Niet zo eigenlijkquote:
Hoiquote:
Helemaal goedquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal goed. En de kaartjes zijn niet geknipt (en niet gestempeld ook, moesten rennen voor de trein
).
ah dan komt mijn 246 er zeker ook zo aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziekenfonds: 255 euro terugzei ik de vorige keer al
Vast welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah dan komt mijn 246 er zeker ook zo aan
gave deurklopper welquote:
ghalloquote:
of last van dikke vingersquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je het lampje wel aan gedaan?![]()
Ik houd van schemeringquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je het lampje wel aan gedaan?![]()
oude gare terminalsquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je de hele dag op die oude gare terminals moet rammen![]()
dat is zelfs in te stellen.quote:
Knaldempurtquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, afgelopen nacht is hier op een paar honderd meter afstand een (mogelijke) terrorist doodgeschoten door de politie. Niets gehoord iig..
http://news.indahnesia.co(...)ce_in_yogyakarta.php
Tietenvangerquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef Zosk het volgende:
mogguh!
Kijk, weg met de privacy.. de plek van de schietpartij, tot op de naam van de winkel nauwkeurig.. dat moet wel te vinde zijn.quote:Dari lokasi penangkapan di depan Toko Bangunan "Alam Jaya", Jalan Ring Road Utara, Depok, Sleman, Selasa malam sekitar pukul 18.30 WIB, polisi mengamankan barang bukti antara lain tiga mobil dan dua sepeda motor dan dua selongsong peluru.
En, gevonden? Met de krijt nog op de grond? En bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kijk, weg met de privacy.. de plek van de schietpartij, tot op de naam van de winkel nauwkeurig.. dat moet wel te vinde zijn.
Hoiquote:
je bent toch niet serieus he? dat kan gewoon niet. Het regent hier en werd wakker van een gigantische onweersklapquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kom hierheen dan, t zonnetje schijnt hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |