Zal helaas wel moeten ben ik bang ja...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ga je 31 maart 30 euro entree betalen?
nou ik kom voor die garage area en wij moeten 30 euro entree betalen voor wat house dj's. En die roog enzo staan elke avond op 4 verschillende locaties dus ik dacht die house zaal zal weg erg leeg worden met 30 euro entree.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zal helaas wel moeten ben ik bang ja...hoezo?
idd , hij verbaasd me in positieve zin.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft zich goed ontwikkelt inderdaad. Maar hij speelt eigenlijk al het hele seizoen uitstekend voor een buitenspeler.
Ik zou mijn geld toch nog niet op PSV zetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Kampioen worden we niet, maar een zure smaak in de mond bij de PSV'ers is dit wel, dat kan niet anders.
Sparta uit en Excelsior thuis zijn ook makkies toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 08:24 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
heeft AJAX het veel makkelijker dan psv.
Maar nu draait het gewoon veel beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Sparta uit en Excelsior thuis zijn ook makkies toch?
Onzin. Voor die 2 goede wedstrijden tegen Twente en AZ was er namelijk een ongelooflijk domme nederlaag tegen Heerenveen. Laten we nu maar eens Heracles thuis afwachten.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar nu draait het gewoon veel beter.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:31 schreef Suijk het volgende:
Uitwedstrijden draaien beter. Thuis nog niet. En nu worden we weer wat overmoedig, voelen we thuis de druk en laten we weer punten liggen en roept Ten Cate dat wisselvalligheid hoort bij een team in opbouw. Echt, geniet gewoon van deze overwinning en tank vertrouwen voor de playoffs want het kampioenschap hebben we al 7x verspeeld dit seizoen.
'T zou wel wat zijn als psv klop krijgt in Breda, en wij thuis met 7 doelpunten verschil winnen van Heracles.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedere keer als ik denk dat we weer kans op het kampioenschap hebben verpesten we het. Dus ik denk dat we geen kampioen worden
Je kunt jezelf ook té opzichtig indekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Onzin. Voor die 2 goede wedstrijden tegen Twente en AZ was er namelijk een ongelooflijk domme nederlaag tegen Heerenveen. Laten we nu maar eens Heracles thuis afwachten.
Tuurlijk zou dat moeten. En ik verwacht ook dezelfde wedstrijdinstelling als de afgelopen 2 wedstrijden. Maar het is gewoon gebleken dat we niet zo goed zijn dat we dat niveau meer dan 3 wedstrijden achter elkaar volhouden. Niks met indekken te maken, maar gewoon kijken hoe dit seizoen gaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt jezelf ook té opzichtig indekken. Tegen Heracles thuis moet en gaat er gewoon gewonnen worden. Indekken voor tegenstanders van dit kaliber is normaliter alleen toebedeeld aan onzekere middenmoters en laagvliegers
. Niks afwachten, gewoon afslachten. Ajax
![]()
Nouquote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Sethje het volgende:
zo wat een heerlijke dag
Gisteren best vermaakt in het uitvak, voor het eerst daar!quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren best vermaakt in het uitvak, voor het eerst daar!![]()
Toch baal ik ervan dat ik niet gewed hebt om een kratje.
Lag het nou puur aan het gemis van Alex? Of waren het andere factoren?quote:
Ik denk dat het een combinatie van factoren is geweest..quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lag het nou puur aan het gemis van Alex? Of waren het andere factoren?
Wij waren gewoon beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al voor de wedstrijd waren de tekenen er al dat PSV 4-5-1 ging spelen, belachelijk toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.
PSV begon veel te slap en speelden ongeinspireerd, ajax was fel en klapte er vanaf minuut 1 tegenaan.
4-5-1 vond ik ook triest, je staat bovenaan met 8 punten los en dan begin je thuis(!) met zo'n opstelling.
Ik heb gisteren wat afgescholden.
Het zal iig nog heel spannend worden, goed dat er een weekje rust is kwa competitie maar de meeste zullen toch nog belast worden met het spelen van interlands.
Daarbij werd het middenveld totaal overheerst door Ajax, de slag werd daar verloren. Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder waren zó fel, dat het vijfmansmiddenveld van PSV wel een stel A-junioren leek. Daarbij liet ook de defensie veel steken vallen, waardoor het een schiettent werd. PSV weer terug op aarde, toch zonde dat Ajax het kampioenschap al in een eerder stadium heeft weggegooid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Yepquote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al voor de wedstrijd waren de tekenen er al dat PSV 4-5-1 ging spelen, belachelijk toch?
Yepquote:Daarbij werd het middenveld totaal overheerst door Ajax, de slag werd daar verloren. Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder waren zó fel, dat het vijfmansmiddenveld van PSV wel een stel A-junioren leek. Daarbij liet ook de defensie veel steken vallen, waardoor het een schiettent werd. PSV weer terug op aarde, toch zonde dat Ajax het kampioenschap al in een eerder stadium heeft weggegooid.
Ken je feitenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.
PSV begon veel te slap en speelden ongeinspireerd, ajax was fel en klapte er vanaf minuut 1 tegenaan.
4-5-1 vond ik ook triest, je staat bovenaan met 8 punten los en dan begin je thuis(!) met zo'n opstelling.
Ik heb gisteren wat afgescholden.
Het zal iig nog heel spannend worden, goed dat er een weekje rust is kwa competitie maar de meeste zullen toch nog belast worden met het spelen van interlands.
Ik doelde meer op seconden, mr geen-inzicht...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
Dat is dan toch de eerste minuut, oftewel 'minuut 1', klaphark.
Als Da Costa nog een paar wedstrijdjes meepikt, dan worden we gewoon 1equote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik geef slechts even aan dat PyTh de feiten wel degelijk kent, maar goed.
Voor Ajax is het nu zaak alle resterende wedstrijden te winnen en dan zien we aan het einde van de rit wel waar we staan.
Hehe ik snapte er geen fuck van waarom ie achter die bal aanliep.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:12 schreef Sethje het volgende:
jalalalala gomes gomes
Om een corner te voorkomen?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe ik snapte er geen fuck van waarom ie achter die bal aanliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |