Het is dus jaloezie wat je drijft tot je spamactie?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
... waren we maar allemaal zo slim als mickey, he?
Iemand op z'n opleiding afkraken maar zelf dergelijke fouten maken staat wel erg dom jongeman.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
... waren we maar allemaal zo slim als mickey, he?
En wanneer ga jij weer zeuren dat de "profeet" Mohammed geestesziek wasquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef Monidique het volgende:
-Angelus-, je bent een vervelende troll en het zou je sieren dit forum gewoon te verlaten, wat ik overigens niet verwacht.
Gaat het een beetje, Akkersloot?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En wanneer ga jij weer zeuren dat de "profeet" Mohammed geestesziek was![]()
Wie bepaalt dat het normaal is?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:00 schreef sanni het volgende:
De TT is al fout. Wilders is helemaal niet extreem rechts. Dat maken die linkse types ervan
Alles wat niet zoals hun denkt,poept,doet o.i.d is extreem rechts en gevaarlijk. Wilders verwoord
gewoon datgeen wat eigenlijk voor Nederland heel normaal is alleen vanwege de pas weer
opgekomen knuffel-cultuur en de bijbehorende demonisering wordt het zo gebracht.![]()
-Angelus-, je bent een vervelende, irritante troll en je maakt jezelf alleen maar belachelijk.quote:
Hierbij maak ik de opmerking dat ik niet met het woord troll wil worden aangesproken. Dus nu we dat duidelijk hebben kun je nog even uitleggen wat het jouw aangaat?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef Monidique het volgende:
-Angelus-, je bent een vervelende, irritante troll en je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Het spijt me, maar je bent een troll.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hierbij maak ik de opmerking dat ik niet met het woord troll wil worden aangesproken. Dus nu we dat duidelijk hebben kun je nog even uitleggen wat het jouw aangaat?
Hierbij behoud ik met het voorrecht om jouw voortaan aan te spreken met 'het linkse holmaatje'.quote:
Trollquote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hierbij maak ik de opmerking dat ik niet met het woord troll wil worden aangesproken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik irriteer me kapot aan je tijdens het bijlezen van dit topic.
Ga je uberhaupt nog iets zeggen dat te maken heeft met de topictitel?quote:
Janmaat was net zo extreem in zijn rechtse denken als bijvoorbeeld een Marcus Bakker dat was in het linkse, je kan dus wel gelijk hebben met "extreem". Met een woord als "gehuil" geef je geen kwaliteitsargumenten. En hoewel Janmaat een beetje voor mijn tijd was heb ik wel eens met tranen in mijn ogen van het lachen zitten kijken naar uitzendingen voor politieke partijen. Historisch was de uitzending waarin hij Lubbers overhoop schold (hij verweet hem zijn ouwe moer nog te verkopen).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef du_ke het volgende:
@ buachaille, Janmaat was ook gewoon extreem rechts natuurlijk. Daar doet gehuil over evt demonisatie natuurlijk niets aan af.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
Ga je uberhaupt nog iets zeggen dat te maken heeft met de topictitel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |