Laten we hopen op een mooiere verjaardag dan 7 jaar geledenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
Van harte, leute. Nu die overwinning nog.
Vennegoor of Hesselinkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk wordt onze verjaardag niet verpest, net zoals Twente ooit eens wist te doen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
AFC Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef toma het volgende:
help me uit de brand
wie of wat is er jarig?
Same here!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef toma het volgende:
ik moet nu eigelijk huiswerk maken maar heb totaal geen zin omdat ik alleen maar aan PSV-Ajax zit te denken
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoorquote:De opstelling van Ajax:
Stekelenburg, Heitinga, Stam, Emanuelson, Babel, Huntelaar, Sneijder, Davids, Gabri, Ogararu en Grygera.
psv heeft waarschijnlijk alleen die jankert van een farfan opgesteld dus dat valt best mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
Goed zo toch .. geen open huis houden! Laat Babel en Huntelaar de klus voorin maar klaren.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 aanvallende krachten, waarvan Sneijder maar half is.. Dat is wel heel mager hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |