"Ajax duidelijk de baas in Eindhoven"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
"Ajax geeft PSV een oorwassing"
www.voetbalzone.nl
"Ajax vernedert PSV in eigen huis"
www.ad.nl
hadden we ook verloren, misschien niet met 1-5 maar toch..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Koppensnellen:
"Ajax is PSV duidelijk de baas in Eindhoven"
www.vi.nl
Whehequote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat de kop niet "Ajax vergroot titelkansen AZ" is
Staat er al ...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ff checken of 'pandoering' wordt gebruikt op Belgische teletekst vanavond.
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dan ben ik serieus wel benieuwd hoe jullie het gedaan zouden hebben met Alex erbij, die gast is echt een klasbak.
Ja... En Wegereef... Dat schoot ook al meteen mijn kop inquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0MTPs
Tomaaaaaaa, maak dr eens een usericon van aubquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met Alex erbij scoort Huntelaar die twee goals niet op deze manier. Maar daar lag het niet aan, PSV is gewoon overklast en daar moet je je ogen niet voor sluiten. Dit is de grootste vernedering die ik als PSV-supporter ooit heb meegemaakt en dát is het meest schandalige.
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Denk je? Arsenal overklaste PSV in de 2e wedstrijd ook min of meer, maar daar stond Alex op achterin en hielp ie PSV er door heen, dat had vandaag ook gekund.
Heeft Gomes trouwes ooit 5x moeten vissen in één wedstrijd?
Hoeveel was die Amstel Cup finale van een aantal jaar terug? 4-0?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Alex is geweldig maar met alleen Alex had je nog niet gewonnen.
En nee, volgens mij niet. Maar ik heb 18 jaar of zo een seizoenkaart bij PSV en volgens mij nog nooit een ploeg 5 goals zien maken tegen PSV, nog nooit.
Jezus inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als die bal erin was gevlogen was het een wereldgoal trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |