pannekoeken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:09 schreef Sailmaker het volgende:
een mooie B. zolang het niet teveel hangt ben ik tevree (oja en geen pannekoeken eigenlijk..)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:05 schreef ioko het volgende:
Ik vind 75 B/C wel een mooie maat, maar het gaat idd vooral om de verhouding. 75 D kan ook erg mooi zijn, en kleiner ook, ik hou niet echt van hele grote borsten, ik hou van compact.
* Intrepidity seconds thatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Sanderrrr het volgende:
B, maar liever A dan C, mits ze niet groter dan 1.70 is.
80Dquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef 49R het volgende:
Liiszle, wat is jouw cup maat eigenlijk? Je bent toch niet stiekum een poll aan het houden voor je eigen borstvergroting/verkleining?
dat dus. maar, liever een mooie B dan een D.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:50 schreef K-mail het volgende:
I don't fucking care... Daar gaat t me toch niet om.
Hele analyses hier joh
75 Dquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
80D
Of 85D dat weet ik niet meer
Maar een cup C is prima
Nou, ik vond het meer een 80D hoorquote:
Bijnaquote:
Volgens mij denken veel mannen dat B heel klein is, maar dat het in het echt best meevaltquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:38 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Bijna![]()
Maar nu ik hier dan toch in een heel serieus topic zit te posten, even een serieuze vraag van mijn kant.
Hoe komt het dat je mannen normaal (in het echt, dus) hoort reppen over de geniaalheid van omvangrijke prammen, en de inferieuriteit van kleinere, terwijl hier juist een heleboel mensen tevreden zeggen te zijn met een B? Of ligt dat vooral aan de mensen met wie ik praat?
Heeft wellicht ook een beetje met leeftijd te maken. Voor veel jonge mannen zijn Grote Jetsers misschien intimiderend. Ze vinden het wel wat, maar vinden het ook wel weer eng. Faalangst. Daar groei je op den duur overheenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:38 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Bijna![]()
Maar nu ik hier dan toch in een heel serieus topic zit te posten, even een serieuze vraag van mijn kant.
Hoe komt het dat je mannen normaal (in het echt, dus) hoort reppen over de geniaalheid van omvangrijke prammen, en de inferieuriteit van kleinere, terwijl hier juist een heleboel mensen tevreden zeggen te zijn met een B? Of ligt dat vooral aan de mensen met wie ik praat?
ik bedoel van die tieten, die vrouwen na de zwangerschap hebben, echt van die hang dingen waar geen vorm meeri n zitquote:
pannekoeken....zo´n grote schotel om de tepel bedoel ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
pannenkoeken, tieten die je om vingers kunt rollen..
indeed, ik ga voor grotere borsten maar moet wel in verhouding staan met het lichaam.
Sjors tochquote:
Heb je toevallig meer pics?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Doe mij maar maatje zoiets:
[afbeelding]
Hé, die ken ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
van die plakkaten (ufo's) eropquote:
Oprol-Cup-H enzoquote:Op zondag 18 maart 2007 02:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
van die plakkaten (ufo's) erop
mwa.. een handje vol is toch wel leuk
maar zoals al meer hier zeggen.. het moet wel mooi met lichaam kloppen..
maar ben eigenlijk meer een konten figuur![]()
Je bent ook wel wat licht voor je lengte.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:38 schreef Ms_love het volgende:
Mm,,, Nou,, K heb zelf 75B,, ik ben 1,80 m lang en weeg 51 kilo. K ben niet echt heel erg tevreden,, Had liever een cup C gehad ofso! Maarja t moet ook weer niet Te worden. maar iets groter mag wel.
Klopt ik ben idd licht!! Maar wat ik ook eet ik kom niks aanquote:Op zondag 18 maart 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bent ook wel wat licht voor je lengte.
Het is niet echt dat ze je beroerd staan ofzo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:34 schreef Sabinee het volgende:
Ik vind zelf 75/80C het mooist. Die van mij vind ik dus te groot, maar aan de andere kant hoort het ook wel weer bij meAlleen jammer met bloesjes kopen, dat wil namelijk niet met knoopjes dicht aan de bovenkant.
Ik heb 80D![]()
Is dat je vriendin's maat, of val je op pudgy?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 04:50 schreef NoUsername het volgende:
85B!
duuuude.. je hebt mn UI gejatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 04:50 schreef NoUsername het volgende:
85B!
Nee nu zijn ze gelukkig nog mooi, stevig en niet hangend, maar ik ben wel bang voor het resultaat als ik een jaar of 40 ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het is niet echt dat ze je beroerd staan ofzo....
Mits je als je je shirtje uittrekt je van die theeschotels heb![]()
Tenzij idd![]()
Goeiemorge vladi![]()
![]()
Theeschotels was gemikt op je tepels, dat ze naar verloop van tijd gaan hangen is een feit namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Nee nu zijn ze gelukkig nog mooi, stevig en niet hangend, maar ik ben wel bang voor het resultaat als ik een jaar of 40 ben.
lieve kijkbuiskindertjes,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Sabinee het volgende:
Haha nee ook geen theeschotelsEn dat hangen vind ik maar niks, daarom had ik dus liever wat kleinere borsten gehad, zodat ze over 15 jaar ook nog mooi zijn. Ben bang dat dat nu niet het geval is
![]()
ik vind ze (nu iig) niet verkeerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Sabinee het volgende:
Haha nee ook geen theeschotelsEn dat hangen vind ik maar niks, daarom had ik dus liever wat kleinere borsten gehad, zodat ze over 15 jaar ook nog mooi zijn. Ben bang dat dat nu niet het geval is
![]()
AA is kleinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef Andyy het volgende:
ik snap die maten niet xD
maar zoalng het niet te groot en niet te klein is(groot genoeg om vast te kunnen pakken), en niet te erg hangen
Whehe, zat sites te vinden waar staat hoe BH-maten werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
AA is klein
DD is groot
van A tot n met D heb je 70, 75, 80, 85??? Correct me if i'm wrong...
Dat dusquote:
alhoewel ik ermee eens is dat tepels die omhoog wijzen stuk beter is, vind ik peren niet egt watquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:42 schreef speknek het volgende:
Proportie, verhoudingen, geen tieten op een stok, dat maakt me allemaal geen reet uit. Grote tieten op een stok zijn op zich zelfs juist geil, omdat ze dan extra groot lijken.
De vorm, da's belangrijk! Het moet een beetje een peer vorm zijn, met de tepels die wat omhoog wippen.
In de regel zijn tieten hoe groter hoe lekkerder, maar meestal als ze groot worden, dan raak je ook die vorm kwijt. Dan worden de tepels te uitgerekt, en kunnen ze niet meer puntig omhoog wijzen. Als ze dat echter nog wel kunnen:
75D.
das wel érg euh, kleinquote:Op zondag 1 april 2007 11:31 schreef paultjuhhh het volgende:
AA
van die kniéenketsers. Bij een sprintje heeft mevrouw 2 blauwe ogen en 2 zere knieen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Liever van die dikke big-moma jetsers![]()
![]()
Of wel, hangt er vanaf hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
B75 of een kleine Cgroter is niet zo vet
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef saaw het volgende:
offtopic geleuter verwijderd, normaal verder
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Sanderrrr het volgende:
B, maar liever A dan C, mits ze niet groter dan 1.70 1.85is.
spreek voor jezelf aub.quote:Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef fathank het volgende:
Alsof het uitmaakt als je met z'n 2en naakt bent of het nou een B of een D is...mannen vinden het toch allemaal wel reuze interessant..
jij ontkent?quote:
okáyquote:
Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen dan....?quote:
Wat is dat nou voor puberaal en kort door de bocht antwoord? Ik ben kieskeurig. Voor mij zijn niet alle borsten even mooi. Kheb vanalles gezien, maar dr zit zat bij waarvan ik dus totaal NIET opgewonden van werd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om uit de kast te komen dan....?
165 kilo en dan cup Bquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:52 schreef saaw het volgende:
ik ben redelijk klein [165, 50 kilo] en vind mn 75B zat
anders val ik om
Dus als jij een wulpse dame dame naast je hebt liggen met een cup-D die tegen je aan komen gekropen raak je daar niet opgewonden van....quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef Daklem het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor puberaal en kort door de bocht antwoord? Ik ben kieskeurig. Voor mij zijn niet alle borsten even mooi. Kheb vanalles gezien, maar dr zit zat bij waarvan ik dus totaal NIET opgewonden van werd.![]()
Het moet natuurlijk wel bij iemands lichaam passen, want een super petite meisje met zulke grote borsten dat ze dr schoenveters niet meer kan strikken. Dat is niks voor mij.
Het mooiste vind ik grote B, evt kleine C. Stevig, handje vol.
Meer hoeft van mij echt niet.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus als jij een wulpse dame dame naast je hebt liggen met een cup-D die tegen je aan komen gekropen raak je daar niet opgewonden van....![]()
![]()
Kruip maar weer gauw terug in je kast![]()
Wat heb je net gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
kga geen woorden meer vuil maken aan je
![]()
Zo, en kom nu maar op met normale maten! Een D zegt geen reetquote:Bij de Europese maat duidt het cijfer de omvang van de borstkas onder de borsten aan (in centimeter, strak aangetrokken). De maten worden afgerond tot ze een 0 of 5 als laatste cijfer hebben. Dit noemt men de bandmaat. De letter geeft het verschil tussen de omvang gemeten op de borstkas, en de omvang gemeten op het dikste niveau van de borsten zelf aan. Is het verschil 10 - 12 centimeter, dan heeft men cup AA; bij een verschil tussen 12 - 14 centimeter cup A; tussen 14 en 16 centimeter cup B; tussen 16 en 18 centimeter cup C; tussen 18 en 20 centimeter cup D, tussen 20 en 22 centimeter cup DD; tussen 22 en 24 centimeter cup E en tussen 24 en 26 cup F. Iemand met een borstomvang onder de buste van 93 centimeter en op de buste van 110 centimeter heeft dus maat 95C. De cupletter alleen zegt dus niets over de werkelijke grootte van de borsten. Een D-cup is kleiner bij iemand met een smalle taille dan een B-cup bij iemand met een brede taille.
Juist wel; die cupmaten zorgen voor de juiste proportiesquote:Op woensdag 25 april 2007 08:57 schreef Goover het volgende:
Even een verhaaltje:
[..]
Zo, en kom nu maar op met normale maten! Een D zegt geen reet
correctquote:Op woensdag 25 april 2007 08:57 schreef Goover het volgende:
Even een verhaaltje:
[..]
Zo, en kom nu maar op met normale maten! Een D zegt geen reet
Jou CUPquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:02 schreef liiszle het volgende:
Wat vinden de mannen hier nou t mooist/fijnst/sexiest/geilst noem maar op.
Gaan jullie voor de grote prammen, of toch de lieve kleine borstjes.
Vertel het hier welke CUP jou vriendin zou moeten hebben, en waarom!
Maargoed, de opmerking "in proportie" laat je dus kiezen voor een cupmaatquote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
correctverklaard ook waarom meisje uit mijn klas 'grotere' borsten heeft als ik, terwijl ze C heeft, en ik D
kloptquote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maargoed, de opmerking "in proportie" laat je dus kiezen voor een cupmaat![]()
ik moet zeggen, ik lig liever met een meisje in bed met een b cup.... ik vind het zo jammer dat die d cup zijn eigen weg gaat ipv netjes op de borst te blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus als jij een wulpse dame dame naast je hebt liggen met een cup-D die tegen je aan komen gekropen raak je daar niet opgewonden van....![]()
![]()
Kruip maar weer gauw terug in je kast![]()
Helemaal niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef Elvanera het volgende:
Bijna iedereen wilt van die dikke tetten hebben.
En volgens mij heeft de helft geen benut wat die 75 inhoud.
Ik ga maar wat tiet erbij sparen.
Is groot zatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
Wijze woordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:16 schreef Menn0 het volgende:
Als er meer tiet is dan mijn handen groot zijn vind ik het goed
quote:
lezen is niet jou sterkste puntquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:16 schreef Menn0 het volgende:
zegt iemand met zo'n usericonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef Zosk het volgende:
cup is niet zo belangrijk, als ze maar een leuk koppie heeft.
dat mag ik wel hopen, anders zitten de tieten van je vriendin wel HEEL dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:16 schreef Menn0 het volgende:
Alsof ik zijn handen ga gebruiken om te kijken of de CUP goed isquote:
ga je ook nog ff schatten wat de maten zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
die foto ken ikquote:
hoe kom je aan die fotoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
gebruik dan deze:
[afbeelding]
beter beeld..
*mompelt iets over grote tieten*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
gebruik dan deze:
[afbeelding]
beter beeld..
Das idd ook niet verkeerd, maar ik vond die andere foto mooier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
gebruik dan deze:
[afbeelding]
beter beeld..
Ik ken die middelstequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef dRobje het volgende:
[..]
gebruik dan deze:
[afbeelding]
beter beeld..
Ehh scoor het nummer dan eens van die linkse voor mequote:
echt?quote:
een PM met wat ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Ehh scoor het nummer dan eens van die linkse voor me
Edit: Oh het is TS?
Ik verwacht een PM van je
Zelfs de rechtse ?quote:
Wat moet je daar nou weer mee?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:26 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Mag, maar dat zit er vast niet in!
Maar ik doe het voor d'r foonnummer
die naakt fotos gerelen natuurlijkquote:
ik heb heul geen naaktfotos..quote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Aaah, ok. Kun je ons niet beter de moeite besparen?
Omgquote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
Liiszle is geil en ze wilt een gang bang met fokkers
in dat geval zat je ook bij mij op schoolquote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
School!
[..]
Alleen als je me geen pijn doet![]()
![]()
[..]
U beatn me![]()
Hoeveel bied je ?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:26 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Mag, maar dat zit er vast niet in!
Maar ik doe het voor d'r foonnummer
Zatquote:Op zondag 3 juni 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
in dat geval zat je ook bij mij op school
ben dr jaartje van afquote:
Woon jij dichtbij dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:19 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Geile nueqsex regelen!
Een goed gesprek aanknopen natuurlijk!
Ik zit er nu bijna 4 jaar op, en moet nog minstens 2 jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |