Daaag poepie schatje liefje ect ..quote:
Het erge is dat ik het nu steeds in boeken tegenkom.... en dan heeft het meteen een rare lading.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat `bewerkstelligen´ blijft komisch.
![]()
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaatquote:
Niet alleen raar.............vies, goor etc..............quote:Op zondag 18 maart 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het erge is dat ik het nu steeds in boeken tegenkom.... en dan heeft het meteen een rare lading.
Precies, de fout zit m vaak in degene achter het toetsenbordquote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaat![]()
Laat de laatste twee woorden eraf en ik geloof je ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:38 schreef maril het volgende:
Die Amanda. waarom wacht ze eerst die SOA test van hem niet af, ik snap dr echt niet, zou bijna geloven dat ze echt gek is op Brain.
Nou dan heb je je PC verrot gemaakt !quote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaat![]()
Moest ff nadenken ,maar ik heb hmquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat de laatste twee woorden eraf en ik geloof je ook.
Zo frisjes is madam zelf ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dat Amanda zich weer door die smerige stink vingers laat aanraken
Ik ben er van overtuigd dat ze iig denkt dat ze gek op hem is, het "dan doen we alleen sex" is gewoon een leugen naar hem toe om in ieder geval minimale aandacht van hem te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:38 schreef maril het volgende:
Die Amanda. waarom wacht ze eerst die SOA test van hem niet af, ik snap dr echt niet, zou bijna geloven dat ze echt gek is op Brain.
HAHAHAAHquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dat Amanda zich weer door die smerige stink vingers laat aanraken
Laat alsjebieft je audio uit, het meerdere keren ten gehore gebrachte zware ademen is er ook weer.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
nou ze doucht 4 x per dag en is hele tijd met haar, haar en gezicht bezig, ik heb daar zo de schurf aan.quote:
ik bedoel masseren maar draaien kan hij ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
Brian kan er niks van..
Daar is weinig voor nodig.............quote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub draaid nu al beter dan Brain
ze spoelt af, komt geen zeepje aan te pas....... brrrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
nou ze doucht 4 x per dag en is hele tijd met haar, haar en gezicht bezig, ik heb daar zo de schurf aan.
Doordraaien kan hij wel goed:)quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
ik bedoel masseren maar draaien kan hij ook niet
Ja dat denk ik ook, ze wil gewoon liefde en aandacht van hemquote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze iig denkt dat ze gek op hem is, het "dan doen we alleen sex" is gewoon een leugen naar hem toe om in ieder geval minimale aandacht van hem te krijgen.
En met dat afspoelen slaat ze ook nogal eea over...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
ze spoelt af, komt geen zeepje aan te pas....... brrrrrrrr
mijn PC is als mijn koelkast ... die wordt uitgeleefd door 5 personen ..... of je er nu zuinig en netjes op bent of nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
zoals gister na de anale sex? amanda heeft geen douche gezien, brian ook niet....... eeeeeeeeeeeeeeeeew!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met dat afspoelen slaat ze ook nogal eea over...
Dat is ook absoluut niet gezond, heeft met zuurgraad te maken, vooral de plekkenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
ze spoelt af, komt geen zeepje aan te pas....... brrrrrrrr
Over dat woordje liefde heb ik toch twijfels.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, ze wil gewoon liefde en aandacht van hem![]()
Ja, dat is inderdaad irritant. Misschien dat HiDiHo daar eens wat aan kan doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het nare is dat als ik stream 3 stop dat het dan wel op het scherm blijft staan als een ´cap´.![]()
Truste danquote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik heb het wel gezien, ga mn bedje opzoeken![]()
Ik heb zelfs lopen denken dat ze zo gek op hem is dat ze op tv aan het kijken was en dacht ik moet die Gouden kooi in voor die jongen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bij Hidiho's streams? Das makkelijk te verhelpen: stream uitzetten...weer aanzetten, dan wordt ie effe 5 seconden zwart (terwijl ie buffert) en dan meteen weer uitzetten...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het nare is dat als ik stream 3 stop dat het dan wel op het scherm blijft staan als een ´cap´.![]()
sopje onder de oksels lijkt me niet overbodig zo nu en danquote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet gezond, heeft met zuurgraad te maken, vooral de plekken
(die ik nu niet benoem) is abso niet goed voor een vrouw om met zeep te behandelen, heb ik netjes gezegd al zeg ik het zelf.
nog een keer op play drukkn en tijdens t ladebn meteen op stop drukken..quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad irritant. Misschien dat HiDiHo daar eens wat aan kan doen.
Ik vind het ook bijna zieligquote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
klein maar fijnquote:Op zondag 18 maart 2007 00:46 schreef proh het volgende:
wel lekker kontje hoor die amanda
Dat zal haar nog eens uitgelegd moeten worden , maar of ze het vat.....vrees het ergstequote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat woordje liefde heb ik toch twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |