ik heb haar net gesproken en ze zijn allemaal veilig en ongedeerd uit het huis gekomen.quote:Lady-wrb, grappig dat je je pannenlappen hebt verkocht, ga je nu weer nieuwe voor jezelf maken of ga je een handeltje opzetten?
Heb je ze al gesproken lady?
Jij woont zeker een eind bij me vandaan..quote:Op maandag 19 maart 2007 10:07 schreef m@x het volgende:
Hier is het alleen nog maar koud en somber.
Binnen! Ik ben gek op sneeuw. Oh... het is weer gestopt, jammer.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:15 schreef snoopy het volgende:
Hier sneeuwt het gigantisch. Wij blijven maar binnen vandaag![]()
Ik zit nu in Rotterdam. Of het nou glad is of niet, rijles is engquote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Jij woont zeker een eind bij me vandaan..
Het blijft zelfs liggen nu...Ben benieuwd hoe dat straks met rijles gaat, of het dan glad is.
Vlakbij het Hofpleinquote:Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef jessie het volgende:
Rotterdam? Waar zit je?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef jessie het volgende:
Werk je in Rotterdam dan?
Wat jammer zeg... En ook wel een beetje raar dat het nu dan ineens naar diegene gaat die terugkomt van verlof!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Jelief het volgende:
moge, hier heeft het dikkevlokken gesneeuwd maar het blijft niet liggen. Emma vond het wel mooi!
Ik heb net telefoon gehad over het proefdraaien van vrijdag (sollicitatie bij kdv) De functie voor twee dagen is al wegnaar iemand die terug komt van zwangerschapsverlof. Beetje raar om dat pas achteraf te zeggen maarja. Ik blijf iig in de map voor een nieuw te openen lokatie. Dat vind ik zo mogelijk nog leuker, kan ik lekker samen met collega's een eigen sfeertje geven aan een groep.
Was al verkocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef cattie het volgende:
Wij gaan (als het niet al verkocht is) naar dit huis kijken. Lijkt ons een erg mooi huis, met die serre!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |