Klopt, zit wel wat verschil in, heb trouwens nog een hele mooi hit, die ken je nog niet en daar was ik hier ooit beroemd mee geworden, t nummer heet Siberiaquote:Op zondag 18 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Dit wordt net weer zo'n hit als hyperwarp, die heeft rond de 200 hits en deze al 6 in 2 minuten![]()
Maar hyperwarp is iets sensuelers![]()
Tja, de SC loopt gewoon niet zo denderendquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
Er gebeurt niks op de streams, kom ik maar eens hier.... en hier ook niks ;-(
Is vaak op zaterdagavond/zondagnachtquote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Nee.... stil hè... overal.
Mwah, dit is al SC 15 vs COS 870... dat kan nooit alleen aan de zaterdag/zondag liggenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is vaak op zaterdagavond/zondagnacht
Nee dat kloptquote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dit is al SC 15 vs COS 870... dat kan nooit alleen aan de zaterdag/zondag liggen![]()
Trustequote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik heb het wel gezien, ga mn bedje opzoeken![]()
Zal ik doen Bong.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Siberia.mp3
Kijk maar of je dit wat vind Prospera(Als het goed is kende je deze nog niet)
Owww mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Siberia.mp3
Kijk maar of je dit wat vind Prospera(Als het goed is kende je deze nog niet)
als ik toevallig eens bij mn ouders logeer wacht mn moeder nog tot ik 's avonds thuisben, ben nu 35, 't gaat noooooooooit meer over!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
zo, en dan zal ik eens ff totally off-topic gaan...
De kid meldde me vanavond ff dat ie naar de bioscoop zou gaan.... met vrienden waar van er 2 een rijbewijs hebben... toch ff wennen dat er niet meer gevraagd wordt enzo, maar het gewoon verteld wordt.
Op zich had ik er niet zo'n moeite mee, maar stiekum zit ik me toch een beetje zorgen te maken: 5 pubers in de auto, de een waarschijnlijk nog meer bravoure dan de ander...
Kleine jongentjes worden groot![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zorgen over maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
zo, en dan zal ik eens ff totally off-topic gaan...
De kid meldde me vanavond ff dat ie naar de bioscoop zou gaan.... met vrienden waar van er 2 een rijbewijs hebben... toch ff wennen dat er niet meer gevraagd wordt enzo, maar het gewoon verteld wordt.
Op zich had ik er niet zo'n moeite mee, maar stiekum zit ik me toch een beetje zorgen te maken: 5 pubers in de auto, de een waarschijnlijk nog meer bravoure dan de ander...
Kleine jongentjes worden groot![]()
He, gelukkig, hij is een mannetje die zich aan zijn woord houdtquote:Op zondag 18 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
Mwah, wat betreft een heleboel factoren ben ik gewoon blij dat ik een zoon heb en geen dochter...![]()
Maar hij is 15 en het gaat nu ineens gewoon heel hard.
Wel grappig: hij had om 22.51 uur een SMSje gestuurd dat de film tot 00.20 uur zou duren, dat SMSje zag ik dus pas 10 minuten geleden![]()
Dus hij zal zo wel thuis zijn![]()
En niet eens, hij heeft het wel gezellig gehad, ze waren op de terugweg nog even ergens langs gegaan om wat te drinken, maar de enige andere onder de 16 die erbij was kwam niet binnenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Ben jij bezorgd, krijg je op je donder voor je sigaretten![]()
Ik wilde dat ik zoveel jaren terug een moeder had als jijquote:
Trustequote:Op zondag 18 maart 2007 01:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik zoveel jaren terug een moeder had als jijTruste nu.
Ik zeg niks als jij niks over mij zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik ben ook niet altijd leuk, lief en makkelijk hoor..... soms ben ik ook gewoon een kutwijf.
Die laaste woorden zullen (op fok) vast nog regelmatig tegen me gebruikt worden![]()
Ik zit me net te realiseren dat die opmerking op een eerste SC pagina nog linker is dan ergens zo midden in pagina 3 ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zeg niks als jij niks over mij zegt![]()
Zolang jij maar geen lief simpeltje bentquote:Op zondag 18 maart 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit me net te realiseren dat die opmerking op een eerste SC pagina nog linker is dan ergens zo midden in pagina 3 ofzo![]()
Maarre, ik zeg nix![]()
![]()
Check my posthistory dear..... ik ben zelfs nooit in het BB forum geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zolang jij maar geen lief simpeltje bent![]()
Ik ben niet zo, dat ik alles meteen moet checken.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zolang jij maar geen lief simpeltje bent![]()
Whahahaha zit je nou jezelf weer te quoten en nog antwoord te geven ookquote:Op zondag 18 maart 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo, dat ik alles meteen moet checken.
Trustequote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
trusten, mensen van het goede leven
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
trusten, mensen van het goede leven
PM is your friend.... hoewel dat natuurlijk niet echt offline isquote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wel een serieus vraagje voor je, maar dat doe ik liever offline![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb een dochter van 16 en ja dat is best moeilijk.
Madam wil uit (en dat deed ik ook op haar leeftijd)
Gisteren ging ze weg maar kwam gelukkig al vroeg weer thuis. 00.10.
Als ze bij iemand slaapt dan is de deal dat ze me een smsje stuurt als ze daar veilig binnen zit, en zo niet dan smst ze me als ze onderweg is naar huis (op de fiets)![]()
(Ik voed haar alleen op, heb geen auto anders had ik haar kunnen ophalen) maar schijt elk weekend peulen.
Al gaat het nu beter, Ze houd zich wel aan de afspraken
Wiijffie, ik mis je op COS, maar begrijp het ook wel weer hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb een dochter van 16 en ja dat is best moeilijk.
Madam wil uit (en dat deed ik ook op haar leeftijd)
Gisteren ging ze weg maar kwam gelukkig al vroeg weer thuis. 00.10.
Als ze bij iemand slaapt dan is de deal dat ze me een smsje stuurt als ze daar veilig binnen zit, en zo niet dan smst ze me als ze onderweg is naar huis (op de fiets)![]()
(Ik voed haar alleen op, heb geen auto anders had ik haar kunnen ophalen) maar schijt elk weekend peulen.
Al gaat het nu beter, Ze houd zich wel aan de afspraken
hahahahaquote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
Ik dank OLH nog regelmatig op mijn blote knieen dat ie niet half zo'n klotepuber is als ik was![]()
Dat is lief.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wiijffie, ik mis je op COS, maar begrijp het ook wel weer hoor.
Ik ben blij dat ik de pubertijd van mij kids achter me heb.![]()
![]()
Da's mooi want ik wilde nog even terugkomen op onze A. Christie verslaving.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik geef de SC maar weer eens een schopje.......![]()
Miss Silver zegt me nix, hoewel ik vrij zeker ben dat ik wel eens een Wentworth gelezen heb.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's mooi want ik wilde nog even terugkomen op onze A. Christie verslaving.![]()
Heb je Patricia Wentworth al eens gelezen, met Miss Silver als vrouwelijke tegenhanger van Miss Marple?
Sterker nog: Miss Silver was er 2 jaar eerder al.
Hier is alles netjes, heb een schoonmaak-tic.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
Nou morgen dus geen streams, ja van een leeg huis.
Heb ze vandaag precies 15 minuten aangehad.
Voordeel is dat ik veel boeken lees nu.. (en mijn huis ietsjes netter is (heel klein beetje maar hoor)![]()
Die heb ik allemaal al gelezenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Miss Silver zegt me nix, hoewel ik vrij zeker ben dat ik wel eens een Wentworth gelezen heb.
Ook erg goed en volgens Britse recensenten de nieuwe "Queen of crime" : Minette Walters.
Door Het IJshuis kwam ik bij Minette Walters terecht: tijdens een vakantie op een camping in Frankrijk waar ze een kleine "bibliotheek" hadden, waar toevallig een paar Engelstalige boeken stonden, en ik driftig op zoek was naar leesvoerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezen, op de laatste 2 na, dat zijn imo romans, die werden dan ook amper verkocht.
In pocket van haar, en aanrader: Het IJshuis, echt spannend.![]()
Andere goede titels zijn helaas uitverkocht, maar de bieb is er ook nog, ook voor Wentworth.
Haha, toevallig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door Het IJshuis kwam ik bij Minette Walters terecht: tijdens een vakantie op een camping in Frankrijk waar ze een kleine "bibliotheek" hadden, waar toevallig een paar Engelstalige boeken stonden, en ik driftig op zoek was naar leesvoer![]()
Ik lees boeken van Engelstalige schrijvers meestal in het Engels, iig als ik ze zelf bestel via Bol.com, het voorkomt een hoop irritatie over slechte of domme vertalingen, en het maakt me weinig uit welke taal ik lees/spreek, dus als ik maar half de kans krijg dan de originele versie graagquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haha, toevallig.![]()
Als je ook engels leest kun je Wentworth nog wel krijgen, zelfde lekker oubollige sfeertje als Christie. Je hebt ook een lekker scherp gevoel voor humor, dus lees ook eens iets van Harlan Coben.![]()
Ik draaf altijd door over boekendus ga ik nu maar rustig lezen. Fijne avond nog, itsme ook!
![]()
jaja, ik kom alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[wie weet er nog een leuke mop]
IkWeetNiets![]()
Harlan Cobenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haha, toevallig.![]()
Als je ook engels leest kun je Wentworth nog wel krijgen, zelfde lekker oubollige sfeertje als Christie. Je hebt ook een lekker scherp gevoel voor humor, dus lees ook eens iets van Harlan Coben.![]()
Ik draaf altijd door over boekendus ga ik nu maar rustig lezen. Fijne avond nog, itsme ook!
![]()
Ja dat komt omdat jij er toch niet wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff, ruim vier dagen DGK-loos, ik kom terug en wat zie ik?
Iedereen ligt op z´n nest om half 1....![]()
nee hoor;)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ooooooohw...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij er toch niet was![]()
Alle COS-en al bijgelezen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Brian die parra gaat...quote:
slijmbalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis Brian die parra gaat...
Allerlei rellen hier en daar, ik denk laat ik die kooi nog een kansje geven...
![]()
bovendien begon ik alle lieve fok-streamertjes te missen!
Heb jij die foto in haar fotoboek wél gezienquote:
neequote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij die foto in haar fotoboek wél gezien
Ik niet.quote:
Je doet je best maarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Tief 'em hier effe een minuutje neer dan.
Dan weet ik tenminste of ik tegen een stunner of een Jaapin zit te lullen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij die foto in haar fotoboek wél gezien
Euh, de bedoeling was dat jij een minuutje je best zou doen.quote:
Jammer APKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, de bedoeling was dat jij een minuutje je best zou doen.
Ik overleef het wel hoor.quote:
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin benquote:
Ik kan wel zoveel zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin ben
Alsof ik die valse eend zou geloven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin ben
Hoe doe je datquote:
typex is hier ver te zoeken :quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat
Steeds in de spiegel kijken?
Ik jou stalkenquote:
Ik dacht het welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik jou stalken
Jij bent mijn favo stalker toch?![]()
Vraag Eend maar es om mijn foto, dan timmer ik hem gelijk op zijn hoofd,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Ik vind het wel best allemaal.
Truste.
Doei, groeten aan jullie honden, cavia's en paarden. [afbeelding]
Ga je schamen met je kut zwaaipostquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Ik vind het wel best allemaal.
Truste.
Doei, groeten aan jullie honden, cavia's en paarden. [afbeelding]
Je had er niet bijgezet dat ik het niet door mocht sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag Eend maar es om mijn foto, dan timmer ik hem gelijk op zijn hoofd,
Slaap lekker.
Dan zal ik vanaf nu je zo op je hoofd timmeren dat je direct met een hersenfractuur naar de ok kanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had er niet bijgezet dat ik het niet door mocht sturen![]()
Te laat![]()
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezelligquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
Ja dat heb je met stalkers, die worden altijd een beetje engquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan zal ik vanaf nu je zo op je hoofd timmeren dat je direct met een hersenfractuur naar de ok kan![]()
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:11 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeik
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
Hersenkrakers zijn het![]()
Iets waarover je moet nadenken, is soms moeilijk![]()
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku'squote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichten
Het is toch geen fokkin sudoku ofzo![]()
![]()
Zoveel spelfouten kan je niet makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku's
I knowwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoveel spelfouten kan je niet maken![]()
Soms ben ik namelijk wel eens op tijd
Als ik 1 ding haat is het wel gezelligheid, dus veel langer ga ik het hier niet trekken neequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
En ik was niet eens gezellig bezig![]()
Slaap maar niet lekker dan
Eeeeeuuuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey, je bent bevrijdt van je stalker![]()
![]()
Boef slaap lekker en tot nooit weer ziensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE AL MIJN STALKERS
Ik ga slapen...
Tot stalks![]()
"Van het concert des levens krijgt niemand een program"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:07 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef HetBronzenHok het volgende:
"voor het concert des levens krijgt niemand een program"
Mijn eerste posts op Fok! waren in TTK.... na heel lang op Fok! lurken kon ik me niet meer inhouden en de "verander 1 letter" spelletjes (tegenwoordig in MEN) vond ik wel een geschikte plek om te beginnen te fokkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
Hey leandra en cartwoman. Ook boekenwurmen zie ik![]()
Komen jullie wel eens in het andere forum van fok?
Heb ik ook pas ontdekt![]()
Theater, Taal & Kunst
eta: al is het wel een beetje saai.Kan je beter naar mijn siggie toe gaan.
ik niet... er zijn grenzen... zelfs voor mij...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel mensen de streams nu nog aan hebben.... over verslaafd gesproken
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten rakenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
Menig drinker voelt zich gehinderd en zelfs bedreigd door de vreselijke gevolgen die alcoholgebruik naar verluid kan hebben. Met elke slok schijnen er immers miljoenen hersencellen tegelijk het loodje te leggen. Maar omdat desondanks het verlangen naar alcohol even moeilijk te weerstaan blijft, is er, met name in intellectuele kringen waarin het bezit van onaangetaste hersenen hoog wordt gewaardeerd, grote behoefte aan een filosofische rechtvaardiging van het plezier in het drinkgelag, van namiddags borreluurtje tot nachtelijke slemppartij. Nu is die rechtvaardiging meer dan een eeuw geleden al gegeven door Friedrich Nietzsche, en dat is de minste niet, hoewel hij zelf een hartgrondige hekel had aan sociale contacten en kroegpraat, en zelden of nooit dronk: 'Eén glas wijn per dag is voldoende om van mijn leven een tranendal te maken.'
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
blabla
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Gigageil het volgende:
Waar is iedereen? En hebben jullie geluid?
![]()
Dat gaat nog jaren duren. Een neurotransmitter meer of minder neemt hij op de koop toe. Zelf heb ik dat ook moeten ervaren. Na een periode van een halfjaar geen alcohol aangeraakt te hebben ging het wat beter met mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten raken![]()
Oh ja, das waar ook......bedankt !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.
Ze zijn daar om hun werk te doen, niet als vermaak voor de streamers.
pcies. natasja drinkt ook niet (veel of regelmatig), ze heeft al een kater van haar kindjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)
slaat ze op in haar borsten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel Amanda er achterover slaat...maar ja, die heeft 'nergens last van' !
Géén Offtopic hier Aub.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
Als Amanda nou op de Zwaluwhoeve naar het Turkse badhuis gaat dan denk ik dat ze haar minimaal 2 keer moeten scrubben voor ze goed schoon is
Nee, maar ik heb mijn balkondeur dicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Black_king het volgende:
Waait het bij jullie ook zo ?
Nope, volgens de kid valt het waaien wel mee, hij kwam wel helemaal natgeregend thuis van school...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Black_king het volgende:
Waait het bij jullie ook zo ?
Ah....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, volgens de kid valt het waaien wel mee, hij kwam wel helemaal natgeregend thuis van school...
Oeh, dan is hij niet de enige die blij is, hij had namelijk zijn nieuwe schoenen aan en ik baalde al dat die natgeregend warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah....
Nou hier ben ik blij dat ik de schutting na de vorige storm heb moeten vernieuwen; Hij staat nu onbewogen in de wind.....
Moet hij nog blij zijn dat het geen ijssneeuw was......die kwam hier een half uur geleden met bakken uit de hemel....![]()
Ik bereidde me vast voor op de COS-strijd die eraan komt.....maar jij geeft te weinig tegengas....quote:
Ah, je hoopte dus op een Leandra vs BK relletje.... damn, dat ik die niet zag aankomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bereidde me vast voor op de COS-strijd die eraan komt.....maar jij geeft te weinig tegengas....![]()
Ai.... Nu ja, gelukkig is de regen al een stuk minder zuur geworden, de afgelopen jaren....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan is hij niet de enige die blij is, hij had namelijk zijn nieuwe schoenen aan en ik baalde al dat die natgeregend waren
LOL...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ai.... Nu ja, gelukkig is de regen al een stuk minder zuur geworden, de afgelopen jaren....![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hoopte dus op een Leandra vs BK relletje.... damn, dat ik die niet zag aankomen![]()
Tsja.. het is niet anders, ik ben niet zo rellerig vandaag: ik heb zelfs in die baggerCOS nog geen verwijzing naar de SC geplaatstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar ja, gesmoord in de kiem....
Dat is off-topicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:52 schreef Black_king het volgende:
Zit Lieke nu alweer op haar bevallige derriëre ?
quote:
Vanavond komt Juf Judith, dus ik heb het vermoeden dat Brian het dagje Zwaluwhoeve (stoombad, sauna) als excuus voor het falen van zijn stem gaat gebruiken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Sassefras het volgende:
staat er voor vanavond nog wat op de planning?
ik denk dat ze na zo'n dagje zwaluwhoeve helemaal uitgeput terugkomen, zal wel niet veel gebeuren vanavond.
Mag dat ook een vliegvakantie naar de Middellandse zee zijn?? Ik heb al een uitstekende wasmachinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
100 punten ! U gaat door voor de nieuwe wasmachine....
![]()
Ik hoop het zó !!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond komt Juf Judith, dus ik heb het vermoeden dat Brian het dagje Zwaluwhoeve (stoombad, sauna) als excuus voor het falen van zijn stem gaat gebruiken...
Echter: Juf Judith kijkt ook streams en weet dus dat hij, ondanks de krokodillentranen en zijn beloftes van vorige week, gewoon niet geoefend heeft.
Dat zou dus nog wel eens gezellig kunnen worden als Juf Judith Brian de klas uitstuurt![]()
LOL; Ja hoor, een miele is best wel wat waard, dus ook voor een reisje inwisselbaar.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag dat ook een vliegvakantie naar de Middellandse zee zijn?? Ik heb al een uitstekende wasmachine![]()
Ehm... hij realiseert zich dan eindelijk wat wij al tijden weten: dat hij een zangcarriere kan vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop het zó !!!!Brian gaat dan para vermoed ik; zijn droom valt dan in duigen. Een zangcarriere kan hij dan vergeten !!!!
Met gemak 2 weken in een 5-sterrenhotel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
LOL; Ja hoor, een miele is best wel wat waard, dus ook voor een reisje inwisselbaar.....![]()
Ik zeg tegen Huub: "Push the button" en we zien Brian huilend in de armen van mamsie kruipen.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij realiseert zich dan eindelijk wat wij al tijden weten: dat hij een zangcarriere kan vergeten![]()
En ja, van dat "realisatiemomentje" zal hij nog wekenlang stuk zijn.
Ik merk het... je begint zelfs vloeiend Brianiaans te sprekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Huub: "Push the button" en we zien Brian huilend in de armen van mamsie kruipen.....
Ja sorry hoor, ik ben kan niet meer met hem....![]()
Uh, ja, dat is helaas dan wel een must.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met gemak 2 weken in een 5-sterrenhotel...![]()
Of moet ik voor dat budget ook iemand meenemen??
Iets met veren en pek en tongue en cheek geloof ik.... En een typo ja....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk het... je begint zelfs vloeiend Brianiaans te spreken![]()
Oeh, je gaat zelf mee?! Gezellig!! Wanneer gaan we??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is helaas dan wel een must.![]()
All inclusive met een private-beach dan maar.... ?![]()
Ik heb nog zeker een halve minuut gewacht met quoten omdat ik dacht dat je de edit-knop wel zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Iets met veren en pek en tongue en cheek geloof ik.... En een typo ja....![]()
Redelijk geschoond ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, je gaat zelf mee?! Gezellig!! Wanneer gaan we??![]()
Ik weet nog wel een leuk hotelletje, geen all-in maar daardoor ook redelijk geschoond van paupers die om 12.00 uur al aan de rum-cola zitten![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker een halve minuut gewacht met quoten omdat ik dacht dat je de edit-knop wel zou kunnen vinden![]()
Oeh... Bubbels..... lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Redelijk geschoond ?
Voor jou is alléén een hotel volledig geschoond van kakkerlakken en ander gespuis goed genoeg....
Ik zeg om 3 uur Moed en Schande totdat we erbij neervallen....![]()
Goh, waar werd er toch laatst een verbod op russen in de hotels besproken.....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... Bubbels..... lekker![]()
Tsja, met al die verse Russische miljonairs is het vrijwel niet meer te voorkomen, verder dan redelijk geschoond kom ik niet bij een vakantiebudget voor 2 personen ter waarde van mijn Miele.
In de krant..... omdat wij Nederlanders zo bekend staan om ons voorbeeldige gedrag in het buitenlandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goh, waar werd er toch laatst een verbod op russen in de hotels besproken.....?
Ach, dan maar aan JdM een dagbudget DGK erbijgevraagd en naar een eilandje in de Bermuda ?
Hej BKquote:
En dan te bedenken dat dit al zeker de 2de SC zou moeten zijn als al die COS-bagger in de SC zou staanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej BK![]()
De SC is overdag nog nooit zo snel geweest volgens mij![]()
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de krant..... omdat wij Nederlanders zo bekend staan om ons voorbeeldige gedrag in het buitenland![]()
Bermuda is een goed idee![]()
Mochten we dan langer willen blijven geven we gewoon die 3-hoek de schuld![]()
Ja vannacht was er idd een hoog baggergehalte in de COS, maargoed als het zo saai op de streams is vind ik dat persoonlijk niet heel erg, mits het niet de overhand gaat nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit al zeker de 2de SC zou moeten zijn als al die COS-bagger in de SC zou staan![]()
Wat ga je doen?? Een leuk hotelletje Googelen??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....![]()
Maar ik ga weer eens wat anders doen....![]()
Hoi Petraquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Haai allemaal lekker saai he, maar wel goed zo'n streamloos dagje. Zo komt je huis weer eens opgeruimd.
Ja achteraf ben ik beetje dom geweest, had beter vandaag kunnen gaan werken dan had ik morgen de streams kunnen volgen tijdens de zooi ruimen maar ach, maakt het uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Petra
Ik vind het idd niet zo erg, moest zelf werken maar dan hoef je tenminste niet zo gehaast alle COSSEN teruglezen terwijl er ook nog vanalles gebeurd op de livestreams, beetje lastig om dan 2 dingen tegelijk te doen
Ik dacht eigenlijk meer aan "Enchanted in the triangle"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....![]()
Oei, die is mooi, zowel de woordspeling als de site !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan "Enchanted in the triangle"
Ik heb al ff voor je gegoogled... zit hier wat bij waar jij je ook in kunt vinden??![]()
http://www.bermudaresorthotels.com/
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik had jou die woordspeling in eerste instantie toebedeeld... leesfoutjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Oei, die is mooi, zowel de woordspeling als de site !![]()
How sweet it is !
Ah ! Met het afkicken in gedachte, wil ik nu, nu, nu weg.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik had jou die woordspeling in eerste instantie toebedeeld... leesfoutje![]()
Maar ik vond m'n leesfoutje wel zo mooi dat ik m het gebruiken waard vond![]()
Wanneer gaan we?? Na zo'n verblijf in de 3hoek zijn we misschien wel DGK-afgekickt![]()
Ai, de junkie in me sprak alweer.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
Dat afkicken gaat natuurlijk nooit lukken als we daar op Bermuda ook nog een beetje naar een 26" zitten te staren hè...
Niet dat ik de overtuiging heb dat het wel gaat lukken als we daar een tijdje stream en Fok!-vrij zijn, maar ik zie geen reden om het iig niet te proberen... in het kader van "niet geschoten is altijd mis"![]()
Ik ga voor "enchanted while entangled in the triangle"![]()
Oops, you did it againquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ai, de junkie in me sprak alweer.....![]()
voel me Britney in de "Betty Ford"....![]()
Ik zeg : Ik houd ervan !![]()
over allesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:53 schreef StefanPeeters het volgende:
Waar moet je hier (SC) over lullen dan ?
Slaapt ie ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt wel depri momenteel, wat zou er kunnen zijn?
Auwquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt wel depri momenteel, wat zou er kunnen zijn?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Maar mijn leven bestaat op dit moment alleen uit goudenkooi-streams bekijken......
Reacties op de streams kunnen gewoon in de COS hoor, maar off-topic babbels mogen gewoon hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Maar mijn leven bestaat op dit moment alleen uit goudenkooi-streams bekijken......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Auw![]()
Wil je dat niet meer doen, nu heb ik pijn![]()
We kunnen veel, maar de SC met zijn 2e volbaggeren wordt lastig, denk ikquote:
Ehh.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vertel je toch gewoon wat je een jaar geleden hebt meegemaakt![]()
Onderschat je met deze stelling jezelf of mij ??quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We kunnen veel, maar de SC met zijn 2e volbaggeren wordt lastig, denk ik![]()
Nu niet meer ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ehh.....
-Bigbrother streams gekeken
-2x naar de tandarts geweest
-3x op verjaardagsvisite
en 2x per week boodschapjes gedaan
Altijd laag inzetten hequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onderschat je met deze stelling jezelf of mij ??![]()
Damn dat je in zo'n druk schema nog tijd vrij gemaakt hebt om naar de tandarts te gaan... of had je hele erge kiespijn??quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ehh.....
-3x op verjaardagsvisite
Tenzij je zeker weet dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd laag inzetten he![]()
- Speltip 1: Zet nooit te hoog in
Boeiend leven, waar verdien je de centjes mee om AL die activiteiten mee te betalen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ehh.....
-3x op verjaardagsvisite
1-0quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je zeker weet dat het gaat lukken![]()
Ja, maar we hadden het over VORIG jaar he.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
Damn dat je in zo'n druk schema nog tijd vrij gemaakt hebt om naar de tandarts te gaan...
Ik wou dat ik zoiets kon zeggen als 'banners op een pornosite',quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Boeiend leven, waar verdien je de centjes mee om AL die activiteiten mee te betalen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zoiets kon zeggen als 'banners op een pornosite',
Ik heb in 4 jaar al ¤20,- verdiend aan bannersquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zoiets kon zeggen als 'banners op een pornosite',
maar de 'werkenden onder ons' betalen mijn boterhammen en internetverbinding.
Dan gaat er via jouw belasting een (klein) percentage daarvan mijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb in 4 jaar al ¤20,- verdiend aan banners![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk je ff in: in 4000 jaar zou je helemaal binnenlopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus heb je even niets te doen, klik gerust![]()
http://dgk.servehttp.com/help.htm#ads
Als we zo nog ff doorlullen cossen we onszelf rijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dan gaat er via jouw belasting een (klein) percentage daarvan mijn
kant op.......waarvoorDANK
.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je ff in: in 4000 jaar zou je helemaal binnenlopen![]()
Jezelf dus bijtijds laten invriezen hè...... dan wordt het feest als ze je in 6007 ontdooien...quote:
Effe een modje vragen of we voortaan kunnen COSSen en SCen viaquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als we zo nog ff doorlullen cossen we onszelf rijk![]()
Wel even hier klikken hequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dan gaat er via jouw belasting een (klein) percentage daarvan mijn
kant op.......waarvoorDANK
.
Inderdaad, je kan ook hele leuke dingen doen met een postzegel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezelf dus bijtijds laten invriezen hè...... dan wordt het feest als ze je in 6007 ontdooien...
Helaas is ¤ 20.000,= dan al niet meer genoeg om een dropje te kopen... das weer minder
Hoeveel rente zou ik dan hebben ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezelf dus bijtijds laten invriezen hè...... dan wordt het feest als ze je in 6007 ontdooien...
Helaas is ¤ 20.000,= dan al niet meer genoeg om een dropje te kopen... das weer minder
Als er al iemand rijk wordt van Fok! dan is dat Danny.... verder niemand (behalve Knorretje misschien)quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als we zo nog ff doorlullen cossen we onszelf rijk![]()
Ik heb alle ad's een keer of 10 geklikt, en daarna de page 100x gereload...quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik heb alle ad's een keer of 10 geklikt, en daarna de page 100x gereload...
will that be fine ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor of nadat de bankkosten eraf zijn??![]()
Zaken die nooit buiten gebruik raken: Durex, Heineken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
laat maar, ik beleg het wel.
Nog tips ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaken die nooit buiten gebruik raken: Durex, Heineken...
Nee hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
Zijn hier nog eigenwijze mensen?
vertelquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan ook hele leuke dingen doen met een postzegel...
Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaken die nooit buiten gebruik raken: Durex, Heineken...
Sorry, ben zo meegaand als de pest.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
leugenaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Sorry, ben zo meegaand als de pest.....
WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? JE MOET JE SMOELquote:
Hee kutnewbie laat die capslock op je toetsenbord eens reparerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:26 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? JE MOET JE SMOEL
HOUDEN JA ? JE MOET JE SMOEL HOUDEN ! JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ, HOOR JE ? JE BENT
GEEN MATCH VOOR MIJ ! JE MOET JE SMOEL HOUDEN. JE BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN HOOR
JE DAT ? POEP ONDER MIJN SCHOEN BEN JE JA ?Ik mis natasjas uitbarstingen....
ze is wel tam inderdaad de laatste tijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:26 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? WAT NOU LEUGENAAR ? JE MOET JE SMOEL
HOUDEN JA ? JE MOET JE SMOEL HOUDEN ! JE BENT GEEN MATCH VOOR MIJ, HOOR JE ? JE BENT
GEEN MATCH VOOR MIJ ! JE MOET JE SMOEL HOUDEN. JE BENT POEP ONDER MIJN SCHOEN HOOR
JE DAT ? POEP ONDER MIJN SCHOEN BEN JE JA ?Ik mis natasjas uitbarstingen....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ze is wel tam inderdaad de laatste tijd
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is van slag, ze mist haar kinderen Touareg![]()
Niks klopt meer....quote:
Tijd om 2 nieuwe te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
ff off-topic... de SC loopt al zeker 15 posts gelijk op met de COS![]()
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nee serieus nou ff, er klopt iets niet![]()
![]()
Weltrustequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niks klopt meer....
En alles is veranderlijk, heb in COS 40 ofzo nog gezegd dat Sylvia leuik was en toen werd ik voor gek verklaard
Who cares anyway? Trusten lieve streamers
Dat zegt of iets van wat er in het huis weinig is gebeurd of dat het hier ook echt gezellig kan zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
ff off-topic... de SC loopt al zeker 15 posts gelijk op met de COS![]()
Ja, ik denk ook dat ze moe is idd. Ze kijkt uit naar het einde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik denk dat ze gewoon even moegestreden is, je kunt gewoon niet altijd zo tekeer gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |