abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47431198
Niet dan. Verdonk komt bij de volgende verkiezingen echt niet meer terug hoor.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:48:57 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47433152
Ik heb veel onzintopics gezien in POL, waarvan een aantal van mijn hand (mea culpa), maar het droeve van deze is dat ie juist serieus bedoeld is. Wat een ongefundeerde (s)linkse losse flodder zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 19-03-2007 14:00:14 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47433643
Nee Broekie, dit is een van de sterkere topics in POL want oh zo waar. Het is blijkbaar erg confronterend, er wordt ook weinig tegenin gebracht.
pi_47433903
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Nee Broekie, dit is een van de sterkere topics in POL want oh zo waar. Het is blijkbaar erg confronterend, er wordt ook weinig tegenin gebracht.
Het is inderdaad confronterend. Confronterend dat er zoveel dwaze mensen zijn die dit echt geloven.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_47434016
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Het is inderdaad confronterend. Confronterend dat er zoveel dwaze mensen zijn die dit echt geloven.
Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen. Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen. Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
pi_47434227
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen. Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen. Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
Rechtse mensen koppelen aan racistische mensen getuigt van dwaasheid. Het liberale gedachtengoed is gebaseerd op gelijkheid tussen personen en positieve discriminatie is, zoals het woord al zegt, ook een vorm van discriminatie.

Bovendien dragen je generalisaties niets bij aan wederzijds begrip. Dat je zo laag bent gezonken om je aversie tegen liberalen te spuien, via smaad, vind ik jammer.
pi_47434337
Dat kan wel kloppen. Moslims zijn immers geen ras
pi_47434389
quote:

[..]

Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen.
De uitvoer van die plannen zijn dan ook niet echt in overeenstemming met het liberale gedachtegoed.
quote:
Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen.
Laat dat positief maar weg, discriminatie is discriminatie
quote:
Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder.
Rechts is nu automatisch racistisch? Wat maakt dat links wel niet die graag 'positieve' discriminatie als oplossing wil zien?
quote:
Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
De enige juiste conclusie die je uit jouw vreemde betoog zou kunnen halen is dat iedereen blijkbaar discrimineert en racistisch is.

De OP is al onzinnig, wat bijvoorbeeld alleen al blijkt uit de goed geintegreerde allochtonen die zich lokaal inzetten voor de VVD en zich dus blijkbaar aangetrokken voelen door de standpunten van deze partij.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:23:52 #109
3647 B.R.Oekhoest
pi_47434392
quote:
Om een understatement te gebruiken, IK heb wel eens sterkere topics gezien. Het is gewoon pure laster. Op die manier kun je bijvoorbeeld Groen Links wel betichten van het heulen met antikapitalistische doodseskaders.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47434563
quote:
Ga toch weg met je tendentieuze posts die geen enkel raakvlak hebben met de werkelijkheid en vooral bedoeld zijn om te zuigen. Rechts in een woord noemen met racisme getuigt van bitter weinig fatsoen en is tekenend voor jouw manier van posten. Een hoop bombarie maar zonder enige onderbouwing.
pi_47434614
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ga toch weg met je tendentieuze posts die geen enkel raakvlak hebben met de werkelijkheid en vooral bedoeld zijn om te zuigen. Rechts in een woord noemen met racisme getuigt van bitter weinig fatsoen en is tekent voor jouw manier van posten. Een hoop bombarie maar zonder enige onderbouwing.
De uiterste rechtervleugel van de VVD en zo'n beetje de hele PVV passen toch gewoon prima bij de term racisme?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47434655
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

De uiterste rechtervleugel van de VVD en zo'n beetje de hele PVV passen toch gewoon prima bij de term racisme?
Hoe noem je dan bijvoorbeeld de SP met hun aversie tegen oost-Europese werknemers?
  maandag 19 maart 2007 @ 14:31:55 #113
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47434673
quote:

[..]

Wanneer dit gestaafd zou kunnen worden is het al een nuancering van de eerdere bewering.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:33:03 #114
3647 B.R.Oekhoest
pi_47434726
quote:

[..]

Ja hoor. Net zoals de SP en Groen Links prima passen bij 100 miljoen slachtoffers.
pi_47434919
quote:
Wat een onzin wat betreft de VVD. Ik zie het racisme niet bij de VVD. Met de PVV heb ik niets te maken.
pi_47434933
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe noem je dan bijvoorbeeld de SP met hun aversie tegen oost-Europese werknemers?
Dat schurkt er ook tegenaan natuurlijk.
pi_47435067
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat een onzin wat betreft de VVD. Ik zie het racisme niet bij de VVD. Met de PVV heb ik niets te maken.
Niet? Dan moet je toch beter kijken. Types als Van Schijndel en Wilders komen uit de VVD. En ook Kamp die in staat is te beweren dat we hier zwerfvuil hebben door de komst van onderontwikkelde zuiderlingen. Dat zit er allemaal vrij dicht tegenaan volgens mij.
pi_47435075
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja hoor. Net zoals de SP en Groen Links prima passen bij 100 miljoen slachtoffers.
Want?
pi_47435134
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Visitor1982 het volgende:
Rechts liberalen zijn aarts-conservatief.
Zullen we daar rechts-conservatieven van maken? Waaronder (helaas) een belachelijk groot deel van de VVD. Met liberaal heeft dat in ieder geval niets van doen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47435194
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet? Dan moet je toch beter kijken. Types als Van Schijndel en Wilders komen uit de VVD. En ook Kamp die in staat is te beweren dat we hier zwerfvuil hebben door de komst van onderontwikkelde zuiderlingen. Dat zit er allemaal vrij dicht tegenaan volgens mij.
Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?
pi_47435327
quote:
Die types zitten niet voor niets niet meer bij de VVD. Ik ken de uitspraak en context niet van Kamp. Met Henk Kamp is verder niets mis.

Tendentieuze aantijgingen aan het adres van de VVD.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:53:49 #122
3647 B.R.Oekhoest
pi_47435547
pi_47435558
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die types zitten niet voor niets niet meer bij de VVD. Ik ken de uitspraak en context niet van Kamp. Met Henk Kamp is verder niets mis.

Tendentieuze aantijgingen aan het adres van de VVD.
Kamp is gewoon een boer die bang is voor buitenlanders. Maar hij was bij Pauw en Witteman vorig jaar in staat om het hele zwerfvuil probleem in Nederland op het conto van de buitenlanders te schuiven. En ruim voor die tijd was hij als asielwoordvoerder natuurlijk ook al niet al te subtiel.
pi_47435651
quote:
Ach, ik ging toch serieus op een aspect in (wat gelet op de idioterie van de stelling al heel wat is), maar daar wordt gewoon niet op ingegaan.

Als jij dit een sterke topic wenst te noemen en ook nog "o zo waar", dan moet ik toch twijfelen aan of je objectiviteit of jouw intelligentie. Gek eigenlijk... dat ik net doe alsof ik jouw objectiviteit niet snel in twijfel zal trekken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:59:16 #125
3647 B.R.Oekhoest
pi_47435752
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?
Jahaaaa, Karremans persoonlijk heeft dat met Milosevic bekokstoofd, wist je dat niet? Die hele vredesmissie was eigenlijk een dekmantel om die moslims daar eens even zu ausradieren.
pi_47435894
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef du_ke het volgende:
Kamp is gewoon een boer die bang is voor buitenlanders. Maar hij was bij Pauw en Witteman vorig jaar in staat om het hele zwerfvuil probleem in Nederland op het conto van de buitenlanders te schuiven. En ruim voor die tijd was hij als asielwoordvoerder natuurlijk ook al niet al te subtiel.
Net alsof dat hem een racist zou maken. Ik heb Henk Kamp nog nooit op racisme kunnen betrappen. Tenzij kritiek uiten op allochtonen die niet functioneren tegenwoordig al racisme is.

Of Henk Kamp een boer is die bang is voor buitenlanders. Tsja wat ik daar mee moet is me een raadsel. Jij bent een boer die bang is voor Hollanders.
pi_47435975
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sinds wanneer maak jij je druk om genocide. Jij bent toch meer voor het ontkennen van genocide?
pi_47436074
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net alsof dat hem een racist zou maken. Ik heb Henk Kamp nog nooit op racisme kunnen betrappen. Tenzij kritiek uiten op allochtonen die niet functioneren tegenwoordig al racisme is.
Je zou die aflevering van P&W toch eens moeten bekijken om te zien hoe hij overkwam. Zal vanavond even proberen of het terug kan vinden. Ik had nooit zo veel tegen Kamp maar daar viel hij voor mij echt compleet door de mand.
quote:
Of Henk Kamp een boer is die bang is voor buitenlanders. Tsja wat ik daar mee moet is me een raadsel. Jij bent een boer die bang is voor Hollanders.
Ben geen boer en niet bang .
pi_47436341
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
Je zou die aflevering van P&W toch eens moeten bekijken om te zien hoe hij overkwam. Zal vanavond even proberen of het terug kan vinden. Ik had nooit zo veel tegen Kamp maar daar viel hij voor mij echt compleet door de mand.
2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.
quote:
Ben geen boer en niet bang .
Je komt toch uit dezelfde contreien als Kamp?
pi_47436437
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.
[..]
Misschien is xenofoob beter. Maar hij kwam echt extreem onnozel over.
quote:
Je komt toch uit dezelfde contreien als Kamp?
Bij lange na niet .
pi_47436705
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sinds wanneer maak jij je druk om genocide. Jij bent toch meer voor het ontkennen van genocide?
Alleen als ze niet hebben plaatsgevonden natuurlijk, grapjas.
pi_47436781
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef du_ke het volgende:
Misschien is xenofoob beter. Maar hij kwam echt extreem onnozel over.
Ik heb dat item niet gezien dus ik weet het niet. Ik vind hem geen racist of xenofoob.
quote:
Bij lange na niet .
Het Noorden is anders vrij argrarisch. Dat maakt je een boer .
pi_47436861
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alleen als ze niet hebben plaatsgevonden natuurlijk, grapjas.
In Servië zijn er ongetwijfeld mensen die het ook geen genocide vinden. Het lijken net Turken.
pi_47436955
Uitzending was deze http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eman/bb.20061108.asf

Of via deze link vanaf minuut 31 ongeveer. In afrika is het een rotzooi dus maken ze er hier ook een rotzooi van .

http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=53
pi_47437126
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In Servië zijn er ongetwijfeld mensen die het ook geen genocide vinden. Het lijken net Turken.
O ja, de Wilders wijsheid. Persoon X heeft Persoon Y vermoord, dus heeft Persoon M ook Persoon N vermoord

Slaap zacht
pi_47437201
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Goh, als je de media volgt, dan lijkt alles wel erg dramatisch. Nooit achter de schermen gekeken?
SCH werkt bij de Publieke Omroep, hij zou er alles van moeten weten.
pi_47437323
De VVD is echt tegen hoger opgeleiden allochtonen ja .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47437394
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:
Uitzending was deze http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eman/bb.20061108.asf

Of via deze link vanaf minuut 31 ongeveer. In afrika is het een rotzooi dus maken ze er hier ook een rotzooi van .

http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=53
Nou ik zie niet wat jij ziet in zijn uitspraak. Hij zegt notabene dat we het met elkaar doen. Spijkers op laag water zoeken.
pi_47437612
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
O ja, de Wilders wijsheid. Persoon X heeft Persoon Y vermoord, dus heeft Persoon M ook Persoon N vermoord

Slaap zacht
De genocide in Sebrenica is net zo evident als die op de Armenen. Behalve dan natuurlijk bij Servische nationalisten en Turkse nationalisten. Aangezien jij bij de laatste groep hoort verbaas ik me over je selectieve verontwaardiging .
pi_47437661
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nou ik zie niet wat jij ziet in zijn uitspraak. Hij zegt notabene dat we het met elkaar doen. Spijkers op laag water zoeken.
Heb je de paar minuten erna ook gezien waarin hij compleet gekraakt werd door Swinkels en die andere knakker? Die maakten wel erg duidelijk dat hij poep praatte.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:46:17 #141
3647 B.R.Oekhoest
pi_47437680
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee, snap dat dan: Het is pas genocide als de slachtoffers moslims waren.
pi_47437728
Had de VVD jaren geleden niet al voorgesteld om hoger opgeleiden uit het buitenland te halen om zo de kenniseconomie in stand te kunnen houden en waar nodig te verbeteren?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47437756
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De genocide in Sebrenica is net zo evident als die op de Armenen. Behalve dan natuurlijk bij Servische nationalisten en Turkse nationalisten. Aangezien jij bij de laatste groep hoort verbaas ik me over je selectieve verontwaardiging .
Offtopic. Als je ook de klepel hebt gevonden, dan praten we wel verder.
pi_47438569
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef du_ke het volgende:
Heb je de paar minuten erna ook gezien waarin hij compleet gekraakt werd door Swinkels en die andere knakker? Die maakten wel erg duidelijk dat hij poep praatte.
Die kerel met die bril zegt dat Nederlanders onbeschofter zijn dan Duitsers en Belgen. Maakt hem dat ook een racist?
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Offtopic. Als je ook de klepel hebt gevonden, dan praten we wel verder.
Je bedoelt als ik net zoals jij ook ga ontkennen.
pi_47439011
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je bedoelt als ik net zoals jij ook ga ontkennen.
Neuh, het zou al wat schelen als je wat feiten kende en de definitie van genocide.
pi_47439105
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Neuh, het zou al wat schelen als je wat feiten kende en de definitie van genocide.
Turkije heeft niet ruim één miljoen Armeniërs afgeslacht? Dat waren zeker Mossad-agenten die zich voordeden als Turken?
pi_47439345
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef cultheld het volgende:

blaat
Behoorlijk offtopic. Ik wil je hier best over onderwijzen, maar niet hier.
pi_47439406
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Behoorlijk offtopic. Ik wil je hier best over onderwijzen, maar niet hier.
Ik hoef geen onderwijs van een nationalistische Turk. Ik raadpleeg liever feiten.
pi_47439460
quote:

[..]

Zelfs al neem je voor waar aan dat deze heren racistisch zijn, is het alsnog een drogreden. Dat heeft verder niks met de VVD als partij te maken. Ze zitten er niet voor niets meer bij.
pi_47439632
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoef geen onderwijs van een nationalistische Turk. Ik raadpleeg liever feiten.
Die terughoudende instelling is ook vaak te bekennen bij armenen als er sprake is van het op de agenda zetten van onafhankelijk onderzoek naar de gebeurtenissen. "Wij raadplegen onze eigen feiten wel" Waarom gaan ze niet naar een internationaal gerechtshof als ze zo zeker van hun zaak zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')