Nouquote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef Sethje het volgende:
zo wat een heerlijke dag
Gisteren best vermaakt in het uitvak, voor het eerst daar!quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 19 maart 2007 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren best vermaakt in het uitvak, voor het eerst daar!![]()
Toch baal ik ervan dat ik niet gewed hebt om een kratje.
Lag het nou puur aan het gemis van Alex? Of waren het andere factoren?quote:
Ik denk dat het een combinatie van factoren is geweest..quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lag het nou puur aan het gemis van Alex? Of waren het andere factoren?
Wij waren gewoon beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al voor de wedstrijd waren de tekenen er al dat PSV 4-5-1 ging spelen, belachelijk toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.
PSV begon veel te slap en speelden ongeinspireerd, ajax was fel en klapte er vanaf minuut 1 tegenaan.
4-5-1 vond ik ook triest, je staat bovenaan met 8 punten los en dan begin je thuis(!) met zo'n opstelling.
Ik heb gisteren wat afgescholden.
Het zal iig nog heel spannend worden, goed dat er een weekje rust is kwa competitie maar de meeste zullen toch nog belast worden met het spelen van interlands.
Daarbij werd het middenveld totaal overheerst door Ajax, de slag werd daar verloren. Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder waren zó fel, dat het vijfmansmiddenveld van PSV wel een stel A-junioren leek. Daarbij liet ook de defensie veel steken vallen, waardoor het een schiettent werd. PSV weer terug op aarde, toch zonde dat Ajax het kampioenschap al in een eerder stadium heeft weggegooid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als koploper in een thuiswedstrijd 4-5-1- spelen dus.![]()
Yepquote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al voor de wedstrijd waren de tekenen er al dat PSV 4-5-1 ging spelen, belachelijk toch?
Yepquote:Daarbij werd het middenveld totaal overheerst door Ajax, de slag werd daar verloren. Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids en Wesley Sneijder waren zó fel, dat het vijfmansmiddenveld van PSV wel een stel A-junioren leek. Daarbij liet ook de defensie veel steken vallen, waardoor het een schiettent werd. PSV weer terug op aarde, toch zonde dat Ajax het kampioenschap al in een eerder stadium heeft weggegooid.
Ken je feitenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt deze nederlaag niet alleen aan de absentie van Alex.
PSV begon veel te slap en speelden ongeinspireerd, ajax was fel en klapte er vanaf minuut 1 tegenaan.
4-5-1 vond ik ook triest, je staat bovenaan met 8 punten los en dan begin je thuis(!) met zo'n opstelling.
Ik heb gisteren wat afgescholden.
Het zal iig nog heel spannend worden, goed dat er een weekje rust is kwa competitie maar de meeste zullen toch nog belast worden met het spelen van interlands.
Ik doelde meer op seconden, mr geen-inzicht...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
Dat is dan toch de eerste minuut, oftewel 'minuut 1', klaphark.
Als Da Costa nog een paar wedstrijdjes meepikt, dan worden we gewoon 1equote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik geef slechts even aan dat PyTh de feiten wel degelijk kent, maar goed.
Voor Ajax is het nu zaak alle resterende wedstrijden te winnen en dan zien we aan het einde van de rit wel waar we staan.
Hehe ik snapte er geen fuck van waarom ie achter die bal aanliep.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:12 schreef Sethje het volgende:
jalalalala gomes gomes
Om een corner te voorkomen?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe ik snapte er geen fuck van waarom ie achter die bal aanliep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |