Nog steeds intresse in je pokemonquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Aangeboden:
Pokemon mystery dungeon: blue rescue team: ¤17,-
Trauma Center: ¤17.-
Wario Ware Touched: ¤17,-
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime: ¤27.50,-
Alle prijzen inclusief verzendkosten.![]()
Dan reageer ik nog maar een keertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje: iemand toevallig hier die Pokemon Diamond/Pearl heeft, en er van af wil?
25 Euro?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dan reageer ik nog maar een keertjeIk heb hier pearl liggen, wat bied je?
niemand interesse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:18 schreef ASSpirine het volgende:
theme park te ruil
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:04 schreef Sammetje het volgende:
Te koop of ruil:
Another Code: two memories
gezocht:
Tetris DS
Final Fantasy III is zo'n beetje het beste wat er te krijgen is op RPG gebied.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was een leuk spel he![]()
Ik zoek trouwens iets van een rpg op de DS maar ben niet zo goed op de hoogte welke er allemaal zijn.
daarom ruilt men dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)
Nee. Etrian Odyssey is veel beter, moeilijker en bevat meer gameplay en strategie. Tenzij je niet van moeilijke spellen houdt maar van lite-rpg's als final fantasy natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef rece het volgende:
[..]
Final Fantasy III is zo'n beetje het beste wat er te krijgen is op RPG gebied.
Thanks CherryLipsquote:
43 euro?!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uuuhh tetris ds ligt hier gewoon nog in de winkel hoor ... of vind je het te duur? ( als je al een keer tetris op iets anders gespeeld hebt is tie niet aan te raden .... zitten wel wat leuke nieuwe dingen in maar of het nou die 43 euro waard is ....)
Dan ben ik flink genaaitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
43 euro?!
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=264607&subcat=nds
I don't think so buddy!![]()
Die kan je voor een redelijk prijsje van ebay kopen. Daar heb ik de mijne vandaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje: iemand toevallig hier die Pokemon Diamond/Pearl heeft, en er van af wil?
Klopt, maar het blijft goedkoper om spellen online te kopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan ben ik flink genaaitmaarja das online he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |