Ik heb mezelf er even uit gehaald.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Aventura het volgende:
19 mei it is!
Ik ga nu even mijn op compleet maken (dus alle namen). Dan ga ik op basis daarvan reserveren. Ik denk dat dat wel echt nodig is. Geef even een gil als je er niet tussenstaat maar er wel tussen wilt, of vice versa
Gronk wil ook wel komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Aventura het volgende:
19 mei it is!
Ik ga nu even mijn op compleet maken (dus alle namen). Dan ga ik op basis daarvan reserveren. Ik denk dat dat wel echt nodig is. Geef even een gil als je er niet tussenstaat maar er wel tussen wilt, of vice versa
Wat Be zegtquote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er even uit gehaald.
Donequote:Op donderdag 12 april 2007 14:43 schreef golfer het volgende:
19 mei is voor Bluezz en mij geen optie, dan zitten we in Frankrijk.
Dus onze namen mogen uit het lijstje worden gehaald.
Sorry hoorquote:
...maar wel om begrijpelijke redenenquote:
moet je opletten stomme koequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh. Een niet-geheime tapasmeet? Waarom weet ik daar dan weer niks van?
Dan weet je het nu! Maak ik hieruit op dat je komt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh. Een niet-geheime tapasmeet? Waarom weet ik daar dan weer niks van?
gewoon met je pda vanuit de kroegquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vanavond ben ik er trouwens niet.
19 mei even onder voorbehoud, aangezien er dan wat collega's op vakantie zijn en ik waarschijnlijk standby dienst heb.
Het kan nooit wat geweest zijn, het regende immers nietquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
De pre meeting @ the Vondelpark today was een groot succes.
Rosé en witte wijn op een zompig kleedje.
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
Waarom lees ik nou geweldige notenquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |