quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:04 schreef Kleintje het volgende:
Ah joh, wie weet hebben ze wel een reļntegratieplan voor je knieėn, die moeten straks ook wennen aan de nieuwe situatie
Ow ja, ik heb gisteren toch een partij ruzie gemaakt! We gingen de vuilniszakken in de auto proppen om ze bij zo'n ondergrondse container te dumpen, mocht van de gemeente gezien onze bak WEER is gejat.
Zie ik zo'n debiel met onze bak lopen sjouwen...
Dus ik er gelijk naartoe en i.p.v. dat ik rustig blijf schiet ik gelijk uit mijn slof. Hoe ie het in zijn kop haalt om onze container uit de tuin te halen, dat ie er zelf toch ook 1 heeft en dat wij nu moeten klooien met al onze vuilnis!
Weet je wat die lulhannes zegt 'er staat geen hek om jullie tuin en ik wist niet dat jullie hem zelf gebruiken'.
Toen werd ik dus echt giftig! Ik heb de bak beetgepakt, omgesmeten en mijn eigen vuil erin gedaan en de bak meegenomen. Staat hier nu op slot in de tuin, ik zet hem zo buiten om te laten legen.
Die vent was pissed en zei dat ie de politie ging roepen. Doe maar... leg jij dan maar uit dat je de kliko uit onze tuin hebt gejat, ik heb immers al aangifte gedaan!
Toen droop ie af!
Omdat we geen hek om de tuin hebben...![]()
Ja duh... er is storm geweest... alles is omgeflikkerd, niet meer te gebruiken. En we hebben even belangrijkere dingen dan zo'n 300 euro uit te geven voor een tuinhek terwijl we er toch nog niet gaan zitten!
We zouden daar komend weekend mee beginnen maar alleen om zo'n vent te sarren zou ik nu bijna gewoon wachten!
Zet die 2e dan ook maar vast, anders komt die vent die straks uit de tuin halen met het "excuus" dat jullie er 2 hebben staan en dat het niet eerlijk isquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo... de kliko staat weer schoon in de tuin. Ik heb de strijd om mijn kliko gewonnen. Hij staat lekker vast.
En... omdat ik aangifte heb gedaan krijg ik vanmiddag nog een nieuwe ook!!!!
heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja misschien wel lady, moet alleen ff een camera regelen dan, want die is naar hem gegaan
Jawel, maar dat ze duidelijk worden dan, nah neequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je geen telefoon met foto-mogelijkheden?
Tis toch jullie tuin?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook zo buurvrouw. van de zomer was ze aan het zeuren tegen anderen dat het zó'n uitdragerij bij ons in de voortuin was.
dr stonden fietsen, een skelter en een aanhanger.
ja en? we waren net terug van vakantie, het stond niet bij haar in de tuin, ze hebben zelf een camper die iedere keer half op de stoep staat en HAAR voortuin is opgeleukt met een zooitje oude gresbuizen, twee oude sleeėn en een wasmachineraampje.
beetje pot verwijt de ketel....
Bix, thnx, ik hoor volgende week donderdag meer over hoe en wanneer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:21 schreef bixister het volgende:
macka wat naar dat het je nu dus die veel heftiger operatie moet ondergaan. wanneer is 't? succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |