NAC ineens wel kunnen voetballen, we missen kwaliteit en kwantiteit in de selectie.

Na de winterstop hebben we elke "moeilijke" wedstrijd verloren (Roda uit, AZ en Ajax thuis) en zelfs tegen degradatiekandidaten konden we het niet trekken (Sparta, Excelsior). De wedstrijden die wel gewonnen werden waren ook verre van overtuigend. Tegen Heerenveen mochten we niet klagen over de arbitrage en konden we in de 2e helft tegen 10 man niet eens 1 keer scoren. Tegen Heracles viel de 0-1 pas in de laatste 10 minuten. Tegen Groningen waren we onmachtig en winnen we ook pas in de laatste minuten van de wedstrijd. Wat te denken van de thuiswedstrijd tegen RKC? Vroege voorsprong maar wel 2 keer vanuit een dood spelmoment en RKC is eigenlijk de ploeg die de meeste kansen krijgt. Tegen Ajax word je overal op het veld voor paal gezet en de heren kunnen het niet eens opbrengen om vol de duels in te gaan.

Tegen de kleintjes kunnen we het al niet brengen en zodra de tegenstander van een hoger niveau is wordt er gewoon verloren. Ondertussen roept Koeman verschillende keren "dat zo'n wedstrijd er wel eens tussen zit" en hij "de ploeg geen verwijt kan maken over inzet".

Laten we de lijn van na de winterstop eens doortrekken naar de rest van het seizoen:
NAC: verlies.
NEC: misschien een moeizame overwinning maar nieuw puntverlies valt niet uit te sluiten.
Twente: uit de categorie "moeilijk" dus dat kan ook zomaar puntverlies worden.
Utrecht: Verlies
Vitesse: Laten we om er maar niet een al te zwartgallig verhaal van te maken maar een overwinning neerzetten maar in deze vorm is niks zeker helaas.
De komende 3 duels liggen ook nog eens fijn rond de tweestrijd tegen Liverpool wat de kans op puntverlies alleen maar verhoogt.

De conclusie: ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat PSV kampioen wordt, het is al sinds de winterstop wachten op de "grote vorm" en die komt gewoon niet, blessures en schorsingen eisen ook nog een hun tol tegen het eind van het seizoen. Negatief? Nee, een scherpe analyse van hoe PSV ervoor staat en een extrapolatie van het getoonde spel naar de komende 5 wedstrijden....

Ik hoop echt dat het allemaal goed komt maar ik zou niet weten waar ik die hoop op moet baseren. Misschien blijft Kluivert wel heel de komende 5 wedstrijden en kan er eindelijk eens enigzins gevoetbald worden. Maar ja, Kluivert die 5 wedstrijden heel blijft? Laten we hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn....
Onze raspessimist
  maandag 19 maart 2007 @ 13:58:13 #115
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47433484
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het zou eigenlijk wel heel bizar zijn als PSV het nog weggeeft.
Volgende duel uit tegen NAC op 31 Maart zal heel belangrijk zijn, win je die zie ik het PSV niet meer uit handen geven.

ajax zal normaal gesproken wel 15 punten pakken uit de laatste 5 duels maar dit seizoen is niet echt normaal.
Als excelsior ajax in de arena op 2-2 kan houden kunnen ook Heracles, Sparta en NAC dat, al zal de wedstrijd van gisteren wel een enorme boost voor de ajaxselectie geweest zijn.
Ach, het gaat in ieder geval nog spannend worden. Dat is de laatste jaren wel eens anders geweest .

PSV 65-20 (+45)
Ajax 70-31 (+39)

Inderdaad 6 .
pi_47433533
Het enige voordeel van het mislopen van een kampioenschap zou het (waarschijnlijk) directe ontslag van Knoeiman zijn. Ik moet er niet aan denken dat hij komend seizoen nog meer invloed krijgt dan hij dit seizoen al had .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47433667
Alsof Koeman gelijk al ontslagen wordt .

En wie moet er dan komen? Stevens is niet meer beschikbaar. Van Marwijk?
  maandag 19 maart 2007 @ 14:04:49 #118
159022 AminBen
El Maestro
pi_47433719
Er wordt ivm vóór de winterstop misschien 2 kansen minder gecreeërd, toen liep het ook niet over. Geen scherpte? Of is de zogenaamde kwaliteit van PSV om een wedstrijd zuinigjes te winnen al die tijd onzin geweest en kan het gewoon niet beter?
pi_47433729
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Onze raspessimist
Nee serieus, dit is gewoon het doortrekken van de lijn sinds de winterstop. Ik zeg niks wat niet waar is. Heb jij serieus goede hoop dat er tegen NAC ineens wel een goed voetballend PSV staat?

Wat PSV laat zien sinds de winterstop overtreft mijn negatiefste gedachtes. Ik had er op gerekend dat aan het eind van het seizoen de voorsprong wel behoorlijk geslonken zou zijn ivm het relatief moeilijke programma en de smalle selectie ivm schorsingen en blessures maar dit had ik echt niet kunnen bedenken.

Verliezen van Roda, kan... Verliezen van AZ, kan.... Gelijk tegen Sparta, mag niet maar vooruit "zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten" zullen we maar zeggen. Gelijk tegen Excelsior en met fokking 1-5!!!?!?! van Ajax verliezen? Al die wedstrijden op zich kunnen gebeuren maar dat het zo vaak mis zou gaan, dat gelooft toch niemand en toch is het gebeurd...
pi_47433779
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

Rutten
pi_47433819
Maar grrrr, het is niet dat PSV nu opeens alle wedstrijden zal verliezen. NAC is een aardige ploeg, maar niet meer dan dat. Dat geldt ook voor Vitesse, NEC en Utrecht. Je hebt gewoon meer kwaliteit in huis dan deze ploegen. Zoals jij het schetst lijkt het alsof je bang bent de playoffs nog mis te lopen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 19 maart 2007 @ 14:08:15 #122
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47433842
Laat Koeman maar blijven, bij Ajax deed hij het in zijn 2e seizoen ook een stuk slechter. Vervolgens zit je nog eens 2 jaar met de rommel van zijn beleid.
pi_47433853
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rutten
Ja, die gaat met hangende pootjes terugkeren en laat zijn eigen opgebouwde Twente gelijk in de steek !
pi_47433854
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik zie het goed gebeuren dat ze Koeman laten zitten als hij het kampioenschap verneukt....
  maandag 19 maart 2007 @ 14:10:26 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47433927
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee serieus, dit is gewoon het doortrekken van de lijn sinds de winterstop. Ik zeg niks wat niet waar is. Heb jij serieus goede hoop dat er tegen NAC ineens wel een goed voetballend PSV staat?

Wat PSV laat zien sinds de winterstop overtreft mijn negatiefste gedachtes. Ik had er op gerekend dat aan het eind van het seizoen de voorsprong wel behoorlijk geslonken zou zijn ivm het relatief moeilijke programma en de smalle selectie ivm schorsingen en blessures maar dit had ik echt niet kunnen bedenken.

Verliezen van Roda, kan... Verliezen van AZ, kan.... Gelijk tegen Sparta, mag niet maar vooruit "zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten" zullen we maar zeggen. Gelijk tegen Excelsior en met fokking 1-5!!!?!?! van Ajax verliezen? Al die wedstrijden op zich kunnen gebeuren maar dat het zo vaak mis zou gaan, dat gelooft toch niemand en toch is het gebeurd...
We zullen zien, ik hoop maar dat ze gisteren op tijd wakker geschrokken zijn en dat ze zich realiseren dat er nog meer te verliezen valt dan te winnen.

En de resultaten sinds de winterstop zijn inderdaad niet denderend maar PSV heeft ook wel goede wedstrijden gespeeld. De eerste helft tegen AZ was erg goed en de wedstrijden tegen Arse vond ik PSV ook gewoon goed.

Goed dat er nu 12 dagen geen competitiewedstrijden zijn, kopjes leeg maken en gewoon het kampioenschap halen
pi_47433932
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
Maar grrrr, het is niet dat PSV nu opeens alle wedstrijden zal verliezen. NAC is een aardige ploeg, maar niet meer dan dat. Dat geldt ook voor Vitesse, NEC en Utrecht. Je hebt gewoon meer kwaliteit in huis dan deze ploegen. Zoals jij het schetst lijkt het alsof je bang bent de playoffs nog mis te lopen.
Normaal gesproken zou ik dat ook denken maar als ik dan de resultaten van na de winterstop zie dan is het ineens niet zo vreemd meer. Alsof Roda, sparta en excelsior van die wereldteam zijn... Bovendien waren de wedstrijden die PSV wel wist te winnen vaak ook maar kantje boord.
pi_47434027
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik dat ook denken maar als ik dan de resultaten van na de winterstop zie dan is het ineens niet zo vreemd meer. Alsof Roda, sparta en excelsior van die wereldteam zijn... Bovendien waren de wedstrijden die PSV wel wist te winnen vaak ook maar kantje boord.
Maar de enige wedstrijd waar je echt geen kans hebt gehad was gisteren. Tegen AZ komen jullie ook slecht weg. PSV is geen middenmoot maar zit daar nog steeds boven. Het nadeel dat jullie nu wel hebben is dat dat onoverwinnelijke aura verdwenen is wat er ruim 2 jaar rond de club hing.
Klik dan als je durft
pi_47434066
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

We zullen zien, ik hoop maar dat ze gisteren op tijd wakker geschrokken zijn en dat ze zich realiseren dat er nog meer te verliezen valt dan te winnen.
Tja, dat zit ik al sinds de wedstrijd tegen Go Ahead te hopen. Goed voor ze, dacht ik, worden ze tenminste wakker. anderhalve week later stond Ajax opeens nog maar op 3 punten afstand.
quote:
En de resultaten sinds de winterstop zijn inderdaad niet denderend maar PSV heeft ook wel goede wedstrijden gespeeld. De eerste helft tegen AZ was erg goed en de wedstrijden tegen Arse vond ik PSV ook gewoon goed.
Tegen AZ werd er idd niet slecht gespeeld maar je verliest wel, en zeker niet onterecht. Arsenal uitschakelen was een wereldprestatie, niks meer en niks minder. Maar toen zat het ook gewoon mee. Voetballend was PSV duidelijk de mindere en mogen we gewoon heel blij zijn dat er op beslissende momenten doelpunten uit de lucht komen vallen.
quote:
Goed dat er nu 12 dagen geen competitiewedstrijden zijn, kopjes leeg maken en gewoon het kampioenschap halen
Ik hoop met je mee.
pi_47434107
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, die gaat met hangende pootjes terugkeren en laat zijn eigen opgebouwde Twente gelijk in de steek !
Waarom nou weer op hangende pootjes? Hij kan toch ook op een andere manier worden aangekondigd? En Twente is geen topclub. Verder zijn er wel meer opties dan Rutten. Desnoods een buitenlandse trainer.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:15:42 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47434120
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen AZ werd er idd niet slecht gespeeld maar je verliest wel, en zeker niet onterecht.
Mwaaah ik vind wel dat het verlies in die wedstrijd onterecht was.
Volgens mij vond Louis het zelfs niet terecht
pi_47434123
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar de enige wedstrijd waar je echt geen kans hebt gehad was gisteren. Tegen AZ komen jullie ook slecht weg. PSV is geen middenmoot maar zit daar nog steeds boven. Het nadeel dat jullie nu wel hebben is dat dat onoverwinnelijke aura verdwenen is wat er ruim 2 jaar rond de club hing.
Het grootste nadeel is ons relatief zware programma.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 14:15:54 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47434125
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef Suijk het volgende:
probleem dat NAC voor PSV altijd lastig is, kijk ook maar naar de beker.

NEC & vitesse zullen niet het probleem voor PSV zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47434204
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

probleem dat NAC voor PSV altijd lastig is, kijk ook maar naar de beker.

NEC & vitesse zullen niet het probleem voor PSV zijn.
PSV was ook altijd lastig voor Ajax. Dat soort statistieken zijn er om verbroken te worden.
Klik dan als je durft
pi_47434260
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom nou weer op hangende pootjes? Hij kan toch ook op een andere manier worden aangekondigd? En Twente is geen topclub. Verder zijn er wel meer opties dan Rutten. Desnoods een buitenlandse trainer.
Jij doet net alsof het vaststaat dat Rutten direct terug zou keren naar de club waar niemand van de huidige staf in hem een top hoofdcoach zag.

Ik denk dat ie dan liever verder gaat bij Twente, ook al is het geen topclub als PSV, de ontwikkelingen daar lijken me erg fijn om daar te blijven werken, zeker met een 'vriendenploeg' als Eijkelkamp etc erbij.

Ik denk dat Koeman nog zeker een jaar blijft en daarna zakt het echt even in bij PSV. Ajax heeft die jaren ook gehad na bestuurswisselingen en vele trainerswisselingen. PSV heeft die organisatie van 2, 3 jaar geleden echt niet meer hoor.
pi_47434316
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij doet net alsof het vaststaat dat Rutten direct terug zou keren naar de club waar niemand van de huidige staf in hem een top hoofdcoach zag.

Ik denk dat ie dan liever verder gaat bij Twente, ook al is het geen topclub als PSV, de ontwikkelingen daar lijken me erg fijn om daar te blijven werken, zeker met een 'vriendenploeg' als Eijkelkamp etc erbij.

Ik denk dat Koeman nog zeker een jaar blijft en daarna zakt het echt even in bij PSV. Ajax heeft die jaren ook gehad na bestuurswisselingen en vele trainerswisselingen. PSV heeft die organisatie van 2, 3 jaar geleden echt niet meer hoor.
pi_47434383
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij gaat vast naar Barcelona als Rijkaard geen zin meer heeft
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:26:50 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47434484
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Koeman nu het kampioenschap nog uit handen geeft weet ik zo net nog niet of hij wel aan zal blijven.

En wat weet jij nou in godsnaam van de organisatie van PSV af?
Hiddink is weg en het zal gelijk in elkaar storten zeker?
Laatstgenoemde is trouwens nog steeds in een adviserende rol bij de club PSV betrokken dus ik denk dat je het allemaal overdrijft. (ik snap trouwens best dat je graag zou zien dat PSV in elkaar zakt zodat jullie ook weer een keer kampioen kunnen worden)
pi_47434556
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Zelfs Sef Vergoossen (die volgens mij de laatste tijd helemaal niks doet ) zou het stukken beter dan Koeman doen (alleen al qua benadering van spelers en pers).
pi_47434789
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Koeman nu het kampioenschap nog uit handen geeft weet ik zo net nog niet of hij wel aan zal blijven.
Ik denk niet dat ie gaat opgeven, zonder een alternatief achter de hand.
quote:
En wat weet jij nou in godsnaam van de organisatie van PSV af?
Hiddink is weg en het zal gelijk in elkaar storten zeker?
Ik kan ook lezen en clubs volgen hoor. Feit is dat het uitstekend geregeld was met Hiddink, Van Raaij, Arnesen, waar of niet? Valckx schijnt echt niets te doen, Koeman is nou ook niet echt briljant qua aankopen - wat ook gewoon een feit is. Dan kan je scouting wel zo goed zijn, maar als een trainer niet achter een speler staat, dan is het kapitaalvernietiging om die te halen.

Wisselingen zijn gewoon niet goed voor een club. Dat is ook een feit. Zeker niet zoveel in korte tijd. Of heb jij net zo veel vertrouwen in dat het goed komt als toen Hiddink er nog zat? Ik zou het echt knap vinden.
quote:
Laatstgenoemde is trouwens nog steeds in een adviserende rol bij de club PSV betrokken dus ik denk dat je het allemaal overdrijft.
Ah ja, je bedoelt dat advies over Rutten? .
quote:
(ik snap trouwens best dat je graag zou zien dat PSV in elkaar zakt zodat jullie ook weer een keer kampioen kunnen worden)
Dat kunnen we ook wel zonder hulp hoor. Ajax heeft het dit seizoen zelf weggegeven.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:35:57 #140
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47434835
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
(ik snap trouwens best dat je graag zou zien dat PSV in elkaar zakt zodat jullie ook weer een keer kampioen kunnen worden)
we hebben wel weer zin in een feestje, Cohen denk ik minder maar dat terzijde.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2007 @ 14:36:47 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47434878
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

de ondernemers in de binnenstad zullen er ook niet zo op zitten te wachten
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 19 maart 2007 @ 14:40:19 #142
148059 Pritt
Atheïst
pi_47435017
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Als Ajax nog kampioen zou worden spring ik in de gracht.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47435098
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik stel een ruil voor Rijkaard naar PSV en Koeman mag wegwezen Wat Barca uitvoert kan me toch geen flikker schelen.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:44:55 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47435190
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik kan ook lezen en clubs volgen hoor. Feit is dat het uitstekend geregeld was met Hiddink, Van Raaij, Arnesen, waar of niet? Valckx schijnt echt niets te doen, Koeman is nou ook niet echt briljant qua aankopen - wat ook gewoon een feit is. Dan kan je scouting wel zo goed zijn, maar als een trainer niet achter een speler staat, dan is het kapitaalvernietiging om die te halen.
Van Raaij en Arnesen zijn al 3 jaar weg bij PSV dus ik weet niet zo goed waar je op doelt?
Valkx en Koeman is inderdaad iets anders dan Hiddink maar zoals ik net ook al aangaf heeft deze nog steeds een adviserende rol, zeker nu Westerhof weer vertrokken is.
Die was het namelijk die het advies van Hiddink mbt Rutten in de wind sloeg.
quote:
Wisselingen zijn gewoon niet goed voor een club. Dat is ook een feit. Zeker niet zoveel in korte tijd. Of heb jij net zo veel vertrouwen in dat het goed komt als toen Hiddink er nog zat? Ik zou het echt knap vinden.
Absoluut waar dat het niet goed is voor een club, maar PSV heeft al vaker met wisselingen te maken gehad en toen ook weer de goede draad opgepakt, al zal het nu misschien een keer anders gaan.
quote:
Dat kunnen we ook wel zonder hulp hoor. Ajax heeft het dit seizoen zelf weggegeven.
Mwaaaaaaah, zelf weggegeven is natuurlijk Bull want je hebt alleen in het begin van de competitie bovenaan gestaan dit seizoen.
Dat je daarna wat puntjes ingelopen bent op PSV en het vervolgens weer weggooit door een gelijk spelletje tegen Excelsior en Heerenveen is een tweede.
pi_47435262
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:42 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik stel een ruil voor Rijkaard naar PSV en Koeman mag wegwezen Wat Barca uitvoert kan me toch geen flikker schelen.
Alsjeblieft geen Rijkaard zeg. Liever een trainer die geen wereldberoemde voetballer was, maar wel een gerenommeerde trainer is geworden.
pi_47435347
Ik kan het bijna 24 uur later, nog steeds amper geloven

Daar heb je dan je hele jeugd opgegeven voor voetbal, niks uitgaan, niks uitbundig leven. Altijd voetbal, voetbal, voetbal, om maar te worden wat je altijd wilt worden: profvoetballer. En daar sta je dan tegen de grootste concurrent in een cruciale wedstrijd, en dan totaal geen inzet en beleving om die wedstrijd te winnen. Zulke dingen snap ik niet. Je kan een dag hebben dat niets lukt, maar zorg er dan tenminste voor dat je te moe bent om te lopen na afloop.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47435369
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Ajax nu alles op een slof en een oude voetbal schoen wint en dat psv met een paar lucky overwinningen gewoon de titel veiligstelt...

het zou in het plaatje passen.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 19 maart 2007 @ 14:52:24 #148
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47435480
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de ondernemers in de binnenstad zullen er ook niet zo op zitten te wachten
De horecaondernemers wel hoor. Kan gewoon prima verlopen wanneer de politie zich eens normaal op zou stellen. Maar goed, dit is voorlopig nog even toekomstmuziek.
pi_47435571
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

De horecaondernemers wel hoor. Kan gewoon prima verlopen wanneer de politie zich eens normaal op zou stellen. Maar goed, dit is voorlopig nog even toekomstmuziek.
Right zo'n mafkees naast ons begon 19 mei vorig jaar opeens allemaal shit te gooien naar agenten die gewoon stilstonden.
10 sec later kon ik met 3 vrienden hard rennen omdat halve ME op ons afgestormd kwam.
JOHNNY HEITINGA
pi_47435598
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:52 schreef PizzaSalami het volgende:

Kan gewoon prima verlopen wanneer de politie zich eens normaal op zou stellen.
Het ligt aan de politie als een stelletje mongolen de stad afbreekt! Ik moet voor het eerst sinds gisteren weer hartelijk lachen. Mijn dank daarvoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')