niets eigenlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, wat ga je er aan doen ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
This hier de laatste weken opmerkelijk rustig
quote:
WOu het allang zeggen, maar ik dachtquote:
jij wacht gewoon tot iedereen het al heeft gezegdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
WOu het allang zeggen, maar ik dachtlaat ik nog maar even wachten
Duhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij wacht gewoon tot iedereen het al heeft gezegd
Ah, daar ben jij dus voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Duhmoet toch eens in de herhaling komen heb
Yupquote:
Best welquote:
Waaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ah, dacht al, hier echt niet namelijkquote:
Dat zou ook nog eens kunnen jaquote:
quote:
CopyPasterquote:
Volgens mij gebruikte ze gewoon de quoteknop hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
CopyPaster
oftewel dat je mijn tekst herbruikt/gebruikt
Dat was gewoon nuttig gebruik maken van andermans post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
CopyPaster
oftewel dat je mijn tekst herbruikt/gebruikt
Als je maar tevreden bent met dat gangetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent fantastisch
[..]
z'n spreekwoordelijke gangetje
Jij bent tevreden met gangetjes?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar tevreden bent met dat gangetje.
Nee, maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet van belang, ben jij het?
Truequote:Op zondag 18 maart 2007 00:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, als je er maar aan blijft werken.![]()
Slaap lekker lieve Bengel!quote:
das best prijzig daar!quote:Op zondag 18 maart 2007 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
net gelunched.Wilde ik betalen was ik vergeten geld mee te nemenMaar goed, mijn creditcard werkte ook.. dus weer 5 euro betaald.
Bengels!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:Hebben jullie deze beatboxer al eens gezien?
Oja goedemorgen.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:Hebben jullie deze beatboxer al eens gezien?
Oja goedemorgen.![]()
![]()
best wel goed jaquote:
Ik slaap, laten we het daarop houden.quote:
Ik moet ook straks weer wegquote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik slaap, laten we het daarop houden.![]()
Straks weer vertrekken.Maar tis mijn laatste weekje.
Donderdag een testje
en dan kunnen we aan de slag.
Teveel aan het piekeren enzo?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik slaap, laten we het daarop houden.![]()
Pak er voor mij ook 1quote:Op zondag 18 maart 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een filmpje pakken.
Hier alleen wind en regenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier, een hele hoop weerlicht en eerder ook wat onvervalste onweders
Neh is warm genoeg hierquote:
Hij is zijn diepvries aan het ontdooienquote:
Verkeerde topic geloof ik dat we zittenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er worden op veel plaatsen behoorlijke zware windstoten gemeld, vervolgens natte sneeuw en hagel
Euh gevoelstemperatuur van -6 a -7 gradenbuiten om is zeker geen pretjequote:
Schijt aanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verkeerde topic geloof ik dat we zitten
hagel had ik een uurtje geleden alquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er worden op veel plaatsen behoorlijke zware windstoten gemeld, vervolgens natte sneeuw en hagel
en wespenquote:
Waarom nou niet eentje die ik nog niet gezien hadquote:
quote:
Ik vond dat er te veel wind wasquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
Het was meteorologisch weer een interessante dag
Nogal jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
Het was meteorologisch weer een interessante dag
voor op winderige zondagenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
Te veel wind?? 73.7km/h is toch niet veel??quote:
Zoek danquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
Wat kun je doen als het hagelt, er harde wind staat en je toch naar buiten wilt?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te veel wind?? 73.7km/h is toch niet veel??
[..]
Zoek dan
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond dat er veel te veel wind was
Neem je een paraplu?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kun je doen als het hagelt, er harde wind staat en je toch naar buiten wilt?
Goed idee, die probeer ik de volgende keer uit.quote:
quote:
dat bij Zaandam is inderdaad het afvalverwerkingsbedrijf. Ik vind het ook meer van een tribune weghebben. Het ziet er niet uit inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef es70 het volgende:
Hey Buzzer, die malle 'tribune' op weg naar Beverwijk is een afvalverwerkings iets. Ziet er jammer genoeg nog steeds niet uit
.
Ik ook, zal de generatie wel zijn, mijn kinderen vragen gewoon wat dat gekke paddestoeltje isquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik vroeger uren en uren gedaan, ik was een echte pilometervreter
Is dat Zaandam, bij Buitenhuizenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat bij Zaandam is inderdaad het afvalverwerkingsbedrijf. Ik vind het ook meer van een tribune weghebben. Het ziet er niet uit inderdaad
Hee halloquote:
Jaquote:
Dat wist ik heul niet, dat dat Zaandam wasquote:
Ik denk dat het Zaandijk is zelfs, maar iig gemeente Zaanstadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik heul niet, dat dat Zaandam was, dacht Assendelft of Beverwijk...
Mijn aanstaande vertrek. Best kut als het werk en collegas leuk zijn, maar je arbeidsvoorwaarden geslonken zijn, zodanig dat ik het zelfs zat ben.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen Marc
wat doorgegeven Pheno
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn aanstaande vertrek. Best kut als het werk en collegas leuk zijn, maar je arbeidsvoorwaarden geslonken zijn, zodanig dat ik het zelfs zat ben.
Smorgensquote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen Marc
wat doorgegeven Pheno
Ik zeg pas schriftelijk op op het moment dat ik wat heb, plus dat ik de boel hier netjes wil achterlaten. Mijn collegas kunnen er ook geen donder aan doen dat de hoge bazen medewerkers als loonslaven zien waarop verdiend moet worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt opgezegd????? En al wat anders ook?
Ik ben geen kind, ik heb een vrouw en huis, ik zou nooit iets weggooien zonder iets nieuws te hebben. Op blote voeten wil je nog wel eens op glasscherven trappenquote:Op maandag 19 maart 2007 09:54 schreef buzzer het volgende:
Never throw away youold shoes before....
Kom je wel banen tegen die je wat lijken?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg pas schriftelijk op op het moment dat ik wat heb, plus dat ik de boel hier netjes wil achterlaten. Mijn collegas kunnen er ook geen donder aan doen dat de hoge bazen medewerkers als loonslaven zien waarop verdiend moet worden.
Zucht, ja dat wel. Alleen nu willen ze hier ook onderhandelen. Soms haat ik het mezelf te zijn. Ik wil naar huis en in mijn bed liggen, ik krijg hoofdpijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je wel banen tegen die je wat lijken?
Dat is inderdaad kut ja, maar onder die omstandigheden wel begrijpbaar. Jammer van je collegas idd, maar je moet ook aan jezelf denken dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn aanstaande vertrek. Best kut als het werk en collegas leuk zijn, maar je arbeidsvoorwaarden geslonken zijn, zodanig dat ik het zelfs zat ben.
mooie zin die laatstequote:Op maandag 19 maart 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen kind, ik heb een vrouw en huis, ik zou nooit iets weggooien zonder iets nieuws te hebben. Op blote voeten wil je nog wel eens op glasscherven trappen
laat ze maar komen zou ik zeggen. Of is het al tever verziekt?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, ja dat wel. Alleen nu willen ze hier ook onderhandelen. Soms haat ik het mezelf te zijn. Ik wil naar huis en in mijn bed liggen, ik krijg hoofdpijn.
Moeten ze wel met iets heel goeds komen danquote:Op maandag 19 maart 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, ja dat wel. Alleen nu willen ze hier ook onderhandelen. Soms haat ik het mezelf te zijn. Ik wil naar huis en in mijn bed liggen, ik krijg hoofdpijn.
precies, als ze je willen houden is er best wat uit te slepenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze wel met iets heel goeds komen dan
En zo niet is een andere baan best wel een oplossingquote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, als ze je willen houden is er best wat uit te slepen
Mja, ik zit er nu wel mee, ik moet namelijk komen met wat ik dan zou willen. En vind ik het waard om te blijven. Ik weet het nog niet, ik heb wat te denken op de terugweg.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, als ze je willen houden is er best wat uit te slepen
Denk er eens over na idd. En kijken wat je ergens anders kan krijgen. Wat je iig niet moet doen is overhaast een beslissingen nemenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik zit er nu wel mee, ik moet namelijk komen met wat ik dan zou willen. En vind ik het waard om te blijven. Ik weet het nog niet, ik heb wat te denken op de terugweg.
sneeuwquote:
Bevroren water dat wel eens uit lucht valt.quote:
wat een onzinquote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bevroren water dat wel eens uit lucht valt.
het zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's voor mij toch al weer wat jaren geleden zeg maar
quote:
Ik ben gewoon naar school geweest. Daar hebben ze geprobeerd me te leren lezen en schrijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben ooit wel eens geweest ja... naar shcool.
Da's best aardig gelukt zo te zienquote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar school geweest. Daar hebben ze geprobeerd me te leren lezen en schrijven
en te fokken?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar school geweest. Daar hebben ze geprobeerd me te leren lezen en schrijven
Kan ik me niet voorstellenquote:
Pas na de middelbare school, en dat waren nog van die dingen met 2* 5,25"diskettes, en Nog 8086 voor dos 3.3quote:Op maandag 19 maart 2007 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. In mijn tijd (en die is niet zo heel veel eerder
) hadden we niet eens computers op school
.
we zullen zienquote:Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, komt wel goed, toch?
Fok bestond nog niet toen ik nog op school zatquote:
Worst is ook heel zieligquote:Op maandag 19 maart 2007 15:47 schreef buzzer het volgende:
Mijn jongste is vanochtend met haar klas naar de slager geweest.
"ik wil geen vis eten dat is zielig"
"en worst is ook zielig"
Zelfde persoon of burenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef es70 het volgende:
Jezelf verhangen (of daartoe een poging doen) schijnt ineens ongekend populair te zijn. Vorige week woensdag schijnt iemand een poging te hebben gedaan en gisteravond ook (die was succesvol
). In dezelfde straat...
Niet dezelfde persoon, ook geen burenquote:
Ligt aan het grondwater daarquote:Op maandag 19 maart 2007 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dezelfde persoon, ook geen buren. Wel in dezelfde straat (niet mijn straat
).
Ik voel anders niet de behoefte om een eind touw te kopen en in het trapgat te gaan bungelenquote:
Ze hebben beide een heel vervelende vrouw danquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik voel anders niet de behoefte om een eind touw te kopen en in het trapgat te gaan bungelen.
Misschien zijn het touwtestersquote:
Hoi, ja , sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Buzzer.![]()
Dag Buzzer, bedankt dat je even met me.. uhh ja.
Jakkesquote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef es70 het volgende:
Jezelf verhangen (of daartoe een poging doen) schijnt ineens ongekend populair te zijn. Vorige week woensdag schijnt iemand een poging te hebben gedaan en gisteravond ook (die was succesvol
). In dezelfde straat...
De eerste was een vrouw, de tweede een meneer (nog gereanimeerd door een van zijn dochtersquote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben beide een heel vervelende vrouw dan
Raar toch wel dan zo ineens in 1 straatquote:Op maandag 19 maart 2007 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De eerste was een vrouw, de tweede een meneer (nog gereanimeerd door een van zijn dochters).
Beetje vreemd iddquote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar toch wel dan zo ineens in 1 straat
Waarquote:
hoiquote:
Dat valt mee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
vliegen? kan niet rechtstreeks, gaat altijd via Jakarta. Maar het is ongeveer 2 uur vliegen. (overstap niet Jakarta meegerekend)
als ik jouw avatar zie moet ik aan de paasveetentoonstelling in Schagen denkenquote:
paasveetentoonstelling?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik jouw avatar zie moet ik aan de paasveetentoonstelling in Schagen denken
Rare gedachtegang dan welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik jouw avatar zie moet ik aan de paasveetentoonstelling in Schagen denken
quote:
Niet zo eigenlijkquote:
Hoiquote:
Helemaal goedquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed. En de kaartjes zijn niet geknipt (en niet gestempeld ook, moesten rennen voor de trein
).
ah dan komt mijn 246 er zeker ook zo aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziekenfonds: 255 euro terugzei ik de vorige keer al
Vast welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah dan komt mijn 246 er zeker ook zo aan
gave deurklopper welquote:
ghalloquote:
of last van dikke vingersquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je het lampje wel aan gedaan?![]()
Ik houd van schemeringquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je het lampje wel aan gedaan?![]()
oude gare terminalsquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je de hele dag op die oude gare terminals moet rammen![]()
dat is zelfs in te stellen.quote:
Knaldempurtquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, afgelopen nacht is hier op een paar honderd meter afstand een (mogelijke) terrorist doodgeschoten door de politie. Niets gehoord iig..
http://news.indahnesia.co(...)ce_in_yogyakarta.php
Tietenvangerquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef Zosk het volgende:
mogguh!
Kijk, weg met de privacy.. de plek van de schietpartij, tot op de naam van de winkel nauwkeurig.. dat moet wel te vinde zijn.quote:Dari lokasi penangkapan di depan Toko Bangunan "Alam Jaya", Jalan Ring Road Utara, Depok, Sleman, Selasa malam sekitar pukul 18.30 WIB, polisi mengamankan barang bukti antara lain tiga mobil dan dua sepeda motor dan dua selongsong peluru.
En, gevonden? Met de krijt nog op de grond? En bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kijk, weg met de privacy.. de plek van de schietpartij, tot op de naam van de winkel nauwkeurig.. dat moet wel te vinde zijn.
Hoiquote:
je bent toch niet serieus he? dat kan gewoon niet. Het regent hier en werd wakker van een gigantische onweersklapquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kom hierheen dan, t zonnetje schijnt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |