Nederlandse versie? Erm.. zover ik weet bestaan die niet, alle spellen zijn engelstalig (als je de taalinstellingen van je DS op Nederlands hebt staan tenminste) .. Je hebt wel EUR, US en JAP en dan maakt het nog niet veel uit of je EUR of US hebt (is volgens mij alleen nadelig als je multiplayer wilt doen)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef mcwops het volgende:
Gezocht Met Spoed:
DS Mario Kart, Ned versie
DS animal Crossing, Ned versie
PM of mail me op usernamefok@tiscalipuntnl
De staat van de produkten. Is dat zo gek dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:47 schreef Platina het volgende:
Wat wil je dan zien Swetsenegger?
Daar wil je in de regel geen foto voor zien, maar hoe de boel eruit zietquote:De producten die ik verkoop zijn er goed zichtbaar op zodat je weet dat ik ze ook echt heb
Ja natuurlijkquote:, en zijn gewoon zonder krassen.
Of moet je daar ook bewijs van hebben?
Ja, Ik wil gewoon goede foto's zien en een vraagprijs.quote:Dus heb je nog interesse?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef RacerDKB het volgende:
ik heb
Star Wars II
en evt
Mario Kart
te koop, maar mario kart toch liever niet want dat is wel het spel dat elke ds speler MOET hebben
He, ik heb hier Sonic liggen maar het is niet mijn spel. Advance Wars DS neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef Rejected het volgende:
Er had iemand interesse in advance wars ruilen voor sonic.
Ik had interesse in Worms voor 15 incl.
Of ruilen voor Advance Wars.
Advance Wars DS iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, ik heb hier Sonic liggen maar het is niet mijn spel. Advance Wars DS neem ik aan?
okidoki ik zal morgen een digitale camera proberen te regelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De staat van de produkten. Is dat zo gek dan?
[..]
Daar wil je in de regel geen foto voor zien, maar hoe de boel eruit ziet
[..]
Ja natuurlijk
[..]
Ja, Ik wil gewoon goede foto's zien en een vraagprijs.
Je hebt een PM betreft AC: WW!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef mcwops het volgende:
Mario Kart
pm of mail me svp (als je m aan me kwijt wil)![]()
[..]
Nou ja, je bent de 2e die Sonic Rush aan hem aanbiedt, en hij wil misschien er ook Worms voor hebben, dus vandaar. Ik had ook nog niet gezien dat dit nieuwe topic er al wasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef Cheiron het volgende:
Voor die logica ben ik nog niet wakker genoeg
Het touchscreen ziet er op deze foto toch flink bekrast uit: http://i18.tinypic.com/2j0y1iq.jpgquote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef Platina het volgende:
Foto's voor de heer Swetsenegger:
http://i19.tinypic.com/34g95w3.jpg
http://i15.tinypic.com/312wpw0.jpg
http://i17.tinypic.com/4fv2ywp.jpg
http://i18.tinypic.com/2j0y1iq.jpg
http://i18.tinypic.com/2q9vswk.jpg
Ik zou zeggen bied maar wat
Dat klinkt nogal stom imo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
spellen zijn van weinig waarde gezien de eh... hardwarematige mogelijkheden van een DS.
Dat mag je vinden. Maar ik ben degene die een bod moet doen, en voor mij zijn die 2 mario games van weinig waardequote:
DS Xtreme?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:58 schreef Rejected het volgende:
Maar hardwarematige mogelijkheden van de DS?
Welke spellen dan wel
Niets meerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef Platina het volgende:
Nouja als de spellen je niet interesseren kan ik ze beter los verkopen dunkt mij?
Wat bied je dan voor de losse DS?
Is er al nieuws?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:12 schreef Rejected het volgende:
[..]
Advance Wars DS idd![]()
super-muffin heeft worms
en epica heeft Sonic.
Op die volgorde zou er voorrang zijn.![]()
Edit: Beetje vaag omschreven:
Uit het vorige topic wilde Epica sonic ruilen voor Advance Wars.
Super-muffin postte dat hij Worms DS heeft.
Ik wil Worms, maar muffin heeft nog niet gereageerd![]()
en bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets meer![]()
Vrouwlief wil eenoze lite
Sorry, succes met de verkoop
idem.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:14 schreef Sammetje het volgende:
tvp
Dan zou ik helemaal eerst een draadlose router kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
idem.
Ben nog steeds op zoek naar mario Kart voor een leuk lief prijsje.
Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sickert het volgende:
ik zoek nog een ds of een ds lite voor een leuke prijs
voor vrijdag want dan ga ik een nieuwe halen als ik nog niks heb het liefst in de buurt van Dordrecht (drechtsteden)of op de weg richting zeeland (vanaf dordrecht)
voor enkel een ds ben ik bereid niet verder te gaan dan 75 euro
en voor een Lite 100,-
dit alles in goede staat natuurlijk
verder zoek ik nog mario kart en AC wwvoor op de DS natuurlijk
na vrijdag mag je ook reageren op enkel kart of AC ww
40 inclusief voor beide spellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.
voor 80 euro incl heb je een deal. met spelletjes erbij word het 125 euro incl.
Wat vind je ervan?
op nsmb en mario 64 zitr ik niet te w8enquote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.
voor 80 euro incl heb je een deal. met spelletjes erbij word het 125 euro incl.
Wat vind je ervan?
20,- incl verzenden?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Blinker het volgende:
Ik heb nog wel Animal Crossing in de aanbieding.
Hoeveel bied je?
Sorry, ik zie toch van de koop af. Voor hetzelfde geld kan je bina nieuw halen ben ik achter gekomen..quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef Platina het volgende:
DS is in goede staat, krasjes op het scherm zijn (bijna) te verwaarlozen aangezien ik vanaf het begin af aan een screenprotector hebt gebruikt en een tasje voor om de DS zelf. Let wel de DS is uit Amerika geimporteerd maar ik heb er een europese adapter bij dus alles doet het perfect. Ik woon in Helden (Limburg).
en 44 incl en we hebben een deal Blinker. (mario 64 is wel amerikaans, maar dat maakt in principe niets uit).
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef Platina het volgende:
DS is in goede staat, krasjes op het scherm zijn (bijna) te verwaarlozen aangezien ik vanaf het begin af aan een screenprotector hebt gebruikt en een tasje voor om de DS zelf. Let wel de DS is uit Amerika geimporteerd maar ik heb er een europese adapter bij dus alles doet het perfect. Ik woon in Helden (Limburg).
en 44 incl en we hebben een deal Blinker. (mario 64 is wel amerikaans, maar dat maakt in principe niets uit).
jij ookquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Blinker het volgende:
Je hebt een PM!
quote:Ik ben benieuwd wat ik voor mijn DS kan krijgen. Ik heb mijn oude opgestuurd naar Nintendo omdat ik een dode pixel had. Ik krijg een nieuwe terug (er is dus niet op gespeeld).
Ik heb er een tasje bij en 5 spellen bij.
Mario Kart DS
Animal Crossing Wild World
Kirby canvas curse
New Super Mario Bros
Advance Wars DS (zonder hoesje)
Ik verkoop de spellen niet los.
Ik heb de DS dus nog niet terug, ik ga er vanuit dat ik hem over maximaal een week of 3 terug heb. Dan ben ik wel bereid foto's te plaatsen.
Vraagprijs voor de DS met een paar spellen (ACWW en MKDS wil ik graag zelf houden, maar als ik er een goed bod voor krijg overweeg ik ze weg te doen.) = 150 euro
Heb je vragen? Stel ze gerust,
Gr Hartox
Ik heb Mario 64 en New Super Mario Bros.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:25 schreef mol_air het volgende:
Ik zoek (voor vriendin):
mario kart DS
mario 64
new super mario bros.
andere mario-games (of yoshi, wario peach etc. ;-))
cooking mama
animal crossing
phoenix wright
Wie heeft één (of liefst meerdere) van deze spellen liggen voor een leuk prijsje?
Deal. Ze zijn verder in goede staat?quote:Ik heb Mario 64 en New Super Mario Bros.
wat dacht je van 44 euro incl?
Ik heb nog een DS Pink (oude editie) liggen en Mario Kart Europese versie. ¤100 incl verzendkosten?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sickert het volgende:
ik zoek nog een ds of een ds lite voor een leuke prijs
voor vrijdag want dan ga ik een nieuwe halen als ik nog niks heb het liefst in de buurt van Dordrecht (drechtsteden)of op de weg richting zeeland (vanaf dordrecht)
voor enkel een ds ben ik bereid niet verder te gaan dan 75 euro
en voor een Lite 100,-
dit alles in goede staat natuurlijk
verder zoek ik nog mario kart en AC wwvoor op de DS natuurlijk
na vrijdag mag je ook reageren op enkel kart of AC ww
Euh, 10 euro?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:01 schreef Blinker het volgende:
Hoeveel voor The Legend of Zelda: Nes Classic?
Nieuw is ie 40 euro dacht ik. Voor 20 euro + verzendkosten mag je hem wel hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef ThijsThijs het volgende:
Engessa hoeveel voor New Super Mario Bros?
Intresse in Battles of Prince of Persia voor 8 incl?quote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb dit weekend een DS gehaald en daarbij Mario Kart en New Mario brothers.
Misschien zijn er hier fokkers die nog iets kwijt willen bijv. nintendogs of tetris etc.
ik heb nog maar een paar dagenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
Er kom weer een familie weekendje aan!![]()
Dus heb ik weer een nieuw DS spelletje nodig!
Mario 64
Mario kart
another code
Animal Crossing
1 van deze 4 zoek ik wie heeft dat spel te koop?
Raak dat ding nooit kwijtquote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef Zeiksnor het volgende:
nee dank je
ik heb sinds dit weekend een nieuwe DS en mario kart + ACquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog een DS Pink (oude editie) liggen en Mario Kart Europese versie. ¤100 incl verzendkosten?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef mol_air het volgende:
Engessa, heb ze binnen hoor, thanks ze zal er vast blij mee zijn!
Huiliequote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Erotica_ het volgende:
Niemand Animal Crossing: WW ruilen?![]()
Ik wil graag Metroid Prime Hunters of dat Mario basketball spel![]()
Hoeveel voor Mario64?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:29 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop of te ruil:
Super Mario 64 DS
Another Code: Two memories
20 incl verzenden?quote:
Heb hem vrijdag op de bus gedaan dus je zal hem nu al wel hebben inmiddels?quote:
Ik heb 'em binnen ja, super!quote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb hem vrijdag op de bus gedaan dus je zal hem nu al wel hebben inmiddels?
Hoeveel vraag je voor Another Code?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:29 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop of te ruil:
Super Mario 64 DS
Another Code: Two memories
Deal! Zal je ff een PM sturen voor de rest.............bedankt alvast!quote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ook 20 euro incl?
PM terugquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Deal! Zal je ff een PM sturen voor de rest.............bedankt alvast!
Same here.....je woont 'om de hoek' maar ik hoor het wel!quote:
ik bied 20 euro (of ruilen tegen PW1 (zonder doosje) )quote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Te koop (25 euro) of te ruil :
- Mario & Luigi : Partners in Time
Ben op zoek naar Phoenix Wright 1 of 2.
Hoeveel voor Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed) ?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef killermj het volgende:
Ik heb te koop / te ruil:
Games
En ik zoek:
Wishlist
Iets te ruil ?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel voor Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed) ?
Lijkt me een goede ruil, je hebt PM.quote:Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef super-muffin het volgende:
Yoshi's Island? Of anders wat geld?
Met Yoshi heb ik ook niet veel gespeeld.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
Te koop:
Mario Kart DS ¤30
Star Wars III ¤10
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef RacerDKB het volgende:
Te koop:
Mario Kart DS ¤30
Star Wars III ¤10
Interesse, 20 euro inclusief verzendkosten mits Europese versie en compleet met doosje e handleidingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:41 schreef Semargofni het volgende:
Iemand interesse in New Super Mario Bros.
Heb hem uitgespeeld en doe er dus niks meer mee...
Welke prijs had je dan in gedachte?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:50 schreef Semargofni het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje te weinig.
Hoveel wil je voor Super Mario 64?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef Perenboom het volgende:
Even kleine update
Te koop: Wario Ware Touched, Theme Park en Super Mario 64 DS.
Europese versie, allemaal met doos, boekje, enzovoort.
Mail maar een bod naar: daantje_experience AT msn DOT com
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef AirRaid het volgende:
te koop/te ruil:
Yu-Gi-Oh: GX Spirrit Caller
Yu-Gi-Oh Nightmare Troubadour
Spider-Man 3
Ruilen tegen Theme Park?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Erotica_ het volgende:
Animal Crossing: WW nog steeds tk/tr
Interesse in yoshi touch & go voor trauma center?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef edejong het volgende:
TK [ruilen is geen optie, DS-lite ook verkocht]
Meteos: 20,- [incl. aankoopbon]
Trauma Center: Under The Knife: 19,- [nieuw, ongebruikte VIP-code]
beide bedragen zijn excl. verzendkosten
Edejong heeft zijn DS verkochtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Interesse in yoshi touch & go voor trauma center?
Hoe komt het dat trauma center nieuw is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef edejong het volgende:
TK [ruilen is geen optie, DS-lite ook verkocht]
Meteos: 20,- [incl. aankoopbon]
Trauma Center: Under The Knife: 19,- [nieuw, ongebruikte VIP-code]
beide bedragen zijn excl. verzendkosten
Trauma Center is nieuw omdat ik 'm gekocht heb, en nooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe komt het dat trauma center nieuw is?
Meteos is al een oud spelletje dacht ik, dusseh 35 for the whole lot?
mail verzondenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef ASSpirine het volgende:
voor mij is het goed
Kan je het morgen al verzenden?
Azzpirine AT hotmail PUNTcom
zaterdag is alles goed en wel aangekomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef edejong het volgende:
[..]
Trauma Center is nieuw omdat ik 'm gekocht heb, en nooit gespeeld heb.
Eén week daarna verkocht ik mijn ds-lite namelijk..
ik ga akkoord, maar dan wel zonder verzendkosten.
37.50 incl.?
Heb je het spel nog?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Wario Ware.
Voor 20 euro ex verzendkosten?
Ik ben met deze persoon in onderhandeling...quote:
Wat biedt je ervoor? Ik heb hier nog Pearl liggen. Voor een goed bod gaat ie wel de deur uitquote:Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef Richardfun het volgende:
Het is een zogenaamde 'long shot', maar is er iemand hier toevallig die 1 van de nieuwe pokemon games gekocht heeft (Diamond of zo) en daar van af wil?
20 euro incl. voor theme park ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Theme Park
Castlevania: Portrait of Ruin
Beide te koop voor ¤ 25 excl. verzendkosten.
Shit ik zie deze nu pas. Sorry, ik verkoop hem liever bij nader inzien.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef slashyou het volgende:
Mijn Animal Crossing voor jouw Theme Park?
Nee, 25 excl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:31 schreef Miss_S het volgende:
20 euro incl. voor theme park ?
25 inclusief wil ik nog overwegen, maar minder echt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:34 schreef Miss_S het volgende:
jammer dat heb ik niet
nee sorry dat is nog steeds teveelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
25 inclusief wil ik nog overwegen, maar minder echt niet.
Ok, dan niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef Miss_S het volgende:
nee sorry dat is nog steeds teveel
Ik wil Trauma Center welquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Aangeboden:
Pokemon mystery dungeon: blue rescue team: ¤17,-
Trauma Center: ¤17.-
Wario Ware Touched: ¤17,-
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: ¤27.50,-
Alle prijzen inclusief verzendkosten.![]()
Doe een bod. Over prijzen valt te onderhandelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb deze spellen te koop:
Sonic Rush
Advance Wars: Dual strike
42 spel klassiekers
Need for speed most wanted
Fifa 2006
Bomberman
King Kong
Fifa street 2
Need for speed underground 2
PM je gegevens maar, of mail naar alex444@gmail.com. Ook goed.quote:
hoeveel wil je hier voor hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb deze spellen te koop:
42 spel klassiekers
Ik had je ge-PM'dquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
PM je gegevens maar, of mail naar alex444@gmail.com. Ook goed.![]()
Je hebt een PM betreft Pokemonquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Aangeboden:
Was een leuk spel hequote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef Sammetje het volgende:
Ik heb 'Another Code, two memories' in de aanbieding.
Evt. ruilen tegen '42 spel klassiekers' of 'Tetris DS'
ik heb op het moment ff geen geld dus jij mag welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Sammetje het volgende:
@Miss-S, heb je nog interesse in die 42 spelklassiekers?
@Marcussi, als Miss S niets meer laat horen wil ik 'm wel voor die 18,5 inclusief
Thanks!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb op het moment ff geen geld dus jij mag wel
Je hebt pmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Thanks!
@Marcussi wil je ff je bankgegevens mailen! Of woon je 'toevallig' in de buurt van Nijmegen
Nog steeds intresse in je pokemonquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Aangeboden:
Dan reageer ik nog maar een keertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje: iemand toevallig hier die Pokemon Diamond/Pearl heeft, en er van af wil?
25 Euro?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dan reageer ik nog maar een keertjeIk heb hier pearl liggen, wat bied je?
niemand interesse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:18 schreef ASSpirine het volgende:
theme park te ruil
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:04 schreef Sammetje het volgende:
Te koop of ruil:
Another Code: two memories
gezocht:
Tetris DS
Final Fantasy III is zo'n beetje het beste wat er te krijgen is op RPG gebied.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was een leuk spel he![]()
Ik zoek trouwens iets van een rpg op de DS maar ben niet zo goed op de hoogte welke er allemaal zijn.
daarom ruilt men dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)
Nee. Etrian Odyssey is veel beter, moeilijker en bevat meer gameplay en strategie. Tenzij je niet van moeilijke spellen houdt maar van lite-rpg's als final fantasy natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef rece het volgende:
[..]
Final Fantasy III is zo'n beetje het beste wat er te krijgen is op RPG gebied.
Thanks CherryLipsquote:
43 euro?!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)
Dan ben ik flink genaaitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
43 euro?!
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=264607&subcat=nds
I don't think so buddy!![]()
Die kan je voor een redelijk prijsje van ebay kopen. Daar heb ik de mijne vandaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje: iemand toevallig hier die Pokemon Diamond/Pearl heeft, en er van af wil?
Klopt, maar het blijft goedkoper om spellen online te kopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan ben ik flink genaaitmaarja das online he
Ik wel!quote:
doe een bod van 15euro inclusief voor another code (zal pm sturen )quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:04 schreef Sammetje het volgende:
Te koop of ruil:
Another Code: two memories
gezocht:
Tetris DS
mjah, zijn niet echt spellen die me interesseren...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef M_M het volgende:
[..]
Ik wel!
Ik heb in de aanbieding;
Animal Crossing: Wild World
Fifa Street 2
Age of Empries
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Ook te ruil overigens voor andere spellen
Of te koop natuurlijk
Oke, jammer.. Verkoop je 'm ook?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mjah, zijn niet echt spellen die me interesseren...
Nee, ik wil (vooralsnog) geen spellen los verkopen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef M_M het volgende:
42 Klassieke spellen en Braintraining voor ¤ 25 incl?
niemand?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Castlevania: PoR en Theme Park nog steeds TK/TR
Ik wel! Wil Theme Park wel!quote:
Animal Crossing: Wild World lijkt me wel leuk voor mijn vriendin.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef M_M het volgende:
Ik wel! Wil Theme Park wel!
Ik heb in de aanbieding;
Animal Crossing: Wild World
Fifa Street 2
Age of Empries
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
ge-PM't, done dealquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Animal Crossing: Wild World lijkt me wel leuk voor mijn vriendin.
Toevallig ook interesse in Castlevania tegen Ages of Empire?
Stuur maar een PM. Moeten we het even snel regelen, want vrijdag ga ik op vakantie.
Nou, ik heb m vorige week voor 45 euro aangeschaft voor mn vriend, maar die vond t nix..quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
M_M heb intresse in je pokemon blue 17,50 incl ?
Mmmm, dat heb ik dan niet zo goed gedaan... ¤ 22.50 incl dan?quote:
Ook ergens af te halen? scheelt weer verzendkostenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:48 schreef Cydex het volgende:
In 1 koop bied ik aan voor de DS:
- Mario Kart;
- New Mario Bros.;
- 42 Klassieke spellen;
- Braintraining;
- Worms open warfare;
- Madagascar;
- Rayman.
Wegens verkoop DS zijn deze spellen niet meer nodig. Uiteraard allemaal in goede staat, incl. de hoesjes en boekjes.
Vraagprijs: 135 Euro (incl. de verzendkosten van 6,20 Euro)
Ruilen tegen Meteos is ook goed of doe anders een leuk bod.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:52 schreef Black-Hole het volgende:
Te koop of te ruil tegen Puzzle quest:
- Animal Crossing Wild Worlds
- Advance Wars Dual Strike
Als je in het mooie zuiden woont, scheelt het zeker verzendkosten. Kom je van ver naar Zuid-Limburg dan zijn de verzendkosten toch lager dan de reiskosten denk ik :-) Of je moet al met je OV jaarkaart komen. Stuur maar even een PM in dat geval dan kunnen we wat afspreken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Messidona het volgende:
[..]
Ook ergens af te halen? scheelt weer verzendkosten
Als je alles in 1 koop wilt kopen, ben ik bereid om die 6,20 van de prijs af te doen. Koop je dus 7 mooie spellen voor 128,80. Voor dat bedrag stuur ik ze wel op.quote:
theme Park ontvangen! Je ontvangt jouw spel vandaag!quote:
Sorry vind de prijs dan nog te hoogquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef Cydex het volgende:
[..]
Als je alles in 1 koop wilt kopen, ben ik bereid om die 6,20 van de prijs af te doen. Koop je dus 7 mooie spellen voor 128,80. Voor dat bedrag stuur ik ze wel op.
Ander spel zelfde principe/genrequote:Op zondag 8 juli 2007 15:28 schreef ThijsThijs het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het spel brain age en brain training?
is dat alleen de engelse of zit er ook ookd e NL versie op?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Nee dat is me te duur want op cd-wow.nl heb je hem voor 23 euro nieuw inc. verzending
Ik heb hier Animal Crossing liggen voor je inclusief boekje en hoesje. ¤ 22,50 incl verzenden?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:22 schreef Jore het volgende:
Ik ben op zoek naar Animal Crossing, Zoo Keeper en Yoshi's Island. Heeft iemand één van deze games in de aanbieding voor een leuke prijs en inclusief handleiding?
Ook de NL versiequote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is dat alleen de engelse of zit er ook ookd e NL versie op?
oooh dan is het wel beterquote:
Vraagprijs voor het geheel is 120 Euro (incl. de verzendkosten van 6,20 Euro)quote:Op maandag 2 juli 2007 08:48 schreef Cydex het volgende:
In 1 koop bied ik aan voor de DS:
- Mario Kart;
- New Mario Bros.;
- 42 Klassieke spellen;
- Braintraining;
- Worms open warfare;
- Madagascar;
- Rayman.
Wegens verkoop DS zijn deze spellen niet meer nodig. Uiteraard allemaal in goede staat, incl. de hoesjes en boekjes.
Hoeft niet meerquote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zoek het spelletje zootycoon.
Voor zo ongeveer 15 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |