hopenlijk is het niet nodig, beterschapquote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef kozakken het volgende:
Hier ook een huisarts die door de apotheek wordt overruled.
Vraag me dan toch echt af wie er de 'baas' isHeb nog maar net niet geroepen dat ik dan de volgende keer wel op 't speekuur bij de apotheker kom.
Tjommejomme. Snap heus wel dat 'ze' dat liever niet geven. Maar dan vind ik toch echt dat een huisarts toch ook wel wat te zeggen heeft.
(maw: vanmorgen met Romme naar de ha geweest voor een hardnekkige hoest, oorpijn en niet willen drinken gecombineerd met een charmant zaaggeluid)
Ik heb een uitgesteld kuurtje gekregenDie kan ik ophalen wanneer ik echt denk: nu is het genoeg geweest. Heel handig en psychologisch goede truuk vind ik zelf. Want juist omdat ik zo'n kuurtje (die ik vast niet krijg van de apotheek trouwens
) 'mag' maar niet 'hoef' in te zetten zie ik het nog wel even aan.
quote:-knipperdeknip-
Ben trouwens de vervolgautostoel voor Romme aan het schoonmaken. HIj wordt echt zo uit de kluiten gewassen voor de maxi-cosiHij steekt er gewoon al overheen met z'n beentjes en z'n hoofdje nog maar net op de rand. En dat met 7,5 mnd
![]()
(Gisteren was hij van alle visite voor Jonne trouwens ernstig van de leg. Echt.. .zoveel visite voor een kindje is echt iets te veel van het goede. Hij werd pas weer vrolijk toen iedereen het pand had verlaten)
komt zn hoofdje nog niet over de rand heen?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:47 schreef cattie het volgende:
Ive zit ook zo goed als klem in het autostoeltje. Maar volgens het cb moeten we proberen hem zo lang mogelijk daar in te houden en mag hij pas in de volgende als hij zelf kan gaan zitten. Dat doet hij nog niet, maar zijn beentjes komen over het autostoeltje heen en vooral bij zijn schoudertjes zit hij klem.
moeilijk inschatten lijkt me, als Meike huilt doet ze meteen alsof de wereld vergaatquote:Op maandag 26 maart 2007 11:55 schreef cattie het volgende:
Evenstar, wat fijn dat Arwen nu een groeispurtje heeft gehad!
Karin, ik luister altijd heel goed naar het huiltje. Bij het moe huiltje laat ik hem liggen, anders pak ik hem. Ik heb Ive geloof ik op die leeftijd maximaal een kwartier laten huilen. Dat kwartier leek wel eindeloos, want het is niet makkelijk.
Dat bedoelde ik met 'blauwig' rond de ogenquote:Op zondag 25 maart 2007 19:46 schreef Fuente het volgende:
ze heeft van die 'schaduwen' onder haar ogen, niet van slaaptekort, maar van die paarsige schaduwen (ik noem ze altijd allergieschaduwen, als mijn zusje allergisch reageert heeft ze ook van die paarse schaduwen).
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef MeNicole het volgende:
Mikael is erachter gekomen dat zijn poep niet lekker smaakt![]()
Bleh hij had net gepoept en overal zat poep. Wist niet waar ik beginnen moest. Eerst maar snel badje vol laten lopen, ondertussen had hij lekker met zijn handjes in de poep zitten graaien (wat ook niet anders kon aangzien overal poep zat). Daarna lekker de handjes in de mond. Ik was net te laat met handjes er weghouden want er was overalpoep. Hij trok een heel vies gezicht en daarna keek ie mij boos aan. Alsof ik dat gedaan had
Bah, maar had ik al gezegd: OVERAL poep
![]()
Maar nu is ie weer schoon en kan ik de 2de was van hem draaien. Vanmorgen al alles onder gespuugd en nu net dit. Overal poep![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Ik weet niet of je het al doet hoor maar misschien helpt het.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
dametje heeft het weer voor elkaar, op mijn arm in slaap gevallen.....dat slaapt blijkbaar toch het allerlekkerst
straks het bedje maar proberen.....
Wel erg zielig zeg, al die gevolgen vanwege idets 'kleins' eigenlijk tijdens de bevalling. Wat kan dat een impact hebben he? Beterschap maar voor Maud, en sterkte ook voor jou. Lijkt me niet makkelijk, al die problemen!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:52 schreef chacama het volgende:
Hier net terug van de osteopaat. Het lek is nu dus boven. Maud d'r maagje heeft tijdens de bevalling een kleine optater gehad. Hierdoor is ie naar boven geschoten (een beetje maar). Maar dat beetje is genoeg geweest om er voor te zorgen dat ze overstrekt, want dan zit de maag niet tegen het middenrif te duwen. En het verklaard ook het spugen, want er zit zoveel spanning op de maag dat die snel geprikkeld is en spugen dus tot gevolg heeft. Tot ver na de voeding. En tot slot verklaard het ook het slechte poepen en de moeite met de darmen. Want (blijkbaar) zit daar ook het centrum dat de snelheid van de darmen bepaalt. En dit zit dus ook niet lekker waardoor de darmen ook moeilijk doen. Al met al is het goed te verhelpen en gaan we over 2 weken weer terug. Belangrijkste wat we zelf kunnen doen is haar stimuleren om niet te overstrekken.
Moet zeggen dat die ene keer al goed geholpen heeft. Ze heeft de dagen erna al elke dag een goede poepbroek gehad en ook zonder erbij te moeten huilen. Spugen doet ze nog een beetje, maar ook al veel minder. Dus het gaat zeker goed komen. En dat geeft mij ook rust.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Wel erg zielig zeg, al die gevolgen vanwege idets 'kleins' eigenlijk tijdens de bevalling. Wat kan dat een impact hebben he? Beterschap maar voor Maud, en sterkte ook voor jou. Lijkt me niet makkelijk, al die problemen!
touche. ik was het aan het typen en dacht aan jou....quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:47 schreef Moonah het volgende:
Trouwens Karin, een boek waar ik de afgelopen week enorm veel aan heb gehad ivm het aanpakken van Thies' slaapgedrag is "Regelmaat (en inbakeren)" van Ria Blom (en dan vooral op blz 35 staat een patroon dat begint zoals jij het nu ervaart...).
Hierdoor heb ik echt zó enorm veel inzicht gekregen in het wat en hoe omtrent slapen en te slapen leggen etc. Ons kind blijkt gewoon al die maanden chronisch slaaptekort te hebben gehad.
Niet dat ik vrees dat dat bij jullie aan de hand zou zijn. Maar ik herken wel je problemen met het naar bedje brengen. Bij ons is dat uit de hand gelopen. Ik hoop van harte dat dat bij jullie niet zo gaat.
Kern van de zaak is: Wakker in bed leggen zodat je kind zélf leert inslapen. En daar kan idd wat protestgehuil bij te pas komen....
Succes.
Mensen zeiden tegen mij ook "Volg je gevoel". Maar ik ben nu heel blij dat ik ook de weg van het verstand heb gevonden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |