abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 30 juli 2006 @ 20:50:12 #51
2628 Karin
pi_40332407
Arme David. Beterschap
Bram had vorige week ook weer behoorlijke krentebaard maar gelukkig werkt die zalf erg goed. Ik hoop dat het bij David ook lekker snel aanslaat.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:37:54 #52
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_40345396
Helaas geen echt scherpe foto, maar hier dan toch een indruk van hoe hij op dit moment uitziet. De zalf lijkt een beetje te helpen.
De nacht was erg onrustig: hij werd de hele tijd wakker van de jeuk. Ik had nog mentholgel, en dat leek even te helpen. Volgens de apotheek (vanochtend) werd dat echter afgeraden bij kinderen jonger dan 2 jaar, omdat het op de ademhaling kan slaan.

I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  maandag 31 juli 2006 @ 13:40:32 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40350753
Aggos David... Dat bekkie.
  maandag 31 juli 2006 @ 13:48:42 #54
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40351048
David, mannetje, wat zie je d'r uit . Een badje met zemelen helpt ook goed voor het slapengaan Icaa. Ik deed een stel zemelen in een washand, liet dat in bad drijven, en dan vlak voordat ze eruit gingen kneep ik dat washandje uit over hun lijfje. Niet afdrogen (!), maar het hielp beter als andere spulletjes, vond ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40351059
Ach jee David ..
Zijn het nu de waterpokken Icaä? of is het krentenbaad? Of een combinatie?

Beterschap
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 31 juli 2006 @ 13:49:44 #56
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40351089
-opletten met de knopjes, slimmerik -
  maandag 31 juli 2006 @ 17:34:45 #57
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40357522
beterschap, bij ons op het kdv heerst het ook.

hij had al eerder besmet kunnen zijn en nu pas zou het kunnen door gezet hebben

bij ons zijn er kinderen die bijna gene plekjes hebben en andere zitten echt van top tot teen onder
miss_schaapje
pi_40550724
Nu bij mijn dochter (ze is net 6) de waterpokken net weg zijn vind ik dit topic....Micki heeft het echt heel erg extreem gehad...een week lang boven de 39 koorts en 4 dagen niks kunnen eten...en een gezicht, buik en rug die echt helemaal onder zaten alleen in haar gezicht zaten er een echt waar honderden(van klein naar groot)...na een bezoekje aan de huisarts (die mij mee deelde dat hij nog nooit zo een erg geval van waterpokken had gezien :-s) en overleg met haar kinderarts naar huis gestuurd met de mededeling dat je er toch echt niks aan kan doen...ja mentol poeder en lotio alba....en dat hielp ook goed tegen de jeuk..
na 6 dagen ging de koorts weg en begonnen de blaasjes in te drogen...

nu zijn we alweer in week 3 en nog steeds zijn lang niet alle korsjes weg...de wasmachine draait over uren want elke ochtend ligt haar bed vol...en ze duft nog steeds niet naar buiten (want er word om de 5 min aan haar gevraagd wat er met haar is gebeurt ) en als ik dan uitleg dat ze de waterpokken heeft gehad krijg ik ook standaard als antwoord...ZO ERG?!?!?

ik heb echt het hele net afgezocht maar nergens een verhaal gelezen over dit extreem aantal waterpokken en wat je kan doen tegen de littekens (die er ondanks dat mijn bikkeltje geen een keer heeft gekrapt er toch zijn gekomen)..

misschien dat er hier nog iemand te vinden is die tips voor me heeft ,het gaat dus om de littekens die er zijn nu de korstjes weg beginnen te gaan...ze zit onder de witte plekjes (littekens)

alvast bedankt!!!!!
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:28:45 #59
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40550904
Er zijn volgens mij speciale littekencremes op de markt met vitamine E erin (o.a. van biodermal) maar ik weet niet of die echt geschikt zijn voor kinderen. Ik denk dat je het het beste eens bij je drogist of je apotheek na kunt vragen. Succes!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:02:42 #60
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40551807
Die littekens hadden we hier ook, vooral nr twee zat echt helemaal onder. Na verloop van tijd trekt dat nog weg hoor . Alleen de plekjes waar ze echt heel vaak aan hebben gekrabt zijn blijvend, daar zie je dan nu een putje zitten als het goed is. De gewone witte plekjes onder de korstjes trekken weg.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:22:30 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47738602
Zo, dan meld ik Cas zich ook maar even hier.
Vanmiddag gaan we naar de huisarts. De plekken zijn te groot en de krengen willen maar niet indrogen. Een strakke luier helpt natuurlijk ook niet echt mee. We hebben hem nu maar luiers formaat Léon aan getrokken, zodat er wat lucht tussen kan. Want in de blote kont laten gaan, daar is het net te koud voor denk ik? Hij heeft koorts, hij is naar, mama vindt het niet leuk meer en zit met een zwaar hart op d'r werk. "Gelukkig" is papa ziek en kan hij voor hem zorgen, maar dan nog vind ik het maar niks. Morgen ben ik denk ik ook thuis. Moet dan nog wel even terug voor iets, maar dan vraag ik wel even een van de oma's om op te passen.
Eerst vanmiddag maar naar de dokter om hopelijk te horen dat dit er gewoon allemaal bij hoort.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator woensdag 28 maart 2007 @ 14:02:46 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47748153
Dutchie wat ontzettend zielig voor Cas!
Wat ik me afvroeg, heb je al havermout geprobeerd in een badje.
Gewoon havermoutvlokken in een washandje doen, dat in een badje warm water laten liggen en dan Cas wassen met het wittige water wat er uit het washandje komt. Niet naspoelen met schoon water maar gewoon zo op laten drogen.
Dat zorgt ervoor dat de blaasjes heel snel indrogen, niet groter worden en dat de jeuk daardoor weggaat.
Havermout is niet schadelijk voor eczeemhuidjes, sterker nog het wordt soms zelfs aangeraden voor kindjes met eczeem.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:23:57 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47754000
Lois ik had het idd gelezen vanmorgen. Ik moet toch zo naar de apotheek terug. Kan ik gelijk bij de supermarkt langs om dat te halen. Las ook iets over een kamille-badje voor zijn edele delen. Hebben we ook nog in de kast staan. Combineren lijkt me weer niet zo handig of is dat geen probleem?
Dank je voor de tip!

Ben net terug van de ha en Cas heeft gewoon domme pech. Hij heeft een infectie over zijn waterpokken gekregen (hoofd en rug), daardoor drogen die blaasjes slecht in. En dat veroorzaakt ook zijn koorts en pijn. Want krabben doet hij bijna niet. Komt bijna nooit voor zei de vervangende arts, had ze alleen eerder meegemaakt bij een jongentje met eczeem. "Maar Cas heeft eczeem."
Nou dat verklaarde het dus allemaal. Heb nu een antibioticum voorgeschreven gekregen en een zalfje voor het indrogen. Manlief gaat dat nu halen (ook de havermout-vlokken doorgegeven snel )
Ze zei dat het goed was dat ik langs was gekomen, dat ik niet overdrijven had. Toch weer een opluchting.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:03:24 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_47757722
A gossie, wat zielig voor Cas! Het klinkt wel erg rot zo zeg. Hopelijk helpt het antibioticum en de zalf snel!
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:57:33 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47759531
he jasses dutchie hopenlijk helpt de zalf snel en het antibiotica
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator woensdag 28 maart 2007 @ 19:52:04 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47761572
Agossie, wat een rotcomplicatie! Ik hoop dat het allemaal snel gaat helpen Dutchie, arm ventje
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:15:08 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47765571
He bah Dutch.... Arme Cas en arme jullie. Veel beterschap voor de kleine vent.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator donderdag 29 maart 2007 @ 20:59:15 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47806084
Hoe gaat het met Cas Dutchie?
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:06:05 #69
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47806346
Lief dat je het vraagt Lois. Vannacht was een drama. Gillen, krijsen, echt hysterisch en moeilijk te troosten. Uiteindelijk is hij bij mij op de borst in slaap gevallen. Helemaal total-loss.
ik vind dat altijd zo zielig als ze dan nog zo nasnikken
We hebben hem wel in het havermoutbad gezet en ook goed ingesmeerd met het spul. Vond ie heerlijk. De plekken die maar niet wilden drogen hebben we met de creme ingevuld (ben zo slecht in namen onthouden) die de arts had voorgeschreven. En de antibioticum vindt hij lekker, dus dat is prettig.
Vandaag veel geslapen, maar van die hazenslaapjes. Hij zit nog niet lekker in zijn vel. Hoop dat het vannacht beter gaat, kan hij een beetje bijkomen.
Mijn moeder kwam vandaag ook even buurten, had hem nog niet gezien met de pokjes. Ze schrok ervan. Het ziet er ook zo lelijk uit (heel anders dan de waterpok-foto's die je op internet ziet). Heeft heerlijk zitten tutten met hem en daar had hij wel behoefte aan. Het komt goed.
pi_47807965
wat zielig voor casje. beterschap gewenst!
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:41:31 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47810555
Aggos Cas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:42:35 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47826365
Vannacht ging het wat beter en de blaasjes zijn ingedroogd. Dus een voorzichtig
Hij begon weer hysterisch te krijsen, maar kon hem redelijk snel troosten. Gewoon in het donker, zonder afleiding in zijn eigen bedje. Dat ging beter.
Tot zover bij Léon geen spoor van de waterpokken, ben echt benieuwd.
pi_47826461
Kan Cas het nu nog een keer krijgen, oftewel: wat was ook alweer de grens daarvan?

Ik werd van de week gewaarschuwd dat er op de psz van Amber waterpokken heersen, dus het is afwachten hier.

Fijn dat het beter gaat met Cas!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:48:41 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47828666
Cas heeft het nu zo heftig gehad dat de kans klein is. Grens is een half jaar heb ik begrepen. Dus ik hoop het.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:38:27 #75
108648 cattie
lieve moeder
pi_47843073
Hoe is het nu met Cas? Hopelijk zet de stijgende lijn door! En krijgt hij het nooit meer.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:45:57 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47845275
Het wordt iets beter volgens mij Cattie. Hij had alleen een hele grote 'bloedblaas' aan de zijkant en die is vanavond geknapt. Naar.
  Jubileum moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 21:48:03 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47845341
Ach jeetje joh, wat onzettend zielig
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:52:35 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47845469
Ja gek hè. Het was duidelijk ontstoken en dik dus. Toen die geknapt was, was de zwelling ook weg. Maar sjongejonge kan hij niet "gewoon" de waterpokken hebben. Gedoe..
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:12:15 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_47846133
Oh, dat klinkt wel erg naar, zo'n bloedblaar....
Nogmaals heel veel beterschap voor Cas!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:43:03 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47847199
Wat sneu zeg.. De waterpokken zelf zijn al niet leuk.. Zeker niet als er ook nog allemaal nare dingen bij komen kijken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47848911
Cas ook al ziek.. Beterschap!!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:07:44 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47870970
Het gaat alweer hoor.
Vandaag is ie weer gezellig mee geweest boodschappen doen. Heb hem wel even een pet opgezet, om ontzette blikken te voorkomen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:33:09 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_47872051
pfff, wat heftig toch he die waterpokken gelukkig dat Cas weer een beetje opgeknapt is dutch.
Hier tot op heden nog nooit een pok gezien, ook bij Liam niet en ik wou maar dat ie het eens kreeg eigenlijk, dan hebben we dat maar eens gehad. Maarja.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:11:44 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47873518
Zo zit ik met argus-ogen Léon in de gaten te houden. Hij heeft al zoveel waterpok-golven op het kdv overleefd. Maar nu zit hij er natuurlijk wel bovenop, dus als hij hier nog ongeschonden uitkomt dan weet ik het ook niet meer.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:55:06 #85
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_47877413
Hier ook nog geen waterpokken gezien. Ook al diverse meldingen gehad, maar tot nu toe nog geen pokjes gezien. En Storm is al zes en half, het mag toch nog wel een keer gebeuren.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:39:11 #86
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49032025
*KICK*
Zo.. * Noli. komt zich hier ook melden met Wilyan..

Meneer heeft al zo'n stuk of tien van die waterpokgolven overleefd en net als je het niet verwacht slaat het toe.

In eerste instantie dachten we eergisteren dat hij geprikt was door een mug. Hij had in zijn nek en een stukje op zijn hoofd precies wat onder de dekens uitkwam, maar een paar rode pukkeltjes. De hele dag bleef dat hetzelfde dus niet de verdenking van iets anders was niet aan de orde. Volgende ochtend was het nog steeds hetzelfde en later zijn we nog even snel naar de buurtsuper geweest. Daar vroeg de manager nog ben je zo geprikt door mugjes of heb je de waterpokken? En ik zeg nog: "Neuh.. Gewoon muggebultjes, 'zoet bloed' dat heeft ie van zijn moeder." Waarop de manager zegt dat ze zo klein zijn en ik antwoord dat dat bij Wilyan altijd zo is en dat als je er meteen niet aan krabt muggebulten alleen kleine rode pikeltjes zijn en snel wegtrekken. Terwijl we naar huis lopen valt me wel op dat er wat meer rode plekjes zijn maar waterpokken komen toch veel sneller op dan dit? Die zie je bij-wijze-van opkomen voor je ogen. Nah ja, verder niet meer opgelet...
's Middags ligt Wilyan weer te slapen op de bank. Ik ben in wat in de keuken bezig als Michiel thuis komt. Wilyan slaapt nog lekker en ik ga bezig met het eten. Als Wilyan wakker word valt het Michiel toch wel op dat hij meer plekjes heeft dan toen Michiel weg ging. Dus bij het eten toch nog maar eens goed gekeken, nu zaten er ook plekjes op zijn rug en romp waarvan er één op zijn rug een heel duidelijk blaasje had.
Oké, Wilyan heeft nu dus zeker weten waterpokken!

Gister had hij wel wat jeuk op zijn hoofd en gezicht maar we hebben hem uitgelegd dat hij niet mag krabbelen. Hij zegt zelf dat hij geen last heeft van jeuk op zijn lichaam dus dat scheelt alweer. Voor de zekerheid hebben we wel snel wat zemelen opgehaald want winkels sloten hier gisteravond eerder en vandaag zou de buurtsuper hier niet eens open zijn.
Wilyan heeft trouwens voor zover wij weten geen last gehad van koorts? Hij is de laatste dagen wel veel hangerig en moe en slaapt dan 's middags vaak even op de bank. Misschien dat dat elkaar compenseert?

Ik moet zo maar even nalezen of hij nu gewoon naar buiten mag of niet. Want op Bevrijdingsdag zijn er vaak toch wel leuke dingen te doen.
(ik meen dat zolang de blaasjes niet ingedroogd zijn het nog besmettelijk is? want dan heeft hij dus pech.. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:30:33 #87
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49038798
Wilyan krabbbelt(echt krabben kun je het niet noemen) /purkt/wrijft wel steeds langs de pokjes op zijn hoofd dus hij heeft wel wat jeuk.
Op het lichaam mag ik verder niet aankomen bij kijken want "dat doet pijn mamma, die jeukt niet"
Om 'm dan maar helemaal in een badje te stoppen omdat hij jeuk op zijn hoofd heeft vond ik ook weer wat.

Omdat er i.v.m. Bevrijdingsdag geen winkel (meer) open is heb ik net maar de dienstdoende huisarts gebeld. Hij adviseerde juist géén zalfjes en/of lotions omdat dat het juist weer nat maakt terwijl het in moet drogen, maar weer de mentholpoeder.. Maar die had hij daar dan weer niet.
Hij zei: "Wat ook wel wil helpen als verlichting is; (droog) koelen. Een nat washandje in een boterhamzakje of een koelelement in een doek. "

Ik heb nu dus zo'n hot/cold-pakje in de vriezer liggen..
Ik heb Wilyan net zijn polo en korte broek uit laten trekken en nu loopt hij in zijn hemdje en boxer. Ik moet zeggen dat hij meteen een stukje minder duf is.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:33:16 #88
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49038861
Hier werd dus juist geadviseerd om geen mentholpoeder te gebruiken omdat je dan hardnekkigere littekens krijgt.

Beterschap Wilyan, waterpokken zijn niet leuk.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:52:17 #89
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49039352
Ik had jouw post ook al gelezen en ga het dus niet gebruiken.
Ik ga voorlopig maar voor het koelen. Ik heb als de jeuk wél erger word gelukkig alwel zemelen in huis.

De pokjes komen nu trouwenswat sneller op. Ik heb een foto van vanmorgen en een van net..

Vanmorgen:

Net:
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 20:00:35 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49044334
Agossie arme Wilyan. Ik zette Iris, en Eva ook trouwens, wel bij zulke pokjes al in bad Noli. Als er dan al blaasjes op kwamen waren ze ook zo weer weg. Ze gingen hier gewoon 3 keer per dag in de havermout, in lauw water dus dat koelde ook gelijk.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 mei 2007 @ 14:01:20 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49060889
Havermout, was een hele goede tip.
Het gaf Léon zo veel 'verlichting'. Wij deden het in zo'n hydrofiel washandje, knoop erin en dat in bad. Léon vond het ook heel prettig als je hem daarmee waste.
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb hier nog een heel pak staan. Sterkte, het is zoiets rots vind ik.
  Jubileum moderator maandag 7 mei 2007 @ 20:41:44 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49115938
Hoe is het nu met Wilyan?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:58:38 #93
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49135040
Hij zegt nog steeds geen last van jeuk te hebben. Ik heb 'm ook niet meer op echt krabbelen ofzo betrapt.

Ik heb het idee dat de grote 'oudere' pokken wat indrogen, maar ik weet het niet zeker. De laatste twee dagen zijn er volgens mij ook geen pokken meer bij gekomen.

Nog even iets..
Wat moet er nou in het washandje in het badje? Zemelen of havermout?
Zemelen is namelijk het buitenste vliesje van de tarwekorrel. Ik hoor/lees hier de ene keer zemelen en de andere keer havermout.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:08:14 #94
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49135371
Als ik zo wat lees lijkt me dat Wilyan maar een heel 'lichte' vorm heeft.

Hij heeft maar een paar pokkies op zijn armen en benen. En op beide polsen heeft hij er welgeteld één (1 bovenop en aan de andere kant 1 onderop) Op de overgang van zijn ene scheenbeen naar zijn voet heeft hij ook een iniemini-pokje. Verder zit eigenlijk alles op zijn romp, een deel in zijn liezen en veel in zijn gezicht. Zelf op zijn achterwerk heeft hij er maar een paar kleintjes.

Over dat havermout versus zemelen kan ik ook niks concreets vinden op internet.
De één zegt havermout de ander zemelen. Het loopt een beetje gelijk op.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:37:28 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49146205
Havermout was de truuk hier. Geen zemelen geprobeerd.
  Jubileum moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 20:19:09 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49157806
Ik heb ook nooit zemelen geprobeerd moet ik zeggen, ik ken alleen maar de havermouttruuk
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 17:28:51 #97
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49233550
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb ook nooit zemelen geprobeerd moet ik zeggen, ik ken alleen maar de havermouttruuk
Zonder het te weten heb je allebei tegelijk geprobeerd
Zemelen zijn de buitenste lagen van een graankorrel, die bij het zeven van volkorenmeel (om bloem te krijgen) in de zeef achterblijven. Havermout is eigenlijk havervlokken, en vlokken zijn geplette volle graankorrels.
In havermout zitten dus ook zemelen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator donderdag 10 mei 2007 @ 19:56:50 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49238514
Weer wat geleerd

Ik kreeg trouwens vandaag een brief van Eva's school. Er heerst daar waterpokken. Een 3e keer zal ze het toch niet kunnen krijgen he?
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:42:55 #99
105850 Fuente
mamamuts
pi_49268632
Sara heeft de waterpokken gehad toen ze bijna 6 maanden was. Hoe groot is de kans dat ze het nog een keer krijgt? Ik bedoel, komt het ook wel eens voor dat dan echt bij die ene keer blijft? Ik moet wel zeggen dat ze het toen niet zo heel erg had, vooral wat op haar hoofd en rug, 2 in haar schaamstreek en 1 op haar benen ofzo, echt weinig.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49268965
fuente, als ze 't niet zo heftig heeft gehad moet je er wel rekening mee houden dat ze 't nog een keer kan krijgen (en dat is dan ook beter, zodat ze er daarna écht immuun voor is en het niet tijdens een eventuele zwangerschap nog kan krijgen oid).

anna had de waterpokken ook voordat ze 1 was maar zij had ze in zo'n erge mate dat het volgens de huisarts vrijwel uitgesloten is dat ze ze ooit nog een keer kan krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')