ik heb haar net gesproken en ze zijn allemaal veilig en ongedeerd uit het huis gekomen.quote:Lady-wrb, grappig dat je je pannenlappen hebt verkocht, ga je nu weer nieuwe voor jezelf maken of ga je een handeltje opzetten?
Heb je ze al gesproken lady?
Jij woont zeker een eind bij me vandaan..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:07 schreef m@x het volgende:
Hier is het alleen nog maar koud en somber.
Binnen! Ik ben gek op sneeuw. Oh... het is weer gestopt, jammer.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:15 schreef snoopy het volgende:
Hier sneeuwt het gigantisch. Wij blijven maar binnen vandaag![]()
Ik zit nu in Rotterdam. Of het nou glad is of niet, rijles is engquote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Jij woont zeker een eind bij me vandaan..
Het blijft zelfs liggen nu...Ben benieuwd hoe dat straks met rijles gaat, of het dan glad is.
Vlakbij het Hofpleinquote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef jessie het volgende:
Rotterdam? Waar zit je?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef jessie het volgende:
Werk je in Rotterdam dan?
Wat jammer zeg... En ook wel een beetje raar dat het nu dan ineens naar diegene gaat die terugkomt van verlof!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Jelief het volgende:
moge, hier heeft het dikkevlokken gesneeuwd maar het blijft niet liggen. Emma vond het wel mooi!
Ik heb net telefoon gehad over het proefdraaien van vrijdag (sollicitatie bij kdv) De functie voor twee dagen is al wegnaar iemand die terug komt van zwangerschapsverlof. Beetje raar om dat pas achteraf te zeggen maarja. Ik blijf iig in de map voor een nieuw te openen lokatie. Dat vind ik zo mogelijk nog leuker, kan ik lekker samen met collega's een eigen sfeertje geven aan een groep.
Was al verkocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef cattie het volgende:
Wij gaan (als het niet al verkocht is) naar dit huis kijken. Lijkt ons een erg mooi huis, met die serre!!
Yep dat zegt me wel watquote:Op maandag 19 maart 2007 13:49 schreef LadyS het volgende:
Yoni, zegt dit je wat?
[afbeelding]
Donderdag een afspraak bij de hypotheker. Ben benieuwd wat we kunnen lenen(in het algemeen, niet alleen voor dit huis)
Ow dat lijkt op te schieten dan, leukquote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Jelief het volgende:
Nijna, Ze hebben al een lokatie en de (ver)bouwplannen zijn klaar ze wachten alleen op de toestemming van de gemeente.
was het maar waarquote:Op maandag 19 maart 2007 20:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het is inderdaad echte rete koud buiten.. brrrrr![]()
Bar, beetje te vroeg als te laat !.. Jeetje wat zijn jullie vroeg!
Hebben jullie dit filmpje al gezien.. Bedriegende Belgische Belspelmiep..![]()
Lady, ik zie dat jullie over 2 dagen al gaan verhuizen!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:37 schreef m@x het volgende:
Zit je rustig te werken, krijg je het volgende mailtje:
"Collegae,
Ivm een schietpartij en lopend politie onderzoek kan geen gebruik worden gemaakt van de rokers-middeningang. Als je aan die kant naar buiten kijkt zie je de commotie."
![]()
quote:
Dat was nog het verschrikkelijkste er aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Jezus M@x wat erg je kon dus niet roken vandaag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef E.T. het volgende:
Bij de fietsbel met Winnie de Poeh erop vond ik dat ik genoeg consessies voor d'r hele leven gedaan heb..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef E.T. het volgende:
Bij de fietsbel met Winnie de Poeh erop vond ik dat ik genoeg consessies voor d'r hele leven gedaan heb..
Als je kan blijven freelancen lijkt me dat ideaal. Die vaste job daar kan dan toch nog altijd later? Zeker als je er toch een beetje in blijft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hoop ook voor jullie dat het iets is
Heb net een gesprek gehad met iemand waar ik al een tijdje voor werk of eigenlijk voor zou moeten werken. Aangezien ik nu niet of nauwelijks werk doe ik maar heel zelden een opdracht voor hen. Toch kreeg ik een baan aangeboden, vaaf oktober pas. Twee keer over de telefoon over gepraat, toen klonk het wel alsof het zou kunnen. Maar vandaag echt even gepraat. ik weet gewoon niet of ik over een half jaar wel kan werken, laat staan hoe ik die tijd in moet delen. Hij deed er luchtig over. Luchtiger dan kan denk ik. Ik had me voorgenomen om het wat open te houden maar hij wilde (logisch) wel wat duidelijke antwoorden. Die kan ik nu niet geven. Dus hij gaat verder kijken en ik zal waarschijnlijk freelance wel wat dingen voor hen blijven doen. Hij zei dat ik nog maar een paar dagen moest nadenken. Ik vind het wel jammer maar het is wel zo eerlijk denk ik, voor iedereen, zo. Maar ja wel echt jammer, van het werk dat ik graag zou willen doen.
Heel herkenbaar. Maar ik denk dat als je er een beetje kunt inblijven, je echt wel nog veel kans hebt later op die of een gelijkaardige plek. Je weet ook niet wat de toekomst brengt voor die andere persoon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ja behalve als er iemand anders op mijn plek zit dan Bass-Miss en dat is natuurlijk een logisch gevolg van zoiets. Ik denk er nog wel even over maar eigenlijk weet ik ergens wel dat ik het maar goed moet vinden zo. Het is gewoon jammer dat nu er dan eindelijk wel echt die mogelijkheden zijn, ik het zelf niet kan. Maar ja hopelijk dan alsnog of komt er dan wat nieuws.
Neen, maar vraag me af of het wel verstandig is Lady.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er iemand wel eens gehoord van een thuistest voor baarmoederhalskankeronderzoek?
ja hallo, ik kreeg m ook maar over de postquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef jolene het volgende:
[..]
Neen, maar vraag me af of het wel verstandig is Lady.
Hé lieve Lishe!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef Lishe het volgende:
Spannend Sugar! Ik ben heul benieuwd naar foto's en hoe en waar en alles...
Renzellino, hoe is het met je? las dat je Juul nar het kinderdagverblijf gaat. FIjn dat dat allemaal geregeld is.![]()
Ow gut zat aan zo'n etos test te denken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hallo, ik kreeg m ook maar over de post
heb er nooit om gevraagd
Yep wij hebben daar ook extra voor moeten betalen, later kregen wij het weer terug omdat ze ons vergeten waren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:16 schreef Noli. het volgende:
Tjee, moeilijk hoor Luchtbel. Maar denk er nog even over na, je hebt iig die paar dagen daarvoor.
Sugar veel plezier vanmiddag! Ik ben benieuwd.
Om het nog even inde huizenkoop en -verkoopsfeer te houden..
Weet iemand of het normaal is dat als je meedoet aan een "Open huizen-route" dat je daar dan ook een bepaald bedrag (i.v.m. plaatsen advertentie in krant) voor moet betalen?
HPV poemojn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef poemojn het volgende:
Die test test alleen op het virus, als hij positief is 'moet' je alsnog een uitstrijkje.
Ik had het zoals Bix, maar ik zou me niet al te druk maken. De kraamverzorgster haalt alles weer overhoop als het niet naar haar zin is en maakt het dan opnieuw opquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ff een vraagje : wat is een practische manier om een bedje op te maken? Zeiltje onder/boven hoeslaken en dan daar een flanellen luier overheen ? Hoe doen jullie dat ? Ik neem aan dat je niet het hele bed hoeft te verschonen als het even misgegaan is...of wel ???![]()
Oh wat zonde, Neuk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef Neuk het volgende:
Ik kon nadat de eerste kraamverzorgster weg was (na 2 dagen) echt helemaal niets meer terugvinden. Zelfs nu vind ik af en toe babykleertjes waar ze niet horen! (En die kleine dikko van mij past het natuurlijk niet eens meerSplinternieuwe kleertjes! Helaasje)
ja, dat scheelt wel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Lishe het volgende:
Ja vanaf half 11, maar ze woont ok erg in de buurt.
Bix en anderen, noemen jullie enge dingen, dingen waarvan je ziet dat je kind ze eng vindt ook bij naam? Dus dat je vraagt: vind je dat eng? Of: ben je bang?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:05 schreef bixister het volgende:
en is dat verhaal van cars niet ook nog een beetje moeilijk of spannend? ik zou juist in drukke tijden iets tiktakkerigs geven ofzo, lekker veilig, maar toch even afleiding. maar misschien ben ik momenteel wel wat al te voorzichtig ingesteld omdat anna ineens allerlei dingen eng vindt, zelfs stukjes uit de teletubbies (heeft piet ook erg gehad).
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:29 schreef bixister het volgende:
ja, maar als ze helemaal over de rooie naar je toe komt rennen lijkt het me ook weer niet zo raar om te zeggen "och meisje, vind je dit stukje een beetje eng?"![]()
Lief van jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef mama_van_pepijn het volgende:
m@x ik wilde je aanbieden om mijn cars dvd te verdubbelen voor je (verantwoord omschreven hè) maar toen bedacht ik me dat ik een engelse dvd heb en dat jouw Kai daar niks aan heeft. Ik speur nog even verder naar een NL versie.
Nee, maar 14 april heeft de makelaar een "kom en kijk" georganiseerd. Hopelijk komen daar wat mensen op af. Ik heb inmiddels een stuk of zes huizen op het oog. Gewoon voor de zekerheid. Zodra er zicht is op verkoop van ons huis moet ik als de donder op zoek naar iets anders. Gelukkig is er in de wijk waar ik wil wonen voldoende aanbod.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Sugar het volgende:
Nog geen bezichtigingen gehad voor jullie huis, Max?
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef bixister het volgende:
vast niet hoor syrena, 't is een heel saai rapport.of zit jij bij een economie-bieb.
Ja das van de Ikea denk ik. Maar dat vind ik te rommelig staan hier in huis. Ik wil op de plek waar nu de box staat straks ook een speelhoek maken. Met zo'n kleed waar je met auto's op kunt rijden enzo. Daarom moet ik niet een te groot ding hebben omdat we maar een kleine woonkamer hebben. En wil juist dat Mikael de ruimte heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:58 schreef Neuk het volgende:
MeNicole: Bij Diaan thuis staat een handig kastje waar je bakken in kunt schuiven. Het leek me ideaal. Misschien heeft zij een foto daarvan
(Wij gaan zelf hier beneden een paar m2 speelhoek maken als 't jochie de box ontgroeid is.)
naaaah, binnen is ook nog genoeg te doen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:43 schreef Nijna het volgende:
Daar ligt nog aardig wat werk lady-wrb. Maar het lekkere weer komt eraan dus dan zal het vast niet een enorme straf zijn om buiten bezig te zijn... toch?!
Ik vind het eigenlijk nog wel wat meevallen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:03 schreef lady-wrb het volgende:
een kleine impressie van de bende in de achtertuin![]()
dr valt nog het één en ander op te ruimen
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Belana het volgende:
wij waren vanmiddag met lois en jeroen en eva en iris en mijn schoonouders lekker naar wijk aan zeehet waaide wel hard, maar het was heerlijk. Mijn schoonvader is dus heel slecht, maar je kunt beter weg gaan dan thuis achter het raam gaan zitten en hij is een oude marineman, dus de zee vind ie geweldig. het was dus voor iedereen genieten
Dat kan iedereen gebeuren joh, echt. Zo moet je er maar over denken, je behoort nu tot het gros van kras- en deukjesmensenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:28 schreef texelonia het volgende:
Ik heb mijn eerste schade gereden vandaagMet inparkeren tegen auto gereden en nu zitten er een paar krasjes en plekjes waar de lak vanaf is op de bumper. Niets ernstigs dus maar het voelt wel kut
echt weer zo'n gevoel dat ik dus echt niks kan...
Mij niet. Ik heb nog geen rijbewijs, dus als er iemand is die echt niet kan rijden ben ik het hoor Tex!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:23 schreef Rottdog het volgende:
Of je parkeert de hoek van een huis in je auto![]()
Snel doorkletsen dan kunnen we een zonnig bankje makenquote:
Ik wil je anaraden wat de tijd met je kleine betreft geen concessies te doen. Ik heb het zelf 3 maanden gedaan en voelde me daar drie maanden erg kut bij, niet alleen je humeur op je werk, maar ook je humeur thuis en je werkprestaties lijden eronder.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:07 schreef Nijna het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen van mn werk, maar ik heb nog geen ja gezegd. Het gaat om meer uren dan ik in gedachten had en dan ik wil (zeker met een kleine op komst). Dus nog maar even kijken of we daarin tot een overeenkomst kunnen komen...
Ik heb daar vandaag dus naar gezocht, maar ze niet kunnen vindenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:56 schreef Lishe het volgende:
Mini-ijsjes met chocolade en nootjes zijn het...![]()
Dat was ook waar ik aan zat te denken. En als het nou financieel noodzakelijk was, dan was het nog een ander verhaal, maar dat is het niet. Ik ga nog even een paar keer diep ademhalen en dan zal ik even bellen en kijken wat ze zegt. Ik laat het nog wel weten hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:58 schreef FoN het volgende:
Ik wil je anaraden wat de tijd met je kleine betreft geen concessies te doen. Ik heb het zelf 3 maanden gedaan en voelde me daar drie maanden erg kut bij, niet alleen je humeur op je werk, maar ook je humeur thuis en je werkprestaties lijden eronder.
Zie, ik wist dat ik iets was vergeten mee te nemen van de AHquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:33 schreef Lishe het volgende:
Jessie![]()
FoN... Ik heb ze mij de albert heijn gekocht. Mini ijs snacks heten ze. Er zitten mini cornetto's, mini magnums en mini heule lekkere met chocolade en nootjes in. Succes! (En smakelijk!)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef Sugar het volgende:
Nijna, van harte!![]()
![]()
Wij hebben vandaag dan echt het huis gevonden dat we gaan kopen. Echt.![]()
![]()
![]()
Je bent al officiëel gaan kijken enzo?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:49 schreef Sugar het volgende:
Echt joh! Woehaaa.
Mijn vader was mee, die zei: Ja, dit moeten jullie echt doen, hoor. Dit moet je kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |