Oy, ik ben niet zwanger hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef Maanvis het volgende:
JMG eet voor twee!
Ha, dat zeggen ze ook over mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oy, ik ben niet zwanger hoor.
Ik heb deze site eens bezocht , en daarna www.bar-ca.com .... en ik werd aardig vrolijk van de menukaart , EN de special events met o.a. cocktail avonden , waaronder ook soms ( te weinig ben ik bang ) caipifruta@barca dagen ......quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Sanne het volgende:
Ik wil deze een keer uitproberen, maar dat hoeft niet perse met de meeting.
Da's in R'damquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Terra?
Heb ik zelf erg goede ervaringen mee
Huilie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tssk... met sommige hier in dit topic heb ik bijna dagelijks contact, ga er zelfs mee naar concerten en pas na twee maanden word ik op dit topic geattendeerd![]()
voor Avatura!!
Homo.quote:
Wie is avatura eigenlijk?quote:
Scherp!quote:
Ik ging er helemaal van uit dat jij gewoon komt!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Tssk... met sommige hier in dit topic heb ik bijna dagelijks contact, ga er zelfs mee naar concerten en pas na twee maanden word ik op dit topic geattendeerd![]()
voor Aventura!!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
voor Aventura!!
Gevaarlijk, dat soort aannamesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ging er helemaal van uit dat jij gewoon komt!!!
Kom nou zeg, als ik mensen wil afzeiken dan ga ik wel naar m'n werk toequote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef luciano het volgende:
Die meet komt er dus NOOIT garandeer ik jullie . FOK is FOK niet meer van de begintijd . Toen was het leuk / spannend / etc etc . NU is het niet meer dan mekaar afzeiken , en hopen dat in reallife op een meet hetzelfde gaat gebeuren.
Ik denk het wel, want zoveel ""vreemden"" komen er nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef luciano het volgende:
Die meet komt er dus NOOIT garandeer ik jullie . FOK is FOK niet meer van de begintijd . Toen was het leuk / spannend / etc etc . NU is het niet meer dan mekaar afzeiken , en hopen dat in reallife op een meet hetzelfde gaat gebeuren. En ZEKER met zoveel "" vreemden "" onder elkaar uit verschillende subfora i.p.v 1 gezamenlijk forum vrees ik .
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
FOK!kersquote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?!?!?!?!?
doet dat er toe? iedereen is toch welkom mag ik hopen? anders kon de meet ook wel over msn geregeld worden he?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?!?!?!?!?
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doet dat er toe? iedereen is toch welkom mag ik hopen? anders kon de meet ook wel over msn geregeld worden he?
Ow wacht ik snap mquote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Volgens mij reageert UIO meer op de reactie over 'vreemden' dan op de mensen die reageren zelf.
Wil je op de lijst?quote:
Maar jij kan weer Zweedse gehaktballetjes etenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan overigens niet helaasanders was het wel leuk geweest
dat heet werk-en in mijn gevalquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Vindt ze een bezoek aan de Ikea belangrijker dan een tapasmeet met zoveel vreemden?!?!?!?!
Zet mij maar op de lijstquote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wil je op de lijst?
Ik ga nu even kijken wie er definitief meegaan. Dat is belangrijk ivm het reserveren. Niet overal kun je met 10+ man terecht namelijk
quote:
Check ShowChat maarquote:
Gedaan, niets wijzer gewordenquote:
ShowChat #1050 Carpe Kanoquote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Gedaan, niets wijzer gewordenIs 't trouwens normaal dat-die volstaat met smilies?
![]()
jah, ik kom normaal niet in SHO![]()
Dat kan niet als je niet op een lijst staatquote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet op de lijst geplaatst, dus streep mij maar weg
Good call, dear!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan niet als je niet op een lijst staat![]()
Mietjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef Pinball het volgende:
*afmeldt*
Ik heb helemaal geen zin om 6 uur in de trein te zitten.
Op de NS site staat al een uur geplande vertraging, en de laatste 2 keer dat ik niet meer thuis kon komen staan nog iets te vers in mijn geheugen.
Kom jij maar een keer deze kant op, kan je alvast wennen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef Ripley het volgende:
Mietje
Kom dan maar snel een andere keer naar boven de rivieren
Ik was je vergeten! Even kijken of ik er nog meer vergeten ben...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet op de lijst geplaatst, dus streep mij maar weg
Jamaar... Pinball komt niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afmelden, echt een onvatbaar fenomeen.
Goed idee! Brabo stappenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom jij maar een keer deze kant op, kan je alvast wennen.
*kuch*quote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef Aventura het volgende:
Oke, ik reken nu op 15 man. Er staan er meer in de lijst, maar ik heb niks meer van hen vernomen. Ik weet een goede tapasbar, Siempre. @ Sanne: dat is ook in de Pijp, maar Siempre staat in tegenstelling tot Bar Ca bekend om zijn goede tapas. Daarna kunnen we natuurlijk altijd uitwijken naar Bar Ca. Die staat weer bekend om z'n goede Cava. Als iedereen het ermee eens ik kan ik bellen om te reserveren. Zijn er andere suggesties of wensen laat 't weten! Maar omdat we met 15 man zijn wil ik wel tijdig reserveren om teleurstellingen te voorkomen
Ja, sorry, ik heb niet het hele topic door zitten spittenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik meld me ook af. Helaas, het leek me heel leuk en er komen leuke mensen.
Als je nou gewoon gisteren naar Fokradio was gekomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef Aventura het volgende:
Jammer, was wel benieuwd naar je
Misschien een volgende keer
Ik ben zo'n oen die het overduidelijke knalgele PM-mapje dagenlang over het hoofd zietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nou gewoon gisteren naar Fokradio was gekomen
Noujazeg! En ze hadden nog wel allemaal choclaatjes en een sexboek van Kim Holland klaargelegd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben zo'n oen die het overduidelijke knalgele PM-mapje dagenlang over het hoofd ziet
Als er een persoonlijk boodschap instond zou het best eens kunnen zijn dat ik dat boek ooit gedoneerd hebquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Noujazeg! En ze hadden nog wel allemaal choclaatjes en een sexboek van Kim Holland klaargelegd!![]()
En wij vonden al dat Kim Holland zo netjes schreef!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als er een persoonlijk boodschap instond zou het best eens kunnen zijn dat ik dat boek ooit gedoneerd heb
De opdracht is in dat geval wel echt van Kim hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En wij vonden al dat Kim Holland zo netjes schreef!
MSN is dan ook stukken handigerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben zo'n oen die het overduidelijke knalgele PM-mapje dagenlang over het hoofd ziet
Kim holland geeft seksboeken met opdrachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
De opdracht is in dat geval wel echt van Kim hoor
Ik ben een beetje bang van Kim Hollandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Noujazeg! En ze hadden nog wel allemaal choclaatjes en een sexboek van Kim Holland klaargelegd!![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Was dat boek van jou, Ripley!En ik maar denken dat Martijn seksboeken van Kim Holland verzamelde.
Als ik haar zie heb ik meteen geen zin meer in sex.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang van Kim Holland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |