De nieuwe aanpak in VBL 
Hier verder?quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd, wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Inderdaad, Culina stond alweer bijna, was niets aan de hand. Maar toch aardig.quote:
Tempo gaat omhoog nu juistquote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
Gebeurt weinig volgens mij op dit moment, of ..
dat zei ik net ook alquote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zag ik het nou goed of bedriegen mijn ogen mij? Farfan voetbalde binnen de 16 zonder te vallen
Nee, nee, nee, Huntelaar maakt nooit schwalbesquote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zag ik het nou goed of bedriegen mijn ogen mij? Farfan voetbalde binnen de 16 zonder te vallen
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
hacksquote:Op zondag 18 maart 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
tele2quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef teamlead het volgende:
waar kijken jullie die wedstrijd? ik zoek me scheel naar een werkende link
niet zo negatief hequote:Op zondag 18 maart 2007 15:04 schreef RayMania het volgende:
Zal wel 1-1 worden voor rust.
Live wedstrijden via Internet streams #17quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef teamlead het volgende:
Goaltv2 op tvants of PPmate.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef teamlead het volgende:
Thuisquote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef teamlead het volgende:
waar kijken jullie die wedstrijd?
http://forum.fok.nl/topic/996662/2/50quote:Op zondag 18 maart 2007 15:05 schreef teamlead het volgende:
Opbokken met je valse tussenstandenquote:
niks nieuws..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax speelt 10x feller dan psv
Tief op.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax speelt 10x feller dan psv
stond al 3 keer 0-1 dus niet aanstellen en je kon ook zelf ff kijken op http://www.vi.nl/scoreb2.html ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opbokken met je valse tussenstanden
Ik kreeg er een week ban voorquote:Op zondag 18 maart 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opbokken met je valse tussenstanden
Weet ikquote:
Op de lat... Ajax moet gaan oppassen!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef knep het volgende:
Aangezien PSV zo'n moeite heeft met scoren zie ik dit niet meer goed komen.
Het blijft een dramaquote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Steek schat een hoge bal weer eens verkeerd in.
Toch nogquote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Corner voor ajax nog
Wehehehe, hij zit wel mooi bij de club die dik bovenaan staatquote:Op zondag 18 maart 2007 15:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jaa reiziger, zit je toch mooi bij de verkeerde ploeg he?
Die ploeg die nu achter staat?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Wehehehe, hij zit wel mooi bij de club die dik bovenaan staat![]()
wat wilde je zeggen dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
je hebt een avatarquote:
KAMPIOENEN!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het voetbal aan Ajax-kant is wel beter.
Nee, dat zie je tochquote:Op zondag 18 maart 2007 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zijn![]()
(dan hebben we die post ook weer gehad)
Inderdaad, de schoten zijn niet veel bij Ajax de afgelopen jarenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Davods, what the fuck. Zelden zo'n schot gezien.
Pegel van Davids van ongeveer 40 meter snoeihard tegen lat en dan tegen gomesquote:
0-2 Sneijder trouwens.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:15 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Inderdaad, de schoten zijn niet veel bij Ajax de afgelopen jaren![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
iemand gifje deze gaat in de verzameling!
vóór!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie stemt mee?!
Doelpunt van het seizoen![]()
![]()
![]()
ik wist hetquote:Op zondag 18 maart 2007 15:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW
[..]
JODENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
5 punten nog als je hier wint toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt maar ik zeg wel: PSV wordt het niet... die vallen helemaal uit elkaar
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
http://www.yoki.org/ajax/Goal%20Sneijder.avi
Huntelaarquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie heeft de 1e gescored?
psv wordt nog steeds kampioen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef w00h00 het volgende:
Hoor die joden in het Ajax vak! geweldiggggg
AMSTERDAM VOETBAL HOOFDSTAD!
en winnende stink joodquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En jij bent een stinkjood die het stiekem wel ok vindt als Ajax kampioen wordt.
Kan je een gifje maken van dat schot van Davids... die is gewoonquote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
Waaruit blijkt datquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En jij bent een stinkjood die het stiekem wel ok vindt als Ajax kampioen wordt.
Minuutje of 4 hierquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden jullie vertraging nu pas juiche voor die goal ?
mooie goal inderdaad..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
waarom denk je dat ie Landzaat elke keer oproeptquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Affelay levert makkelijk de bal in hoor ik nu, lekkere keuze Van Basten
Hierquote:Op zondag 18 maart 2007 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is freek99 gebleven? Is het licht uit gegaan lampje?
Ik heb die helaas niet opgeslagen!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je een gifje maken van dat schot van Davids... die is gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezoquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Astherushcomes het volgende:
omg dit is ff mooi voor de competitie!!!!![]()
Voor die AVI's moet je XviD installeren:quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan die .avi van Sneijder niet afspelen. Iemand nog een gifje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |