Het is inderdaad confronterend. Confronterend dat er zoveel dwaze mensen zijn die dit echt geloven.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Nee Broekie, dit is een van de sterkere topics in POL want oh zo waar. Het is blijkbaar erg confronterend, er wordt ook weinig tegenin gebracht.
Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen. Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen. Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is inderdaad confronterend. Confronterend dat er zoveel dwaze mensen zijn die dit echt geloven.
Rechtse mensen koppelen aan racistische mensen getuigt van dwaasheid. Het liberale gedachtengoed is gebaseerd op gelijkheid tussen personen en positieve discriminatie is, zoals het woord al zegt, ook een vorm van discriminatie.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen. Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen. Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
De uitvoer van die plannen zijn dan ook niet echt in overeenstemming met het liberale gedachtegoed.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen.
Laat dat positief maar weg, discriminatie is discriminatiequote:Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen.
Rechts is nu automatisch racistisch? Wat maakt dat links wel niet die graag 'positieve' discriminatie als oplossing wil zien?quote:Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder.
De enige juiste conclusie die je uit jouw vreemde betoog zou kunnen halen is dat iedereen blijkbaar discrimineert en racistisch is.quote:Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
Om een understatement te gebruiken, IK heb wel eens sterkere topics gezien. Het is gewoon pure laster. Op die manier kun je bijvoorbeeld Groen Links wel betichten van het heulen met antikapitalistische doodseskaders.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Nee Broekie, dit is een van de sterkere topics in POL want oh zo waar. Het is blijkbaar erg confronterend, er wordt ook weinig tegenin gebracht.
Ga toch weg met je tendentieuze posts die geen enkel raakvlak hebben met de werkelijkheid en vooral bedoeld zijn om te zuigen. Rechts in een woord noemen met racisme getuigt van bitter weinig fatsoen en is tekenend voor jouw manier van posten. Een hoop bombarie maar zonder enige onderbouwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
Het is niet dwaas, zie het maar aan de enorme aversie die deze mensen hebben tegen ieder initiatief om allochtonen aan het werk te helpen. Dan wordt er direct op positieve discriminatie e.d. gewezen. Het is niet zo erg hoor: rechtse mensen zouden er goed aan deon hun eigen racisme te erkennen, dat heb ik al zo vaak gezegd: pas dan kunnen we van daaruit verder. Nu plamuren ze het dicht. Nu wordt het niet herkend en erkend. De meeste duidelijke racistische users hier blijven ook maar ontkennen dat ze racistisch zijn.
De uiterste rechtervleugel van de VVD en zo'n beetje de hele PVV passen toch gewoon prima bij de term racisme?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je tendentieuze posts die geen enkel raakvlak hebben met de werkelijkheid en vooral bedoeld zijn om te zuigen. Rechts in een woord noemen met racisme getuigt van bitter weinig fatsoen en is tekent voor jouw manier van posten. Een hoop bombarie maar zonder enige onderbouwing.
Hoe noem je dan bijvoorbeeld de SP met hun aversie tegen oost-Europese werknemers?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De uiterste rechtervleugel van de VVD en zo'n beetje de hele PVV passen toch gewoon prima bij de term racisme?
Wanneer dit gestaafd zou kunnen worden is het al een nuancering van de eerdere bewering.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De uiterste rechtervleugel van de VVD en zo'n beetje de hele PVV passen toch gewoon prima bij de term racisme?
Ja hoor. Net zoals de SP en Groen Links prima passen bij 100 miljoen slachtoffers.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin wat betreft de VVD. Ik zie het racisme niet bij de VVD. Met de PVV heb ik niets te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
Dat schurkt er ook tegenaan natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe noem je dan bijvoorbeeld de SP met hun aversie tegen oost-Europese werknemers?
Niet? Dan moet je toch beter kijken. Types als Van Schijndel en Wilders komen uit de VVD. En ook Kamp die in staat is te beweren dat we hier zwerfvuil hebben door de komst van onderontwikkelde zuiderlingen. Dat zit er allemaal vrij dicht tegenaan volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin wat betreft de VVD. Ik zie het racisme niet bij de VVD. Met de PVV heb ik niets te maken.
Want?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja hoor. Net zoals de SP en Groen Links prima passen bij 100 miljoen slachtoffers.
Zullen we daar rechts-conservatieven van maken? Waaronder (helaas) een belachelijk groot deel van de VVD. Met liberaal heeft dat in ieder geval niets van doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Visitor1982 het volgende:
Rechts liberalen zijn aarts-conservatief.
Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je toch beter kijken. Types als Van Schijndel en Wilders komen uit de VVD. En ook Kamp die in staat is te beweren dat we hier zwerfvuil hebben door de komst van onderontwikkelde zuiderlingen. Dat zit er allemaal vrij dicht tegenaan volgens mij.
Die types zitten niet voor niets niet meer bij de VVD. Ik ken de uitspraak en context niet van Kamp. Met Henk Kamp is verder niets mis.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
Niet? Dan moet je toch beter kijken. Types als Van Schijndel en Wilders komen uit de VVD. En ook Kamp die in staat is te beweren dat we hier zwerfvuil hebben door de komst van onderontwikkelde zuiderlingen. Dat zit er allemaal vrij dicht tegenaan volgens mij.
Kamp is gewoon een boer die bang is voor buitenlanders. Maar hij was bij Pauw en Witteman vorig jaar in staat om het hele zwerfvuil probleem in Nederland op het conto van de buitenlanders te schuiven. En ruim voor die tijd was hij als asielwoordvoerder natuurlijk ook al niet al te subtiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die types zitten niet voor niets niet meer bij de VVD. Ik ken de uitspraak en context niet van Kamp. Met Henk Kamp is verder niets mis.
Tendentieuze aantijgingen aan het adres van de VVD.
Ach, ik ging toch serieus op een aspect in (wat gelet op de idioterie van de stelling al heel wat is), maar daar wordt gewoon niet op ingegaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
Jahaaaa, Karremans persoonlijk heeft dat met Milosevic bekokstoofd, wist je dat niet? Die hele vredesmissie was eigenlijk een dekmantel om die moslims daar eens even zu ausradieren.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?
Net alsof dat hem een racist zou maken. Ik heb Henk Kamp nog nooit op racisme kunnen betrappen. Tenzij kritiek uiten op allochtonen die niet functioneren tegenwoordig al racisme is.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef du_ke het volgende:
Kamp is gewoon een boer die bang is voor buitenlanders. Maar hij was bij Pauw en Witteman vorig jaar in staat om het hele zwerfvuil probleem in Nederland op het conto van de buitenlanders te schuiven. En ruim voor die tijd was hij als asielwoordvoerder natuurlijk ook al niet al te subtiel.
Sinds wanneer maak jij je druk om genocide. Jij bent toch meer voor het ontkennen van genocide?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kamp? Was hij niet ook degene die lintjes uitdeelde omdat de nederlandse militairen moslims in een genocideval lokten?
Je zou die aflevering van P&W toch eens moeten bekijken om te zien hoe hij overkwam. Zal vanavond even proberen of het terug kan vinden. Ik had nooit zo veel tegen Kamp maar daar viel hij voor mij echt compleet door de mand.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net alsof dat hem een racist zou maken. Ik heb Henk Kamp nog nooit op racisme kunnen betrappen. Tenzij kritiek uiten op allochtonen die niet functioneren tegenwoordig al racisme is.
Ben geen boer en niet bangquote:Of Henk Kamp een boer is die bang is voor buitenlanders. Tsja wat ik daar mee moet is me een raadsel. Jij bent een boer die bang is voor Hollanders.
2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
Je zou die aflevering van P&W toch eens moeten bekijken om te zien hoe hij overkwam. Zal vanavond even proberen of het terug kan vinden. Ik had nooit zo veel tegen Kamp maar daar viel hij voor mij echt compleet door de mand.
Je komt toch uit dezelfde contreien als Kamp?quote:Ben geen boer en niet bang.
Misschien is xenofoob beter. Maar hij kwam echt extreem onnozel over.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
2 weken geleden zat Kamp in P&W met Arib. Hij zei respect voor haar te hebben en haar een goed geïntegreerde allochtoon te vinden. Daarnaast had hij ook kritiek maar dat maakt hem toch geen racist. Kamp een racist noemen of dat insinueren is echt belachelijk en gewoon laster.
[..]
Bij lange na nietquote:Je komt toch uit dezelfde contreien als Kamp?
Alleen als ze niet hebben plaatsgevonden natuurlijk, grapjas.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om genocide. Jij bent toch meer voor het ontkennen van genocide?
Ik heb dat item niet gezien dus ik weet het niet. Ik vind hem geen racist of xenofoob.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef du_ke het volgende:
Misschien is xenofoob beter. Maar hij kwam echt extreem onnozel over.
Het Noorden is anders vrij argrarisch. Dat maakt je een boerquote:Bij lange na niet.
In Servië zijn er ongetwijfeld mensen die het ook geen genocide vinden. Het lijken net Turken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alleen als ze niet hebben plaatsgevonden natuurlijk, grapjas.
O ja, de Wilders wijsheid. Persoon X heeft Persoon Y vermoord, dus heeft Persoon M ook Persoon N vermoordquote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In Servië zijn er ongetwijfeld mensen die het ook geen genocide vinden. Het lijken net Turken.
SCH werkt bij de Publieke Omroep, hij zou er alles van moeten weten.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Goh, als je de media volgt, dan lijkt alles wel erg dramatisch. Nooit achter de schermen gekeken?
Nou ik zie niet wat jij ziet in zijn uitspraak. Hij zegt notabene dat we het met elkaar doen. Spijkers op laag water zoeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:
Uitzending was deze http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eman/bb.20061108.asf
Of via deze link vanaf minuut 31 ongeveer. In afrika is het een rotzooi dus maken ze er hier ook een rotzooi van.
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=53
De genocide in Sebrenica is net zo evident als die op de Armenen. Behalve dan natuurlijk bij Servische nationalisten en Turkse nationalisten. Aangezien jij bij de laatste groep hoort verbaas ik me over je selectieve verontwaardigingquote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
O ja, de Wilders wijsheid. Persoon X heeft Persoon Y vermoord, dus heeft Persoon M ook Persoon N vermoord
Slaap zacht
Heb je de paar minuten erna ook gezien waarin hij compleet gekraakt werd door Swinkels en die andere knakker? Die maakten wel erg duidelijk dat hij poep praatte.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou ik zie niet wat jij ziet in zijn uitspraak. Hij zegt notabene dat we het met elkaar doen. Spijkers op laag water zoeken.
Nee, snap dat dan: Het is pas genocide als de slachtoffers moslims waren.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In Servië zijn er ongetwijfeld mensen die het ook geen genocide vinden. Het lijken net Turken.
Offtopic. Als je ook de klepel hebt gevonden, dan praten we wel verder.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De genocide in Sebrenica is net zo evident als die op de Armenen. Behalve dan natuurlijk bij Servische nationalisten en Turkse nationalisten. Aangezien jij bij de laatste groep hoort verbaas ik me over je selectieve verontwaardiging.
Die kerel met die bril zegt dat Nederlanders onbeschofter zijn dan Duitsers en Belgen. Maakt hem dat ook een racist?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef du_ke het volgende:
Heb je de paar minuten erna ook gezien waarin hij compleet gekraakt werd door Swinkels en die andere knakker? Die maakten wel erg duidelijk dat hij poep praatte.
Je bedoelt als ik net zoals jij ook ga ontkennen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Offtopic. Als je ook de klepel hebt gevonden, dan praten we wel verder.
Neuh, het zou al wat schelen als je wat feiten kende en de definitie van genocide.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bedoelt als ik net zoals jij ook ga ontkennen.
Turkije heeft niet ruim één miljoen Armeniërs afgeslacht? Dat waren zeker Mossad-agenten die zich voordeden als Turken?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neuh, het zou al wat schelen als je wat feiten kende en de definitie van genocide.
Ik hoef geen onderwijs van een nationalistische Turk. Ik raadpleeg liever feiten.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Behoorlijk offtopic. Ik wil je hier best over onderwijzen, maar niet hier.
Zelfs al neem je voor waar aan dat deze heren racistisch zijn, is het alsnog een drogreden. Dat heeft verder niks met de VVD als partij te maken. Ze zitten er niet voor niets meer bij.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die terughoudende instelling is ook vaak te bekennen bij armenen als er sprake is van het op de agenda zetten van onafhankelijk onderzoek naar de gebeurtenissen. "Wij raadplegen onze eigen feiten wel"quote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoef geen onderwijs van een nationalistische Turk. Ik raadpleeg liever feiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |