inderdaad ben ik een SHE-fan ,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Je bent een SHE-fan en je analyse lijkt me niet objectief te zijn.
Als alleen huub erik en sylvia in het huis zaten was het programma ook niks aan. Je moet vijandigheid hebben om het leuk te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
inderdaad, dan storten de kijkcijfers meteen weer in.
wie heeft er nu zin om alleen de bedacties van brian en snollie te bekijken (zoals nu weer....). Dat zijn namelijk de meest troosteloze acties die ik op dat gebied ooit heb aanschouwd. Moet dan weer terugdenken aan alle grootspraak van brian op dat gebied wat ie allemaal niet zou bewerkstelligen.
ach, het is voor brian op alle gebied een afknapper, dus deze kan er ook nog wel bij.
Nee, maar dat weten we toch al van toen hij een weekje op vakantie was. Als Huub er niet is, is het saai, of je wilt of niet. Zou het trouwens niet erg vinden, kan ik andere dingen doen. Overigens naar een Huub kijken die alleen is (achter de pc of zo) is ook saai.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor een aantal fokkers hier dat Huub de rest van het weekend in zijn bed blijft. Hij en Eric niets doen. Kijken of ze het zondagmiddag dan nog steeds zo leuk vinden om naar te kijken.
dat je er nog naar kunt kijken (ok de keus is ook geweldigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef jacqjacq het volgende:
zo het voorspel van brian en amanda is wederom wergaloos
eigenlijk een palma-actie nu van natasia.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef Torment het volgende:
haha ineens doodstil liggen als Natasia binnenloopt
Dat lijkt me ook geen vereiste ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
HEAR HEARquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat verschil maken of je als hoofd huishouding je werk komt doen of je eigen slaapkamer inloopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eigenlijk een palma-actie nu van natasia.
slaapkamer binnenkomen, en de gordijnen omhoog halen![]()
Als je een tijdje objectief de streams hebt bekeken, en je hebt een béétje gevoel voor menselijkheid, warmte en humor heb je nou eenmaal geen andere keus om SHE-fan te worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet, ik bedoel dat ze op net zo'n ongelukkig tijdstip binnen komt lopen als dat palma altijd doet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat verschil maken of je als hoofd huishouding je werk komt doen of je eigen slaapkamer inloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |