Hier alleen wind en regenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier, een hele hoop weerlicht en eerder ook wat onvervalste onweders
Neh is warm genoeg hierquote:
Hij is zijn diepvries aan het ontdooienquote:
Verkeerde topic geloof ik dat we zittenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er worden op veel plaatsen behoorlijke zware windstoten gemeld, vervolgens natte sneeuw en hagel
Euh gevoelstemperatuur van -6 a -7 gradenbuiten om is zeker geen pretjequote:
Schijt aanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verkeerde topic geloof ik dat we zitten
hagel had ik een uurtje geleden alquote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er worden op veel plaatsen behoorlijke zware windstoten gemeld, vervolgens natte sneeuw en hagel
en wespenquote:
Waarom nou niet eentje die ik nog niet gezien hadquote:
quote:
Ik vond dat er te veel wind wasquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
Het was meteorologisch weer een interessante dag
Nogal jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
Het was meteorologisch weer een interessante dag
voor op winderige zondagenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
Te veel wind?? 73.7km/h is toch niet veel??quote:
Zoek danquote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
Wat kun je doen als het hagelt, er harde wind staat en je toch naar buiten wilt?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te veel wind?? 73.7km/h is toch niet veel??
[..]
Zoek dan
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een hobby
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond dat er veel te veel wind was
Neem je een paraplu?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kun je doen als het hagelt, er harde wind staat en je toch naar buiten wilt?
Goed idee, die probeer ik de volgende keer uit.quote:
quote:
dat bij Zaandam is inderdaad het afvalverwerkingsbedrijf. Ik vind het ook meer van een tribune weghebben. Het ziet er niet uit inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef es70 het volgende:
Hey Buzzer, die malle 'tribune' op weg naar Beverwijk is een afvalverwerkings iets. Ziet er jammer genoeg nog steeds niet uit
.
Ik ook, zal de generatie wel zijn, mijn kinderen vragen gewoon wat dat gekke paddestoeltje isquote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik vroeger uren en uren gedaan, ik was een echte pilometervreter
Is dat Zaandam, bij Buitenhuizenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat bij Zaandam is inderdaad het afvalverwerkingsbedrijf. Ik vind het ook meer van een tribune weghebben. Het ziet er niet uit inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |