quote:
Haha, ik moet ook oppassen niet met de meest wildvreemde mannen mee te gaan als ik gedronken heb. Zowiezo omdat ik thuis eigenlijk een heel lieve en lekkere vent heb! Dus, alleen lekker 'doorzakken' als manlief erbij is. En toch, op het moment zelf vind ik er met alcohol minder aan dan zonder.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Viswijfje het volgende:
Voor mij ook geen alcohol , daarvan eindig ik alleen maar bij de verkeerde mannen in bed![]()
(maar een paar rosétjes is wel lekker)
begrijp je nu eindelijk, waarom je nog nooit geneukt hebt..?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:49 schreef Pony-Lover het volgende:
pis
Je wilt ook niet dat dames dronken worden. Je wilt ze aangeschoten hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef tylerdurden22 het volgende:
kan je van baileys nog dronken worden..?
Beter als een GHB smaak ...*puke*quote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef tylerdurden22 het volgende:
[..]
gatver.. tongen met iemand die veel bier heeft gedronken..
Sex is bed, is zó passéquote:Op maandag 19 maart 2007 12:02 schreef manou het volgende:
rose champagne en de kleine flesjes van moet zijn ook leuk!! rietje er in en klaar! lekker makkelijk voor in bed
GHB smaak.quote:
vrouwendrank.quote:
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Viswijfje het volgende:
Voor mij ook geen alcohol , daarvan eindig ik alleen maar bij de verkeerde mannen in bed![]()
(maar een paar rosétjes is wel lekker)
Willen de dames iets van me drinken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:29 schreef ncmm het volgende:
[..]
Haha, ik moet ook oppassen niet met de meest wildvreemde mannen mee te gaan als ik gedronken heb. Zowiezo omdat ik thuis eigenlijk een heel lieve en lekkere vent heb! Dus, alleen lekker 'doorzakken' als manlief erbij is. En toch, op het moment zelf vind ik er met alcohol minder aan dan zonder.
misschien omdat niemand anders voor lul wilde staan met een lamme grap?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef Roquefort het volgende:
OT: Whisky
[..]
[..]
Willen de dames iets van me drinken?![]()
![]()
Ik kan niet geloven dat deze nog niet eerder ingekopt is.![]()
Op heel fok wou niemand die lamme grap maken?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat niemand anders voor lul wilde staan met een lamme grap?
prima eerste bijdragequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:53 schreef ncmm het volgende:
Hoi, eerste keer dat ik op een fok!-forum zit....
Maar even mijn bijdrage: Helemaal geen alcohol eigenlijk. Bij mij werkt het spul helaas alleen maar averechts....
spiritus?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef BabblingBrook het volgende:
Als er maar alcohol in zit.
idd dan liever een xtc pilletje of een jointjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef Angst het volgende:
sex is heerlijk zonder alcohol... als we drinken voegt het weinig toe, vind ik dan
Da's wel zo leuk voor je man cq vriendquote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef Miriampje het volgende:
ik val altijd meteen in slaap met alcohol op
dus ik houd het netjes bij ijsthee met een smaakje
Ooit absinth gehad zelf? Je gaat alleen van dat spul trippen als je denkt dat je ervan gaat trippen. Als je dat niet denkt, krijg je eerder een sugar high van alle suiker op het absinthelepeltje dan dat je high wordt van de absinthe, en puur is dat spul niet te zuipen zo bitter.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef als_een_vuurtje het volgende:
Absinth!
!
Gaat ze lekker van trippen joh!
![]()
Ooit echte Absinth gedronken? D.w.z. 20 gram gedroogde Alsem in een fles wodka en dat twee weken laten staan alvorens het op te drinken?quote:Op zondag 15 april 2007 02:00 schreef Sessy het volgende:
Verhaal
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:26 schreef Dimelo het volgende:
ghb
Lekker schat, doe mij er ook eenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:29 schreef thabit het volgende:
Dubbeldrank, voor bij een dp'tje.
Je moet als je 11 bent ook niet meteen beginnen met grote hoeveelhedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Weggejorist het volgende:
Ik ga vaak out als ik (veel) alcohol op heb...
Maar heb op mn 11e wel sex met meiden van 24...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:34 schreef Mattiee het volgende:
[..]
Je moet als je 11 bent ook niet meteen beginnen met grote hoeveelheden
Wat zul jij over een paar jaren een hoer worden, omdat je seksueel compleet uit balans bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:45 schreef Weggejorist het volgende:
[..]
Maar heb op mn 11e wel sex met meiden van 24...![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Annnet het volgende:
Oezo!
Ik neem aan dat je alleen de witte wijn drinkt? Stoned heb ik het eigenlijk nog nooit gedaan.. toch even onthouden.quote:
Ja of course, Wiet drink je niet namelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alleen de witte wijn drinkt? Stoned heb ik het eigenlijk nog nooit gedaan.. toch even onthouden.
Nee, vandaar dat ik het ook apart vond dat je het erbij had gezetquote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja of course, Wiet drink je niet namelijk
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |