Dat het openbaar is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Re het volgende:
wat is er eigenlijk zo "niet" geheim aan?
De vorige was wel geheim.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:59 schreef Re het volgende:
wat is er eigenlijk zo "niet" geheim aan?
Onschuldig om zich heen kijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
DropshotsDat doet me ontzettend denken aan een andere avond met sanne
Topavondquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef Sanne het volgende:
Heej lekker ding!
Topic teruggevonden, van de officiële enige echte geheime tapas meet.
Tapaz meeting napraat topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry.quote:
Ik kan er inmiddels om lachen hoor, samen met jou zelfsquote:
Zondag maar weer even bijkleppen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels om lachen hoor, samen met jou zelfs
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zondag maar weer even bijkleppen dan?
Met Sangria.quote:
Ook nogquote:
Het komt goed als jullie me om 23 uur naar buiten duwen.quote:
Dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het komt goed als jullie me om 23 uur naar buiten duwen.
En niet meer terug laten.
Ehh...dat komt me bekend voorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het komt goed als jullie me om 23 uur naar buiten duwen.
En niet meer terug laten.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Onschuldig om zich heen kijkt.![]()
Moi? Dropshots?
Dat moeten bijna minderjarige jongetjes met petjes geweest zijn!
Die konden mooi bij die 3 mega mutsen van gisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
jongens van onder de 25 met het IQ van Bonnie st Claire en een petje, mijn specialiteit
![]()
En over trio's pratenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die konden mooi bij die 3 mega mutsen van gisteren.
Wat een domme wijven, echt niet normaal. Ook constant aan het bellen etc.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef luciano het volgende:
[ mod-mode-on ] Kappen met die SC ] mod-mode-off ]![]()
Watjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:45 schreef luciano het volgende:
NIET in een tapastent waar de muziek HARDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD staat![]()
Zijn dat niet de Red Hot Chili Bastards?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef Sanne het volgende:
20 april Melkweg
Fake it or leave it
- Guns n Roses
- David Bowie
- Red Hot Chili Peppers
(coverbandjes)
Kunnen we dit niet combineren?
Dan ruil je maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik herhaal: nee want dan kan ik niet
beetje jammer dat ik komende dagen niet op werk kom en dan ben ik te laat. bovendien zit de zaterdag er ook aan vastgeplakt van 9 tot 18 dus dat wordt niksquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niemand die je shift wil overnemen dan?
20 april is over precies 3 weken
Oh daar wou ik ook al heengaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef Sanne het volgende:
20 april Melkweg
Fake it or leave it
- Guns n Roses
- David Bowie
- Red Hot Chili Peppers
(coverbandjes)
Kunnen we dit niet combineren?
Had het er gisteren al over met Irmo ja. Zal er iig zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zijn dat niet de Red Hot Chili Bastards?
En ja ik voel een combi opkomen![]()
edit: je had de namen van de 'echte'bands genoemd
De coverbandjes zijn dus inderdaad de Red Hot Chili Bastards, Gunz n'Rozes, All The Young Dudes:P
quote:
Nee, ik ook niet natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 00:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ligt aan de datum; op 21 april kan ik niet.
Hm, dat is wel een goed punt. En voor tapas moet je wel de tijd nemen vind ik.quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
wordt wel vroeg eten dan, coverbende begint al om 20:00 ofzo.
Daaromquote:Op zondag 1 april 2007 11:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een goed punt. En voor tapas moet je wel de tijd nemen vind ik.
Ik ook. Die coveravond wordt sowieso leuk, voor de tapas bedenken we een andere avondquote:Op zondag 1 april 2007 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
DIe coveravond ga ik sowieso heen, sterker nog ik ga zo richting Leidse (Ajax, sangriaavond EN Jack Daniels party EN happy Hour in de black) en dan haal ik meteen 2 kaarten bij de melkweg zodra de kassa open is
.
Tickets zijn besteld (nou ja, gekocht al)quote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook. Die coveravond wordt sowieso leuk, voor de tapas bedenken we een andere avond
Bijvoorbeeld 27 of 28 april (vij/za).
Ik heb mezelf er even uit gehaald.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Aventura het volgende:
19 mei it is!
Ik ga nu even mijn op compleet maken (dus alle namen). Dan ga ik op basis daarvan reserveren. Ik denk dat dat wel echt nodig is. Geef even een gil als je er niet tussenstaat maar er wel tussen wilt, of vice versa
Gronk wil ook wel komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Aventura het volgende:
19 mei it is!
Ik ga nu even mijn op compleet maken (dus alle namen). Dan ga ik op basis daarvan reserveren. Ik denk dat dat wel echt nodig is. Geef even een gil als je er niet tussenstaat maar er wel tussen wilt, of vice versa
Wat Be zegtquote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er even uit gehaald.
Donequote:Op donderdag 12 april 2007 14:43 schreef golfer het volgende:
19 mei is voor Bluezz en mij geen optie, dan zitten we in Frankrijk.
Dus onze namen mogen uit het lijstje worden gehaald.
Sorry hoorquote:
...maar wel om begrijpelijke redenenquote:
moet je opletten stomme koequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh. Een niet-geheime tapasmeet? Waarom weet ik daar dan weer niks van?
Dan weet je het nu! Maak ik hieruit op dat je komt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh. Een niet-geheime tapasmeet? Waarom weet ik daar dan weer niks van?
gewoon met je pda vanuit de kroegquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vanavond ben ik er trouwens niet.
19 mei even onder voorbehoud, aangezien er dan wat collega's op vakantie zijn en ik waarschijnlijk standby dienst heb.
Het kan nooit wat geweest zijn, het regende immers nietquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
De pre meeting @ the Vondelpark today was een groot succes.
Rosé en witte wijn op een zompig kleedje.
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
Waarom lees ik nou geweldige notenquote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef Sanne het volgende:
Tapaz bij het HRC.
Geweldigenoten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |