quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
OP volgt, als een modje daar zin in heeft. Ik in elk geval niet.![]()
Veel belangrijker zijn ze er niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef dlebrok het volgende:
2e topicAlsof die wedstrijd zo belangerijk is.
Of Ajax nu 2e, 3e of 4e wordt, daar zou ik me als Ajacied niet zo heel druk over maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel belangrijker zijn ze er niet.![]()
Ajax kan nog kampioen worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Of Ajax nu 2e, 3e of 4e wordt, daar zou ik me als Ajacied niet zo heel druk over maken.
Als Ajax wint dan kan het best, vooral PSV in deze vorm uit tegen Nac en ook tegen Twentequote:
PSV is bagger man, alles kan nog.quote:
het "Ik doe zelfverzekerd alsof Ajax geen kampioen meer kan worden en als een Ajacied erop reageert doe ik of hij gek is" druipt er vanafquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef dlebrok het volgende:
2e topicAlsof die wedstrijd zo belangerijk is.
En dan toch maar 2-1?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Ajax gaat met 2-1 winnen! Zonder Gomes en Alex is PSV niets
Ajax is ook bagger.Een ploeg die niet constant is kwa resultaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Dan is Ajax nog meer bagger geweest. Uiteindelijk had je al kampioen kunnen zijn, maar goed dit jaar laten wij het liggen tegen excelsior, roda, vitesse en spartaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Je bent bang om weer afgestraft te worden door Ajax in de play-offs, als jullie die halen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
forza forza psv oh eindhoven winnen zondag
dan moeten we tegen az, makkiequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent bang om weer afgestraft te worden door Ajax in de play-offs, als jullie die halen?
Als Ajax thuis niet eens van Excelsior kan winnen en thuis verliest van Heerenveen waarom zou Ajax dan de rest wel allemaal winnen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef MaxC het volgende:
[..]
Als Ajax wint dan kan het best, vooral PSV in deze vorm uit tegen Nac en ook tegen Twente![]()
Ja, daar presteren jullie doorgaans beter tegen dan in wedstrijden tegen Ajax.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan moeten we tegen az, makkie
Omdat nu vrijwel iedereen fit is en we in een andere formatie spelen? Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als Ajax thuis niet eens van Excelsior kan winnen en thuis verliest van Heerenveen waarom zou Ajax dan de rest wel allemaal winnen?
dat zeker..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, daar presteren jullie doorgaans beter tegen dan in wedstrijden tegen Ajax.
[..]
Omdat nu vrijwel iedereen fit is en we in een andere formatie spelen? Waarom niet?
Heb je al een psv seizoenskaart besteld voor volgend seizoen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
En jij neemt gewoon 4 favoriete clubs, dan weet je zeker dat je elk jaar feest hebt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Het gaat met Jorien z'n eigen clubje zo beroerd dat hij maar voor PSV geworden is.
Moet je feyenoord er niet bijnemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
En jij neemt gewoon 4 favoriete clubs, dan weet je zeker dat je elk jaar feest hebt...
Jorien heeft er 6: Als ie maar op negerts kan schelden vanaf de tribune, dan vindt ie het allang bestquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
En jij neemt gewoon 4 favoriete clubs, dan weet je zeker dat je elk jaar feest hebt...
Dan zit ie bij PSV idd goed...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jorien heeft er 6: Als ie maar op negerts kan schelden vanaf de tribune, dan vindt ie het allang best.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
forza forza psv oh eindhoven winnen zondag vrijdag
Dan blijf je er toch voor thuis?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus zie nu pas 14.30 ken ik de 1e helft niet zien kut zooi
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan blijf je er toch voor thuis?
Er stond ook eerst 12.30 in de TT.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus zie nu pas 14.30 ken ik de 1e helft niet zien kut zooi
Met je PSV-wavecape aan.quote:
Kan iedereen je mooi uitlachen zo rond half vijfquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb geen kaartje meer kunnen bemachtigen maar ik kom uit regio Eindhoven. Misschien kom ik ff met ajax shirt in de stad.
De angst zit diepquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV zal scherp zijn reken er maar op
Ik denk dat ze het wel weten, want je kan veel zeggen maar dit team heeft heel veel ervaring opgedaan de afgelopen 3 jaar.quote:
We zullen zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan iedereen je mooi uitlachen zo rond half vijf![]()
We winnen wel uit bij Utrecht, nac, Twente, feyenoord, heerenveen, heracles, excelsior, groningen, ado, dus dit betekent dat we wel alles gaan winnen? Wat een klote beredeneringquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als Ajax thuis niet eens van Excelsior kan winnen en thuis verliest van Heerenveen waarom zou Ajax dan de rest wel allemaal winnen?
Je vergeet hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef A.Petacchi het volgende:
1-0 schwalbe Farfan, penalty simons
2-0 corner ingekopt door Cocu
aidshovenNetten voor je gezicht
Trancemuziek in een stadion
braamhaar
![]()
Al ga ik nu wel de shirts die pas 5 jaar achter elkaar over de tribunes worden uitgerold missen![]()
ah, je hebt het over de toss?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vergeet hetdebiele aftellen voor de wedstrijd
Maar goed, dit jaar gaan we winnen!
![]()
Dat roepen jullie al 12 jaarquote:
Laat ik het zo zeggen, er zijn jaren dat ik met minder vertrouwen naar een PSV - Ajax uitkeek.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er zijn jaren dat ik met minder vertrouwen naar een PSV - Ajax uitkeek.
Zolang hij niet opeens magistrale goals gaat maken of zijn medespelers bedient, lijkt het mij leuk Kluivert tegen zijn oude club te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Kluivert heeft Dinsdag de veldtraining hervat dus er zit wel een redelijke kans in dat hij in ieder geval wat minuten pakt Zondag, misschien zelfs wel in de basis start.
Denk niet dat Patrick Kluivert potten kan breken tegen Jaap Stam, Zdenek Grygera en/of Gregory v/d Wiel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Kluivert heeft Dinsdag de veldtraining hervat dus er zit wel een redelijke kans in dat hij in ieder geval wat minuten pakt Zondag, misschien zelfs wel in de basis start.
Als hij maar met passjes strooit zoals hij ze dit seizoen wel meer verstuurd heeft dit seizoen als hij speelde vind ik het goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat Patrick Kluivert potten kan breken tegen Jaap Stam, Zdenek Grygera en/of Gregory v/d Wiel.
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als hij maar met passjes strooit zoals hij ze dit seizoen wel meer verstuurd heeft dit seizoen als hij speelde vind ik het goed.
Als Kluivert niet speelt (en dat lijkt me vrij waarschijnlijk), zal het wel een 4-5-1 opstelling worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?
Als alleen Farfan fit is verwacht ik inderdaad dat hij de enige spits zal zijn met Cocu en Afellay kort daarachter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spelen jullie wel met twee spitsen, als Patrick Kluivert niet fit genoeg is? Zo ja, wie wordt dan de tweede spits? Phillip Cocu? Of wordt het de kerstboom-opstelling die jij in het PSV-topic postte?
We spelen zonder spits, maar met alleen verdedigers en keepers.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als alleen Farfan fit is verwacht ik inderdaad dat hij de enige spits zal zijn met Cocu en Afellay kort daarachter.
Het zou niet moeten mogenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Ik teken overal voor, zelfs een eigen doelpunt van PSV in de tweede minuut, als Ajax maar wint.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef SiemeN het volgende:
Ik teken liever voor een ouderwetse winnende van Huntelaar in de 92e minuut.
Ja, ik kan me eigenlijk ook overal wel in vinden mits winst voor Ajax.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken overal voor, zelfs een eigen doelpunt van PSV in de tweede minuut, als Ajax maar wint.
Als je geen spitsen hebt omdat ze geblesseerd zijn kun je niet veel anders is het wel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Jullie hebben die Tardelli toch rondlopen? En als Ajax jeugdspelers laat debuteren, kan PSV dat toch ook?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je geen spitsen hebt omdat ze geblesseerd zijn kun je niet veel anders is het wel?
Omdat de wedstrijd in Eindhoven altijd kut is, qua uitslag en alles eromheen.quote:Uitvak is nog niet uitverkocht? Hoe komt dat?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verdere details:
7' Huntelaar komt op de paal
Die is ook geblesseerd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie hebben die Tardelli toch rondlopen? En als Ajax jeugdspelers laat debuteren, kan PSV dat toch ook?
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?quote:
Voldoet klaarblijkelijk niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?
Wie weet zit Gorter ofzo op de bank.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En die talenten uit de jeugd dan? Of is alles verhuurd?
Is het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik bleef het een vreemde zet vinden dat Roy Beerens aan NEC verhuurd is trouwens. Nu we het toch over het gemis aan aanvallers bij PSV hebben.
Het was niet vreemd geweest als er tenminste een capable vervanger voor gehaald was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik bleef het een vreemde zet vinden dat Roy Beerens aan NEC verhuurd is trouwens. Nu we het toch over het gemis aan aanvallers bij PSV hebben.
Ga jij Zaterdagavond bier drinken?quote:
Volop van het pad afquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij Zaterdagavond bier drinken?![]()
Ja dus
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:41 schreef Sethje het volgende:
lekker biertje doen op statum, altijd wel gezellig op zaterdagavond
Elk jaar wel lachen, maar dat is het al gauw met een biertje erbijquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
Amsterdammers die Stratum gezellig vinden?
Leuk!![]()
Dat is het Stationsplein en nou zijn we klaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ken in Eindhoven alleen dat grote plein, met die kroegen rondom, ben heel slecht in namen.
Sinds wanneer interesseer jij je voor de wedstrijd zelf?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Als we al die onzin eens achterwege laten en hier gewoon over de wedstrijd praten?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds wanneer interesseer jij je voor de wedstrijd zelf?![]()
Klopt, het AD had statistieken waaruit bleek dat KJH altijd driemaal scoort als Gregory v/d Wiel in de basis staat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop dat Stam speelt. Als die Van de Wiel aantreedt, zijn we gezien.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Als we al die onzin eens achterwege laten en hier gewoon over de wedstrijd praten?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is het Stationsplein en nou zijn we klaar
kijk dat is humor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, het AD had statistieken waaruit bleek dat KJH altijd driemaal scoort als Gregory v/d Wiel in de basis staat!
Ik heb een brede interesse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds wanneer interesseer jij je voor de wedstrijd zelf?![]()
Henk ten Cate kan zondag een beroep doen op zowel Wesley Sneijder als Jaap Stam. Het duo kampte met respectievelijk een bovenbeenblessure en een hamstringkwetsuur, maar is door de medische staf van de Amsterdammers volledig fit verklaard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Hoe is het met Sneijder en Stam trouwens?
Die trainden gisteren nog apart van de groep toch?
Hij zal voornamelijk achter de lat staan, om ballen weer richting de middenstip te schoppen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:50 schreef Radegast het volgende:
Staat Gomes zondag weer onder de lat?
Jammer dat je inteleqtuele denk vermogen niet verder gaat dan desbetreffend gekotst.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:16 schreef A.Petacchi het volgende:
1-0 schwalbe Farfan, penalty simons
2-0 corner ingekopt door Cocu
aidshovenNetten voor je gezicht
Trancemuziek in een stadion
braamhaar
![]()
Al ga ik nu wel de shirts die pas 5 jaar achter elkaar over de tribunes worden uitgerold missen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
Inteleqtuele denk vermogenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jammer dat je inteleqtuele denk vermogen niet verder gaat dan desbetreffend gekotst.
En weet je wat kerel?Ik kots op Ajacieden zoals jou.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo kortdenken als jou.
Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
Jij denkt 2-0 ik denk een 0-2.
Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Dat net was weg, totdat Galatasaray supporters met spullen gingen gooien. Dan zou ik het ook teruggehangen hebben.
De toeristen komen om te blowen jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Inteleqtuele denk vermogen![]()
Gekotst![]()
Kortdenken![]()
als jou![]()
wind![]()
Gast...![]()
Niets van het door mij gezegde berust niet op de waarheid. Het is algemeen bekend dat Aidshoven een verschrikkelijk verpauperd dorpje is, met als grote trekpleisters een lampenfabriek en een pedoplantsoen.
Niet voor niets stappen alle toeristen direct in de trein naar Amsterdam...
Het Philips Stadion is meer een soort trancehal, je kan elkaar niet eens fatsoenlijk verstaan verstaan, en dan dat aftellen en 'you're simply the best' en die shirts over de tribunesDan ga ik nog liever naar de Geusselt of het Volendam stadion... daar zie je tenminste ook nog iets van de wedstrijd, ipv tegen een net aan te kijken.
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:50 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.![]()
In Italie zijn bij belangrijke wedstrijden vaak overgooiwedstrijden met fakkels of ze hebben zelfs van die speciale fakkel launchers waarmee ze op andere vakken richten... Kwestie van goed opletten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
gebeurde een aantal jaar geleden ook in de arena door psv "supporters" , toen kon een man samen met zijn kleinkind naar het ziekenhuis omdat het stuk vuurwerk recht in zijn gezicht ontploft was, leuk jongens!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef PyTh het volgende:
ajax maar 1200 kaarten verkocht voor het uitvak?
Velen zien natuurlijk de bui al hangen
Smoesjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.
Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Smoesjes!
Toen het ajax-PSV was vonden alle ajacieden het zwaar belachelijk dat het uitvak niet uitverkocht was
Stelletje hypocrieten zijn het!
Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?
Maar zoals ik zeg, Ajax staat er om bekend overal het uitvak vol te krijgen, behalve bij PSV. Dan lijkt me dat dit meer aan de wedstrijd op zich ligt, toch? PSV daarentegen krijgt niet alleen bij Ajax het uitvak niet vol.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doen![]()
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, de afgelopen tien jaar wonnen we slechts éénmaal in competitieverband (uit en thuis) van PSV![]()
I know, tijd om dat eens goed recht te zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Dat jullie de afgelopen 10 jaar in competitieverband (uit en thuis!!) maar 1 x tot winst gekomen zijn zegt genoeg denk ik
quote:Kluivert is klaar voor Ajax
EINDHOVEN/AMSTERDAM - Patrick Kluivert voelt zich klaar voor de topper tegen zijn oude club Ajax.
De aanvaller van PSV kampt al een paar weken met rugklachten, maar trainde gisteren voluit mee met de selectie van de landskampioen. Of Kluivert zondag daadwerkelijk bij de selectie zit, beslist zijn trainer Ronald Koeman vandaag of morgen.
Kluivert kwam op 11 februari voor het laatst in actie voor PSV. In de wedstrijd tegen Sparta viel hij een kwartiertje voor tijd in voor Jefferson Farfán. In de week daarop kreeg de oud-international last van zijn rug. ,,Dat is onderzocht, rechtgezet en daarna ben ik weer op gaan trainen,’’ zei Kluivert gisteren.
Hoewel de spits pas deze week weer bij de groep aansloot, zou Kluivert de gok aandurven om er zondag bij te zijn. Door de blessure van Arouna Koné heeft PSV in zijn voorste linie grote problemen. ,,Conditioneel ben ik niet veel kwijtgeraakt,’’ denkt Kluivert. ,,Ik zal misschien niet negentig minuten voluit kunnen gaan. Maar ik zou wel kunnen invallen of kunnen beginnen en dan zestig minuten spelen.’’
PSV-doelman Gomes werd gisteren uit voorzorg nog binnengehouden, maar de verwachting is dat hij er tegen Ajax gewoon bij kan zijn. Alex, Koné, De Jong en (waarschijnlijk) Kromkamp moeten de topper geblesseerd missen.
Ajax heeft nagenoeg geen personele problemen. Jaap Stam trainde gisteren weer voor het eerst voluit mee met de selectie van trainer Henk ten Cate. Net als Wesley Sneijder, die - met wat lichte klachten – afgelopen dinsdag nog aangepast trainde. Stam kampte de laatste weken met een hamstringblessure, waardoor hij vroegtijdig uitviel in de duels met Willem II (beker) en SC Heerenveen. De verdediger ontbrak afgelopen zondag in de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen FC Twente. Thomas Vermaelen is de enige potentiële basisspeler die niet beschikbaar is voor Ten Cate.
Volgens mij niet.quote:
Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
Als Jan Kromkamp de wedstrijd moet missen, hoe ziet jullie verdediging er dan uit? Alcides, Salcido, Da Costa en Fehér? Of maken ook Reiziger en Lamey nog kans op een basisplaats tegen hun voormalige club?
En als hij wel kan spelen? Patrick Kluivert eruit en Jan Kromkamp erin? 4-5-1?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:
Gomes
Alcides-Da Costa-Salcido
Culina-Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kluivert
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als hij wel kan spelen? Patrick Kluivert eruit en Jan Kromkamp erin? 4-5-1?
Was niet lullig bedoeld, hoor. Beginnen met een net herstelde Patrick Kluivert blijft een gok, vandaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Nee dan zal Mendez op de bank beginnen verwacht ik
Hem na de eerste helft als wisselspeler inbrengen is net zo'n gok.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld, hoor. Beginnen met een net herstelde Patrick Kluivert blijft een gok, vandaar.
Lijkt me ook ja. Mocht hij invallen en hij valt uit, ben je al twee wissels kwijt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hem na de eerste helft als wisselspeler inbrengen is net zo'n gok.
Ik denk dat je beter met hem kunt starten ipv later inbrengen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Mocht hij invallen en hij valt uit, ben je al twee wissels kwijt.
quote:Ronald Koeman: Gomes ziet er positief uit
Hoofdcoach Ronald Koeman is vrij optimistisch gestemd over de fysieke gesteldheid van doelman Heurelho da Silva Gomes. De definitieve beslissing valt echter sowieso pas op zaterdag na de laatste training. Tot die tijd heeft Koeman negentien man op de lijst staan voor het duel met Ajax, inclusief keeper Ruud Boffin.![]()
Patrick Kluivert
Ook de jonge verdediger Dirk Marcellis (19) zit weer bij de groep, nu Alex (hamstring) even terug is naar Brazilië om daar te werken aan zijn herstel. Ronald Koeman heeft twee twijfelgevallen in zijn selectie, liet hij aan de pers weten op De Herdgang: Gomes en Patrick Kluivert. “Daar moet nog een beslissing over genomen worden. Voor Gomes geldt: is hij fit dan speelt hij, is hij niet fit dan speelt hij niet. Net als vorige week. Maar het ziet er positief uit.De beslissing valt pas zaterdag, na de laatste training in het Philips Stadion. Dat geldt ook voor Patrick Kluivert, die erop gebrand is om tegen zijn oude club te spelen. Hij trainde mee met de groep en ik heb gelezen dat hij er klaar voor is. Ik houd wel van geboren optimisten, heb ik hem gezegd.
Acht punten voor
We zullen afwachten wat voor type wedstrijd het wordt, zei Koeman over de topper tegen Ajax (zondagmiddag,14.30 uur). Ligt de druk bij PSV? Ik weet niet. Volgens mij staan we acht punten voor en niet acht punten achter. De druk van het móeten ligt bij Ajax. En als-als-als, dat is ook iets waar je weinig mee kunt. We weten allemaal dat het in Amsterdam vrij snel gaat, van nul naar honderd. Het resultaat van vorige week geeft ongetwijfeld een stuk vertrouwen. Maar ik denk dat ze ook wel weten dat PSV heel moeilijk te kloppen is in deze wedstrijd.De training van zaterdagmiddag in het Philips Stadion begint om 14.00 uur.
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.quote:Dat geldt ook voor Patrick Kluivert, die erop gebrand is om tegen zijn oude club te spelen.
Iets van Hee negert heb je nog mensen doodgereden of vrouwen verkracht ...denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.![]()
quote:Ajax met Stam tegen PSV
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV weer over Jaap Stam beschikken. De aanvoerder is hersteld van een hamstringblessure.
Voor Thomas Vermaelen en Roger komt de wedstrijd tegen de koploper nog te vroeg. Trainer Ten Cate wilde vrijdag zijn opstelling voor het duel met PSV nog niet bekendmaken.
De kans is groot dat hij zijn basisformatie voor de uitwedstrijd van vorige week tegen FC Twente (1-4) slechts op één positie wijzigt. Gregory van der Wiel moet plaatsmaken voor Stam.
Ten Cate wilde vrijdag na afloop van de training niet speculeren over de kansen op de landstitel voor zijn club. „Bij een overwinning staan we nog steeds vijf punten achter”, besefte hij. „Maar we willen heel graag winnen. Behalve misschien de titel staat er ook veel eer op het spel.”
jeejquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[quote]Ajax met Stam tegen PSV
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV weer over Jaap Stam beschikken. De aanvoerder is hersteld van een hamstringblessure.
Voor Thomas Vermaelen en Roger komt de wedstrijd tegen de koploper nog te vroeg. Trainer Ten Cate wilde vrijdag zijn opstelling voor het duel met PSV nog niet bekendmaken.
De kans is groot dat hij zijn basisformatie voor de uitwedstrijd van vorige week tegen FC Twente (1-4) slechts op één positie wijzigt. Gregory van der Wiel moet plaatsmaken voor Stam.
Ten Cate wilde vrijdag na afloop van de training niet speculeren over de kansen op de landstitel voor zijn club. „Bij een overwinning staan we nog steeds vijf punten achter”, besefte hij. „Maar we willen heel graag winnen. Behalve misschien de titel staat er ook veel eer op het spel.”[/qoute]
Het enige dat Stam tegen Kluivert hoeft te zeggen is: "Succes en veel geluk Patrick. Je zal het hard nodig hebben".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.![]()
daar gaat het kampioenschapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
He kut, Roger nog steeds geblesseerd.
Stam doet niet eens mee Zondag, die blesseert zich in de warming-upquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef Everett het volgende:
[..]
Het enige dat Stam tegen Kluivert hoeft te zeggen is: "Succes en veel geluk Patrick. Je zal het hard nodig hebben".
Net als Patrick bedoel je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stam doet niet eens mee Zondag, die blesseert zich in de warming-up![]()
Most likely..........hehquote:
Niet naar Eindhoven. Ik ga wel in een kroegje kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Most likely..........heh
Dus Zondag niet naar Eindhoven Heini of heb je losse kaarten weten te scoren?
En als Heurelho da Silva Gomes?quote:
Jullie willen ons nog meer verzwakt hebben zodat het wel een keer lukt om te winnen?quote:
Ga je je nu al indekken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie willen ons nog meer verzwakt hebben zodat het wel een keer lukt om te winnen?
Nee hoor maar heb het gevoel dat je liever tegen het 2e elftal speelt met al die "wensen"quote:
Nee, want ik verlies al mijn weddenschappen, ook al klinkt het heel verleidelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor maar heb het gevoel dat je liever tegen het 2e elftal speelt met al die "wensen"
Grote krat bier dat jullie Zondag niet winnen? (dat zijn er dan al 2, wordt flink sjouwen dus!)
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, want ik verlies al mijn weddenschappen
Nope, het zijn altijd externe factoren die ervoor zorgen dat Ajax ten onrechte verliest of gelijkspeelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt het niet omdat ze allemaal met ajax te maken hebben en jij ajax vaak hoger inschat dan dat ze daadwerkelijk zijn?
En dan maar zeggen dat Ajax altijd geluk heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef PyTh het volgende:
Jullie zijn voor het ongeluk geboren inderdaad![]()
Cynisme knul, cynisme........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat Ajax altijd geluk heeft
PI PI PIquote:
quote:
Goed weekend, pik!quote:
Klopt, maar iemand een kut-weekend toewensen is ook weer zo lullig.quote:
Nergens voor nodig toch? Psv-ers rellen toch niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:21 schreef BonJovi het volgende:
Je staat aan mij kant toch, komop mede ajacied
zou ik best lullig voor hem vinden, dat hij een eigen doelpunt maakt.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou ik best lullig voor hem vinden, dat hij een eigen doelpunt maakt.
Ok?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ben dol op het weekend.
geen id, ik krijg in het stadion me kaarten pasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Welke zijde zit je Dennis ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
geen id, ik krijg in het stadion me kaarten pas
ik zit niet in het uitvak hé, gaat moeilijk met me rolstoel;)quote:
Maar dat wordt door de scheidsrechters behoorlijk gecompenseerd.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen gaan we winnen!
Met toepen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen gaan we winnen!
doe je de groeten aan boys1985quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zit niet in het uitvak hé, gaat moeilijk met me rolstoel;)
moet ze ophalen bij receptie 8 of zo
Ow op die manierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb het niet zo op om zomaar cadeaus te gevenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:44 schreef Doc het volgende:
Een overwinning op PSV zou een leuk verjaardagscadeautje zijn voor Ajax 107e verjaardag
Zit je op West of weet je dat niet ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het wel zou appreciëren om drie punten mee naar huis te nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een mooie wedstrijd.. de uitslag zal weinig uitmaken voor beide denk ik.
Ik herinner me nog de thuiswedstrijd tegen PSV.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Alsof ajax van psv gaat winnen ? Psv mist dan wel Alex maar gaat dit echt niet uit handen geven. 1-1 eindstand , dan is het helemaal afgelopen voor ajax
Wat een onzinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de thuiswedstrijd tegen PSV.
Ajax veegde de grasmat aan met PSV, alleen dor een lullig doelpuntje van PSV verloren we de wedstrijd. Verder hebben we de hele wedstrijd gedomineerd. En morgen zal dat ook zo zijn, maar nu wordt het in winst omgezet.![]()
Eerste helft was Ajax in principe beter, maar zo kwamen niet verder dan de 16 meter. Als PSV morgen weer diezelfde verdedigende discipline kan opvoeren, zie ik ze niet snel een tegengoal krijgen. De tweede helft destijds was Ajax allang niet meer zo dichtbij. PSV maakte zelfs het enige doelpunt en de beste kans was voor Kone die op de paal schoot.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax veegde de grasmat aan met PSV, alleen dor een lullig doelpuntje van PSV verloren we de wedstrijd. Verder hebben we de hele wedstrijd gedomineerd. En morgen zal dat ook zo zijn, maar nu wordt het in winst omgezet.![]()
klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk ! misschien was de krachtsverhouding 55-45 maar niet meer hoor !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feit is dat de krachtsverhouding er wel was, en op basis van dat had Ajax moeten winnen. En morgen gaat dat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk ! misschien was de krachtsverhouding 55-45 maar niet meer hoor !
ik dacht dat bij jullie was op basis van mooi voetbal?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feit is dat de krachtsverhouding er wel was, en op basis van dat had Ajax moeten winnen. En morgen gaat dat gewoon gebeuren.
Je hebt het over de koploper, niet Excelsior hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat een historische 0-6 overwinning voor Ajax worden. KJ maakt er 4 en PSV is in de laatste 6 competitie wedstrijden volledig de kluts kwijt en eindigt als 4e. Lekker gedroomd vannacht dus.
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax. Kwalitatief veruit de betere (m.u.v. Alex, Gomez en Cocu) maar PSV is als collectief de laatste jaren de betere geweest. Als Ajax als collectief goed voetbalt mag het geen enkel probleem zijn.
En qua kwaliteit heeft ajax echt niet meer dan psv .... maar ja .... wie staat er ook alweer 1e met 8 punten voor ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat een historische 0-6 overwinning voor Ajax worden. KJ maakt er 4 en PSV is in de laatste 6 competitie wedstrijden volledig de kluts kwijt en eindigt als 4e. Lekker gedroomd vannacht dus.
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax. Kwalitatief veruit de betere (m.u.v. Alex, Gomez en Cocu) maar PSV is als collectief de laatste jaren de betere geweest. Als Ajax als collectief goed voetbalt mag het geen enkel probleem zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:19 schreef RubenSosa het volgende:
1-0 swalbe farfan, penalty benut door simons
en een woede HTC op de persconferentie die zegt dat het 0-0 is ,"want doelpunten uit standaardsituaties tellen niet, behalve als wij ze maken, want dan is het een kwaliteit.."
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax.
Liever dat ie zich verstapt, zwaar geblesseerd raakt en daarmee het einde van z'n carierre ingaat zondagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef RubenSosa het volgende:
Hoop zo dat jaap "geldwolf" Stam een lekker fluitconcert krijgt......
de rode kaart (zoals een jaar geleden, bij psv-milan) is ook wel een leuke aftocht...maar dan moet die kabouter ook mee...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Liever dat ie zich verstapt, zwaar geblesseerd raakt en daarmee het einde van z'n carierre ingaat zondag
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de rode kaart (zoals een jaar geleden, bij psv-milan) is ook wel een leuke aftocht...maar dan moet die kabouter ook mee...
Als Ajax wint dan moet ik het nog zien of PSV kampioen wordt. Na de winterstop wint PSV z'n wedstrijden niet meer zo makkelijk. Voor de winterstop speelde ze saai maar wonnen de moeilijke wedstrijden met minimaal verschil.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:46 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie mogen blij zijn als je met 1-0 kunt winnen. En al winnen jullie toevallig, dan nog wordt PSV gewoon kampioen.
dat is het verhaal wat rond gaat in Amsterdam....Maar wij weten wel beter....het is gewoon een geldwolf....hij kon naar ajax en psv, maar koos voor het geld, en ging naar ajax....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hahahaha. Fantastisch die berichten over Stam.
Ach I can't blame you guys.Hiddink wilde hem wel hebben maar de hogere gasten niet.Triest.Nog trieste om dan voor Ajax te kiezen.
Maar goed.. geld he.Topvoetbal kon ie ook bij AZ krijgen.
Nu moet ik in Ajax/Stam's verdediging zeggen, dat Stam volgens mij meer kon verdienen bij PSV. Maar omdat Ajax wat doortastender was, kreeg Ajax hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat is het verhaal wat rond gaat in Amsterdam....Maar wij weten wel beter....het is gewoon een geldwolf....hij kon naar ajax en psv, maar koos voor het geld, en ging naar ajax....
Ach heb tegen jaap maar 1 ding te zeggen .. GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE !![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef RubenSosa het volgende:
Hoop zo dat jaap "geldwolf" Stam een lekker fluitconcert krijgt......
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Daar zal 'ie mee zitten zeg. Door 30.000 nerdjes uit Eindhoven uitgefloten worden...
Alsof Stam nog ooit aan PSV denkt. Alsof PSV zijn club was. Maar vooral doen jongens, heel gefrustreerd reageren. Hebben wij in het uitvak ook wat te lachen.
Zeg alsjeblieft niks over uit-supporters als psv fan zijndequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?![]()
maar vriend, jullie hebben toch ZOVEEL supporters?? oh wacht, de succes supporters zijn overgegaan naar alkmaar toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft niks over uit-supporters als psv fan zijnde![]()
Inderdaad.Dat had ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nu moet ik in Ajax/Stam's verdediging zeggen, dat Stam volgens mij meer kon verdienen bij PSV. Maar omdat Ajax wat doortastender was, kreeg Ajax hem.
Wat ben jij nou weer voor stakker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar vriend, jullie hebben toch ZOVEEL supporters?? oh wacht, de succes supporters zijn overgegaan naar alkmaar toch?
Heb jij het serieus ovr de huidige Ajax-selectie of over die van een jaar of 12 terug?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Famous for not travelling.....houdt je kop toch joh..amper 1 treintje vol naar de arena...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?![]()
Wat heeft dit in hemelsnaam met realisme te maken vriend?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sethje knul moet dat nou? Als je de spelers/club zelf niet kan pakken dan maar op de man/supporter spelen?
Triest kereltje toch.
Gelukkig zijn er ook Ajacieden met realistische gedachtes
Trek me er ook niet zoveel van aan hoor, die mensen zie je na morgen hier toch niet meer, ongeacht wat de uitslag wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahaha wist wel dat ik een reactie zou verwachten.
Post gewoon over de wedstrijd zelf en fok mensen die meteen zielig komen doen.Negeren die hap.
Ajacied,PSVer of een FC Knudde supporter.
Dat noem ik volwassenheid.
Is er nog een concurrent dan?quote:
loopt 10 min achterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:03 schreef dvanduijn het volgende:
http://www.hersenscheet.c(...)ax_gratis_live_zien/
Jullie wonnen er in 94 voor het laatst. Waarom zou je dit jaar wel winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er wel een goed gevoel over eigenlijk![]()
Jullie werden in 99 voor het laatst kampioenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie wonnen er in 94 voor het laatst. Waarom zou je dit jaar wel winnen.
Worden we niet meer, dat terzijdequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jullie werden in 99 voor het laatst kampioen
Waarom zouden jullie ooit nog kampioen worden?![]()
Ranzige clubhoer. Allemanssletjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV jalalaa Gomes Gomes
Hehequote:Op zondag 18 maart 2007 02:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ranzige clubhoer. Allemanssletje.
quote:
Groningenquote:
Radio1quote:Op zondag 18 maart 2007 10:21 schreef -Japser- het volgende:
Op welke radiozender wordt dit eigelijk uitgezonden?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga niet naar feyenoord, de F1 brak me open het is kut weer maarja
ik ga maar psv-ajax kijken @ tele 2
Klote. Nu ff droog, maar net keiharde hagelquote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
hoe is het weer in Eindhoven? Heb geen zin om nat te regenen
zo te zien zijn de actiefste buien daar net overgedreven, met wat geluk is het met een uur droog daar.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
hoe is het weer in Eindhoven? Heb geen zin om nat te regenen
ooggetuigen zijn natuurlijk altijd beter dan een radarquote:Op zondag 18 maart 2007 10:51 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Klote. Nu ff droog, maar net keiharde hagel![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
'Echte' supporterquote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga gewoon naar Feyenoord-Wllem2 kijken pannekoek.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal wel schakelen met Feyenoord![]()
of ga er gewoon heen? Hij heeft een seizoenkaart, woont vlakbij, gaat ie een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Feyenoord-Wllem2 kijken pannekoek.![]()
quote:Simons: ‘Titel kan ons niet meer ontgaan’
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 18 maart om 10:37
Optimisme bij PSV vooraf aan de topper tegen Ajax. De Eindhovenaren hebben een voorsprong van acht punten op de concurrent uit Amsterdam en zijn dan ook vol vertrouwen over een goede afloop van het seizoen.
De Belg Timmy Simons, één van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman, ziet ook geen onoverkomelijke obstakels meer op weg naar de derde landstitel in successie. Ook Ajax niet, dat vanmiddag een bezoek brengt aan het Philips stadion en mag proberen de laatste strohalm te grijpen om PSV nog te dwarsbomen.
”Ik denk niet dat de titel ons nog kan ontglippen,” zo laat Simons optekenen in De Gazet van Antwerpen. “Als we zondag Ajax kloppen, grijp ik mijn vierde titel. Twee met Club, en twee hier,” rekent de Belg voor.
“We lijken onaantastbaar en als je de stand bekijkt, is dat ook zo. De ploeg staat er en er is vertrouwen.” Ook over zijn eigen ontwikkeling sinds zijn overstap van de Belgische Jupiler League naar de eredivisie is de 30-jarige oud-speler van Club Brugge tevreden.
“Zelf ben ik bij PSV een betere speler geworden. Sommigen dachten dat ik hier geen kans maakte,” legt hij uit. “Maar overal waar ik speelde, stond ik in de basis. Dat heeft niets met geluk te maken.”
Vanmiddag om 14:30 zal er afgetrapt worden tussen PSV en Ajax. De eerste ontmoeting in Amsterdam eindigde in 0-1 in het voordeel van de Eindhovenaren. Simons was destijds verantwoordelijk voor de enige treffer.
Ik voel me ook verrot van de F1 gekeken van 2.15 uur tot 7 uur vanmorgenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
of ga er gewoon heen? Hij heeft een seizoenkaart, woont vlakbij, gaat ie een andere wedstrijd kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |