quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij die foto in haar fotoboek wél gezien
Euh, de bedoeling was dat jij een minuutje je best zou doen.quote:
Jammer APKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, de bedoeling was dat jij een minuutje je best zou doen.
Ik overleef het wel hoor.quote:
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin benquote:
Ik kan wel zoveel zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin ben
Alsof ik die valse eend zou geloven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
Nee hoor, je kan tegen APK zeggen dat ik geen Japin ben
Hoe doe je datquote:
typex is hier ver te zoeken :quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat
Steeds in de spiegel kijken?
Ik jou stalkenquote:
Ik dacht het welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik jou stalken
Jij bent mijn favo stalker toch?![]()
Vraag Eend maar es om mijn foto, dan timmer ik hem gelijk op zijn hoofd,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Ik vind het wel best allemaal.
Truste.
Doei, groeten aan jullie honden, cavia's en paarden. [afbeelding]
Ga je schamen met je kut zwaaipostquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:58 schreef APK het volgende:
Ik vind het wel best allemaal.
Truste.
Doei, groeten aan jullie honden, cavia's en paarden. [afbeelding]
Je had er niet bijgezet dat ik het niet door mocht sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag Eend maar es om mijn foto, dan timmer ik hem gelijk op zijn hoofd,
Slaap lekker.
Dan zal ik vanaf nu je zo op je hoofd timmeren dat je direct met een hersenfractuur naar de ok kanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had er niet bijgezet dat ik het niet door mocht sturen![]()
Te laat![]()
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezelligquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
Ja dat heb je met stalkers, die worden altijd een beetje engquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan zal ik vanaf nu je zo op je hoofd timmeren dat je direct met een hersenfractuur naar de ok kan![]()
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:11 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeik
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
Hersenkrakers zijn het![]()
Iets waarover je moet nadenken, is soms moeilijk![]()
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku'squote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichten
Het is toch geen fokkin sudoku ofzo![]()
![]()
Zoveel spelfouten kan je niet makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku's
I knowwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoveel spelfouten kan je niet maken![]()
Soms ben ik namelijk wel eens op tijd
Als ik 1 ding haat is het wel gezelligheid, dus veel langer ga ik het hier niet trekken neequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
En ik was niet eens gezellig bezig![]()
Slaap maar niet lekker dan
Eeeeeuuuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey, je bent bevrijdt van je stalker![]()
![]()
Boef slaap lekker en tot nooit weer ziensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE AL MIJN STALKERS
Ik ga slapen...
Tot stalks![]()
"Van het concert des levens krijgt niemand een program"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:07 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef HetBronzenHok het volgende:
"voor het concert des levens krijgt niemand een program"
Mijn eerste posts op Fok! waren in TTK.... na heel lang op Fok! lurken kon ik me niet meer inhouden en de "verander 1 letter" spelletjes (tegenwoordig in MEN) vond ik wel een geschikte plek om te beginnen te fokkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
Hey leandra en cartwoman. Ook boekenwurmen zie ik![]()
Komen jullie wel eens in het andere forum van fok?
Heb ik ook pas ontdekt![]()
Theater, Taal & Kunst
eta: al is het wel een beetje saai.Kan je beter naar mijn siggie toe gaan.
ik niet... er zijn grenzen... zelfs voor mij...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel mensen de streams nu nog aan hebben.... over verslaafd gesproken
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten rakenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
Menig drinker voelt zich gehinderd en zelfs bedreigd door de vreselijke gevolgen die alcoholgebruik naar verluid kan hebben. Met elke slok schijnen er immers miljoenen hersencellen tegelijk het loodje te leggen. Maar omdat desondanks het verlangen naar alcohol even moeilijk te weerstaan blijft, is er, met name in intellectuele kringen waarin het bezit van onaangetaste hersenen hoog wordt gewaardeerd, grote behoefte aan een filosofische rechtvaardiging van het plezier in het drinkgelag, van namiddags borreluurtje tot nachtelijke slemppartij. Nu is die rechtvaardiging meer dan een eeuw geleden al gegeven door Friedrich Nietzsche, en dat is de minste niet, hoewel hij zelf een hartgrondige hekel had aan sociale contacten en kroegpraat, en zelden of nooit dronk: 'Eén glas wijn per dag is voldoende om van mijn leven een tranendal te maken.'
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
blabla
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Gigageil het volgende:
Waar is iedereen? En hebben jullie geluid?
![]()
Dat gaat nog jaren duren. Een neurotransmitter meer of minder neemt hij op de koop toe. Zelf heb ik dat ook moeten ervaren. Na een periode van een halfjaar geen alcohol aangeraakt te hebben ging het wat beter met mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten raken![]()
Oh ja, das waar ook......bedankt !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.
Ze zijn daar om hun werk te doen, niet als vermaak voor de streamers.
pcies. natasja drinkt ook niet (veel of regelmatig), ze heeft al een kater van haar kindjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)
slaat ze op in haar borsten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel Amanda er achterover slaat...maar ja, die heeft 'nergens last van' !
Géén Offtopic hier Aub.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
Als Amanda nou op de Zwaluwhoeve naar het Turkse badhuis gaat dan denk ik dat ze haar minimaal 2 keer moeten scrubben voor ze goed schoon is
Nee, maar ik heb mijn balkondeur dicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Black_king het volgende:
Waait het bij jullie ook zo ?
Nope, volgens de kid valt het waaien wel mee, hij kwam wel helemaal natgeregend thuis van school...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Black_king het volgende:
Waait het bij jullie ook zo ?
Ah....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, volgens de kid valt het waaien wel mee, hij kwam wel helemaal natgeregend thuis van school...
Oeh, dan is hij niet de enige die blij is, hij had namelijk zijn nieuwe schoenen aan en ik baalde al dat die natgeregend warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah....
Nou hier ben ik blij dat ik de schutting na de vorige storm heb moeten vernieuwen; Hij staat nu onbewogen in de wind.....
Moet hij nog blij zijn dat het geen ijssneeuw was......die kwam hier een half uur geleden met bakken uit de hemel....![]()
Ik bereidde me vast voor op de COS-strijd die eraan komt.....maar jij geeft te weinig tegengas....quote:
Ah, je hoopte dus op een Leandra vs BK relletje.... damn, dat ik die niet zag aankomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bereidde me vast voor op de COS-strijd die eraan komt.....maar jij geeft te weinig tegengas....![]()
Ai.... Nu ja, gelukkig is de regen al een stuk minder zuur geworden, de afgelopen jaren....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan is hij niet de enige die blij is, hij had namelijk zijn nieuwe schoenen aan en ik baalde al dat die natgeregend waren
LOL...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ai.... Nu ja, gelukkig is de regen al een stuk minder zuur geworden, de afgelopen jaren....![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hoopte dus op een Leandra vs BK relletje.... damn, dat ik die niet zag aankomen![]()
Tsja.. het is niet anders, ik ben niet zo rellerig vandaag: ik heb zelfs in die baggerCOS nog geen verwijzing naar de SC geplaatstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar ja, gesmoord in de kiem....
Dat is off-topicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:52 schreef Black_king het volgende:
Zit Lieke nu alweer op haar bevallige derriëre ?
quote:
Vanavond komt Juf Judith, dus ik heb het vermoeden dat Brian het dagje Zwaluwhoeve (stoombad, sauna) als excuus voor het falen van zijn stem gaat gebruiken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef Sassefras het volgende:
staat er voor vanavond nog wat op de planning?
ik denk dat ze na zo'n dagje zwaluwhoeve helemaal uitgeput terugkomen, zal wel niet veel gebeuren vanavond.
Mag dat ook een vliegvakantie naar de Middellandse zee zijn?? Ik heb al een uitstekende wasmachinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
100 punten ! U gaat door voor de nieuwe wasmachine....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |