Wil je op de lijst?quote:
Maar jij kan weer Zweedse gehaktballetjes etenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan overigens niet helaasanders was het wel leuk geweest
dat heet werk-en in mijn gevalquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Vindt ze een bezoek aan de Ikea belangrijker dan een tapasmeet met zoveel vreemden?!?!?!?!
Zet mij maar op de lijstquote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wil je op de lijst?
Ik ga nu even kijken wie er definitief meegaan. Dat is belangrijk ivm het reserveren. Niet overal kun je met 10+ man terecht namelijk
quote:
Check ShowChat maarquote:
Gedaan, niets wijzer gewordenquote:
ShowChat #1050 Carpe Kanoquote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Gedaan, niets wijzer gewordenIs 't trouwens normaal dat-die volstaat met smilies?
![]()
jah, ik kom normaal niet in SHO![]()
Dat kan niet als je niet op een lijst staatquote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet op de lijst geplaatst, dus streep mij maar weg
Good call, dear!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan niet als je niet op een lijst staat![]()
Mietjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef Pinball het volgende:
*afmeldt*
Ik heb helemaal geen zin om 6 uur in de trein te zitten.
Op de NS site staat al een uur geplande vertraging, en de laatste 2 keer dat ik niet meer thuis kon komen staan nog iets te vers in mijn geheugen.
Kom jij maar een keer deze kant op, kan je alvast wennen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef Ripley het volgende:
Mietje
Kom dan maar snel een andere keer naar boven de rivieren
Ik was je vergeten! Even kijken of ik er nog meer vergeten ben...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet op de lijst geplaatst, dus streep mij maar weg
Jamaar... Pinball komt niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afmelden, echt een onvatbaar fenomeen.
Goed idee! Brabo stappenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom jij maar een keer deze kant op, kan je alvast wennen.
*kuch*quote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef Aventura het volgende:
Oke, ik reken nu op 15 man. Er staan er meer in de lijst, maar ik heb niks meer van hen vernomen. Ik weet een goede tapasbar, Siempre. @ Sanne: dat is ook in de Pijp, maar Siempre staat in tegenstelling tot Bar Ca bekend om zijn goede tapas. Daarna kunnen we natuurlijk altijd uitwijken naar Bar Ca. Die staat weer bekend om z'n goede Cava. Als iedereen het ermee eens ik kan ik bellen om te reserveren. Zijn er andere suggesties of wensen laat 't weten! Maar omdat we met 15 man zijn wil ik wel tijdig reserveren om teleurstellingen te voorkomen
Ja, sorry, ik heb niet het hele topic door zitten spittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |