Oy, ik ben niet zwanger hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef Maanvis het volgende:
JMG eet voor twee!
Ha, dat zeggen ze ook over mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oy, ik ben niet zwanger hoor.
Ik heb deze site eens bezocht , en daarna www.bar-ca.com .... en ik werd aardig vrolijk van de menukaart , EN de special events met o.a. cocktail avonden , waaronder ook soms ( te weinig ben ik bang ) caipifruta@barca dagen ......quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Sanne het volgende:
Ik wil deze een keer uitproberen, maar dat hoeft niet perse met de meeting.
Da's in R'damquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Terra?
Heb ik zelf erg goede ervaringen mee
Huilie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tssk... met sommige hier in dit topic heb ik bijna dagelijks contact, ga er zelfs mee naar concerten en pas na twee maanden word ik op dit topic geattendeerd![]()
voor Avatura!!
Homo.quote:
Wie is avatura eigenlijk?quote:
Scherp!quote:
Ik ging er helemaal van uit dat jij gewoon komt!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tssk... met sommige hier in dit topic heb ik bijna dagelijks contact, ga er zelfs mee naar concerten en pas na twee maanden word ik op dit topic geattendeerd![]()
voor Aventura!!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
voor Aventura!!
Gevaarlijk, dat soort aannamesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ging er helemaal van uit dat jij gewoon komt!!!
Kom nou zeg, als ik mensen wil afzeiken dan ga ik wel naar m'n werk toequote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef luciano het volgende:
Die meet komt er dus NOOIT garandeer ik jullie . FOK is FOK niet meer van de begintijd . Toen was het leuk / spannend / etc etc . NU is het niet meer dan mekaar afzeiken , en hopen dat in reallife op een meet hetzelfde gaat gebeuren.
Ik denk het wel, want zoveel ""vreemden"" komen er nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef luciano het volgende:
Die meet komt er dus NOOIT garandeer ik jullie . FOK is FOK niet meer van de begintijd . Toen was het leuk / spannend / etc etc . NU is het niet meer dan mekaar afzeiken , en hopen dat in reallife op een meet hetzelfde gaat gebeuren. En ZEKER met zoveel "" vreemden "" onder elkaar uit verschillende subfora i.p.v 1 gezamenlijk forum vrees ik .
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
FOK!kersquote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?!?!?!?!?
doet dat er toe? iedereen is toch welkom mag ik hopen? anders kon de meet ook wel over msn geregeld worden he?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?!?!?!?!?
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doet dat er toe? iedereen is toch welkom mag ik hopen? anders kon de meet ook wel over msn geregeld worden he?
Ow wacht ik snap mquote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Volgens mij reageert UIO meer op de reactie over 'vreemden' dan op de mensen die reageren zelf.
Wil je op de lijst?quote:
Maar jij kan weer Zweedse gehaktballetjes etenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan overigens niet helaasanders was het wel leuk geweest
dat heet werk-en in mijn gevalquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Vindt ze een bezoek aan de Ikea belangrijker dan een tapasmeet met zoveel vreemden?!?!?!?!
Zet mij maar op de lijstquote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wil je op de lijst?
Ik ga nu even kijken wie er definitief meegaan. Dat is belangrijk ivm het reserveren. Niet overal kun je met 10+ man terecht namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |