niets eigenlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, wat ga je er aan doen ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
This hier de laatste weken opmerkelijk rustig
quote:
WOu het allang zeggen, maar ik dachtquote:
jij wacht gewoon tot iedereen het al heeft gezegdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
WOu het allang zeggen, maar ik dachtlaat ik nog maar even wachten
Duhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij wacht gewoon tot iedereen het al heeft gezegd
Ah, daar ben jij dus voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Duhmoet toch eens in de herhaling komen heb
Yupquote:
Best welquote:
Waaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ah, dacht al, hier echt niet namelijkquote:
Dat zou ook nog eens kunnen jaquote:
quote:
CopyPasterquote:
Volgens mij gebruikte ze gewoon de quoteknop hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
CopyPaster
oftewel dat je mijn tekst herbruikt/gebruikt
Dat was gewoon nuttig gebruik maken van andermans post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
CopyPaster
oftewel dat je mijn tekst herbruikt/gebruikt
Als je maar tevreden bent met dat gangetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent fantastisch
[..]
z'n spreekwoordelijke gangetje
Jij bent tevreden met gangetjes?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar tevreden bent met dat gangetje.
Nee, maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet van belang, ben jij het?
Truequote:Op zondag 18 maart 2007 00:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, als je er maar aan blijft werken.![]()
Slaap lekker lieve Bengel!quote:
das best prijzig daar!quote:Op zondag 18 maart 2007 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
net gelunched.Wilde ik betalen was ik vergeten geld mee te nemenMaar goed, mijn creditcard werkte ook.. dus weer 5 euro betaald.
Bengels!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:Hebben jullie deze beatboxer al eens gezien?
Oja goedemorgen.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:Hebben jullie deze beatboxer al eens gezien?
Oja goedemorgen.![]()
![]()
best wel goed jaquote:
Ik slaap, laten we het daarop houden.quote:
Ik moet ook straks weer wegquote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik slaap, laten we het daarop houden.![]()
Straks weer vertrekken.Maar tis mijn laatste weekje.
Donderdag een testje
en dan kunnen we aan de slag.
Teveel aan het piekeren enzo?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik slaap, laten we het daarop houden.![]()
Pak er voor mij ook 1quote:Op zondag 18 maart 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een filmpje pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |