quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:dametje heeft het weer voor elkaar, op mijn arm in slaap gevallen.....dat slaapt blijkbaar toch het allerlekkerst
straks het bedje maar proberen.....
Ik weet niet of je het al doet hoor maar misschien helpt het.
Als je de laatste voeding geeft aan je meisje kun je misschien alvast twee kruiken in bed leggen op de plek waar je kleintje komt te liggen. Zo trekt de warmte lekker in het bedje. Als je dan klaar bent met voeden en je legt uk op bed verwijder je de kruiken en legt haar te slapen. Mijn Frummel vind dat zo lekker dat zij bijna nooit meer huilt als ik haar op bed leg. Ze vind het wel lekker. Als ik haar in het koude bedje legde was het meteen trappelen dat ze het er niet mee eens was. Dat doet ze niet meer. Allemaal heel gedwee.
Als ze wel huilt omdat ze niet naar bed wil dan laat ik haar maximaal een kwartier huilen. Daarna ga ik even kijken en stop haar weer lekker in ( een trappelzak bood ook uitkomst omdat ze het hele bed doorkroop met der 7 weken
![]()
) krijgt een kusje een aai over der bolletje en dan ging ik weer weg. Je kunt aan het huiltje horen of Frummel pijn heeft of niet naar der zin. Als ze pijn had pakte ik haar wel op en was het meestal nog een verstopte boer.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt, misschien werkt het ook wel helemaal niet. Succes in ieder geval.
En inderdaad doen wat je gevoel je ingeeft wa iemand hier al aangaf. Zoals een vriendin tegen me zei ( die ook meeleest hier
![]()
) een kleintje onder een half jaar kun je niet verwennen. En helemaal al niet 1 van vier weken oud.
Frummel slaapt nu al een week achter elkaar door. Ze gaat tussen 23.00 en 0.00 naar bed. Afhankelijk wanneer ze de laatste voeding krijgt. En ze wordt dan rond een uur of 8 a 9 smorgens weer wakker. Snachts wordt ze ook wel eens wakker maar valt weer in slaap. Ik hoor haar dan alleen pruttelen
![]()
. Ik ben zo trots op die kleine meid
![]()
.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.