Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sickert het volgende:
ik zoek nog een ds of een ds lite voor een leuke prijs
voor vrijdag want dan ga ik een nieuwe halen als ik nog niks heb het liefst in de buurt van Dordrecht (drechtsteden)of op de weg richting zeeland (vanaf dordrecht)
voor enkel een ds ben ik bereid niet verder te gaan dan 75 euro
en voor een Lite 100,-
dit alles in goede staat natuurlijk
verder zoek ik nog mario kart en AC wwvoor op de DS natuurlijk
na vrijdag mag je ook reageren op enkel kart of AC ww
40 inclusief voor beide spellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.
voor 80 euro incl heb je een deal. met spelletjes erbij word het 125 euro incl.
Wat vind je ervan?
op nsmb en mario 64 zitr ik niet te w8enquote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb een oude DS te koop, eventueel met mario 64 en nsmb.
voor 80 euro incl heb je een deal. met spelletjes erbij word het 125 euro incl.
Wat vind je ervan?
20,- incl verzenden?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Blinker het volgende:
Ik heb nog wel Animal Crossing in de aanbieding.
Hoeveel bied je?
Sorry, ik zie toch van de koop af. Voor hetzelfde geld kan je bina nieuw halen ben ik achter gekomen..quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef Platina het volgende:
DS is in goede staat, krasjes op het scherm zijn (bijna) te verwaarlozen aangezien ik vanaf het begin af aan een screenprotector hebt gebruikt en een tasje voor om de DS zelf. Let wel de DS is uit Amerika geimporteerd maar ik heb er een europese adapter bij dus alles doet het perfect. Ik woon in Helden (Limburg).
en 44 incl en we hebben een deal Blinker. (mario 64 is wel amerikaans, maar dat maakt in principe niets uit).
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef Platina het volgende:
DS is in goede staat, krasjes op het scherm zijn (bijna) te verwaarlozen aangezien ik vanaf het begin af aan een screenprotector hebt gebruikt en een tasje voor om de DS zelf. Let wel de DS is uit Amerika geimporteerd maar ik heb er een europese adapter bij dus alles doet het perfect. Ik woon in Helden (Limburg).
en 44 incl en we hebben een deal Blinker. (mario 64 is wel amerikaans, maar dat maakt in principe niets uit).
jij ookquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Blinker het volgende:
Je hebt een PM!
quote:Ik ben benieuwd wat ik voor mijn DS kan krijgen. Ik heb mijn oude opgestuurd naar Nintendo omdat ik een dode pixel had. Ik krijg een nieuwe terug (er is dus niet op gespeeld).
Ik heb er een tasje bij en 5 spellen bij.
Mario Kart DS
Animal Crossing Wild World
Kirby canvas curse
New Super Mario Bros
Advance Wars DS (zonder hoesje)
Ik verkoop de spellen niet los.
Ik heb de DS dus nog niet terug, ik ga er vanuit dat ik hem over maximaal een week of 3 terug heb. Dan ben ik wel bereid foto's te plaatsen.
Vraagprijs voor de DS met een paar spellen (ACWW en MKDS wil ik graag zelf houden, maar als ik er een goed bod voor krijg overweeg ik ze weg te doen.) = 150 euro
Heb je vragen? Stel ze gerust,
Gr Hartox
Ik heb Mario 64 en New Super Mario Bros.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:25 schreef mol_air het volgende:
Ik zoek (voor vriendin):
mario kart DS
mario 64
new super mario bros.
andere mario-games (of yoshi, wario peach etc. ;-))
cooking mama
animal crossing
phoenix wright
Wie heeft één (of liefst meerdere) van deze spellen liggen voor een leuk prijsje?
Deal. Ze zijn verder in goede staat?quote:Ik heb Mario 64 en New Super Mario Bros.
wat dacht je van 44 euro incl?
Ik heb nog een DS Pink (oude editie) liggen en Mario Kart Europese versie. ¤100 incl verzendkosten?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Sickert het volgende:
ik zoek nog een ds of een ds lite voor een leuke prijs
voor vrijdag want dan ga ik een nieuwe halen als ik nog niks heb het liefst in de buurt van Dordrecht (drechtsteden)of op de weg richting zeeland (vanaf dordrecht)
voor enkel een ds ben ik bereid niet verder te gaan dan 75 euro
en voor een Lite 100,-
dit alles in goede staat natuurlijk
verder zoek ik nog mario kart en AC wwvoor op de DS natuurlijk
na vrijdag mag je ook reageren op enkel kart of AC ww
Euh, 10 euro?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:01 schreef Blinker het volgende:
Hoeveel voor The Legend of Zelda: Nes Classic?
Nieuw is ie 40 euro dacht ik. Voor 20 euro + verzendkosten mag je hem wel hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:41 schreef ThijsThijs het volgende:
Engessa hoeveel voor New Super Mario Bros?
Intresse in Battles of Prince of Persia voor 8 incl?quote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb dit weekend een DS gehaald en daarbij Mario Kart en New Mario brothers.
Misschien zijn er hier fokkers die nog iets kwijt willen bijv. nintendogs of tetris etc.
ik heb nog maar een paar dagenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
Er kom weer een familie weekendje aan!![]()
Dus heb ik weer een nieuw DS spelletje nodig!
Mario 64
Mario kart
another code
Animal Crossing
1 van deze 4 zoek ik wie heeft dat spel te koop?
Raak dat ding nooit kwijtquote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef Zeiksnor het volgende:
nee dank je
ik heb sinds dit weekend een nieuwe DS en mario kart + ACquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog een DS Pink (oude editie) liggen en Mario Kart Europese versie. ¤100 incl verzendkosten?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef mol_air het volgende:
Engessa, heb ze binnen hoor, thanks ze zal er vast blij mee zijn!
Huiliequote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Erotica_ het volgende:
Niemand Animal Crossing: WW ruilen?![]()
Ik wil graag Metroid Prime Hunters of dat Mario basketball spel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |